cd. nt tzw. "nauczania" tzw. "religii" w szko砤ch.

Data: 2010-06-16 04:32:23
Autor: Grzegorz Z.
cd. nt tzw. "nauczania" tzw. "religii" w szko砤ch.
Trybuna艂 w Strasburgu rozpatrzy艂 spraw臋 rodzic贸w z Polski, kt贸rych syn nie
mia艂 mo偶liwo艣ci uczenia si臋 etyki Urszula i Czes艂aw Grzelakowie, agnostycy z Sob贸tki w Wielkopolsce, w 2002
r. poskar偶yli si臋 Trybuna艂owi Praw Cz艂owieka w Strasburgu, 偶e ich syn
Mateusz nie m贸g艂 ucz臋szcza膰 na lekcje etyki. W trzech szko艂ach, w kt贸rych
si臋 uczy艂, takich zaj臋膰 nie by艂o. Wed艂ug rodzic贸w ch艂opca dyskryminowano
te偶 w szkole, gdy偶 nie chodzi艂 na religi臋.

Strasburscy s臋dziowie orzekli wczoraj, 偶e Polska naruszy艂a art. 14
europejskiej konwencji praw cz艂owieka zakazuj膮cy dyskryminacji i art. 9
gwarantuj膮cy wolno艣膰 my艣li, sumienia i wyznania. Trybuna艂 wytkn膮艂, 偶e
uczniowie wybieraj膮cy religi臋 maj膮 na 艣wiadectwie ocen臋, a niewierz膮cy 鈥
kresk臋 w rubryce 鈥瀝eligia/etyka鈥, co ujawnia ich przekonania. Wed艂ug
s臋dzi贸w tak偶e wynikaj膮cy z rozporz膮dzenia ministra edukacji z 2007 r. pr贸g
minimum siedmiu uczni贸w, dla kt贸rych zaj臋cia z etyki s膮 organizowane, jest
zbyt wysoki.

Trybuna艂 nie przyzna艂 Grzelakom 150 tys. euro zado艣膰uczynienia, kt贸rego si臋
domagali. Ale, jak twierdzi dr Ireneusz Kami艅ski z Instytutu Nauk Prawnych
PAN, Polska musi respektowa膰 wyrok. 鈥 Gdyby艣my nie zmienili
zakwestionowanych regulacji, przy okazji kolejnych podobnych wniosk贸w do
Trybuna艂u s臋dziowie mogliby np. przyznawa膰 skar偶膮cym wysokie odszkodowania
鈥 t艂umaczy.

Lekcje etyki oferuje tylko ok. 2,5 proc. szk贸艂. Jak MEN zamierza to
poprawi膰? 鈥 Nie wiemy, jak z kosztami poradz膮 sobie samorz膮dy, na kt贸re
spada obowi膮zek organizowania grup mi臋dzyszkolnych 鈥 odpowiada rzecznik
resortu Grzegorz 呕urawski.

Wed艂ug MEN rodzice rzadko upominaj膮 si臋 o zaj臋cia z etyki. 鈥 Tak si臋
dzieje, bo nie ma alternatywy, nawet informacji o zaj臋ciach z etyki, i
ludzie si臋 do tego przyzwyczaili 鈥 m贸wi El偶bieta Czy偶 z Helsi艅skiej
Fundacji Praw Cz艂owieka, organizacji, kt贸ra przyst膮pi艂a do skargi
Grzelak贸w.

Podkre艣la, 偶e najwa偶niejsze jest zwr贸cenie uwagi na kresk臋 na 艣wiadectwie
zamiast oceny z religii: 鈥 Trybuna艂 Konstytucyjny w 1993 r. uzna艂, 偶e ta
kreska nie 艂amie gwarantowanej przez konstytucj臋 wolno艣ci, tymczasem
oznacza ujawnienie wyznania lub jego braku. A konwencja praw cz艂owieka
gwarantuje prawo do nieujawniania przekona艅.

鈥 Zarzut dyskryminacji, skoro jest mo偶liwo艣膰 wyboru etyki albo rezygnacji z
zaj臋膰, uwa偶am za chybiony. Problemy s膮 raczej na poziomie administracji i
wystarczy dobra wola, by je rozwi膮za膰 鈥 komentuje dr Jerzy Lackowski,
dyrektor Studium Pedagogicznego UJ, by艂y ma艂opolski kurator o艣wiaty. 鈥
Nonsensem jest pr贸ba przeciwstawiania etyki religii. To mo偶e by膰 odbierane
jako ch臋膰 stawiania do k膮ta wi臋kszo艣ci wierz膮cych Polak贸w.

鈥濻twierdzone naruszenie konwencji ma przyczyny w z艂ej praktyce plac贸wek, w
kt贸rych nauk臋 pobiera艂 skar偶膮cy鈥 鈥 o艣wiadczy艂o MSZ. Polski rz膮d mo偶e si臋 od
orzeczenia odwo艂a膰.

http://www.rp.pl/artykul/92106,494684.html

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-16 01:34:56
Autor: J-23
cd. nt tzw. "nauczania" tzw. "religii" w szko砤 ch.
On 16 Cze, 04:32, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Trybuna w Strasburgu rozpatrzy spraw rodzic體 z Polski, kt髍ych syn nie
mia mo縧iwo禼i uczenia si etyki

Urszula i Czes砤w Grzelakowie, agnostycy z Sob髏ki w Wielkopolsce, w 2002
r. poskar縴li si Trybuna硂wi Praw Cz硂wieka w Strasburgu, 縠 ich syn
Mateusz nie m骻 ucz阺zcza na lekcje etyki. W trzech szko砤ch, w kt髍ych
si uczy, takich zaj赕 nie by硂. Wed硊g rodzic體 ch硂pca dyskryminowano
te w szkole, gdy nie chodzi na religi.

Strasburscy s阣ziowie orzekli wczoraj, 縠 Polska naruszy砤 art. 14
europejskiej konwencji praw cz硂wieka zakazuj眂y dyskryminacji i art. 9
gwarantuj眂y wolno舵 my秎i, sumienia i wyznania. Trybuna wytkn背, 縠
uczniowie wybieraj眂y religi maj na 秝iadectwie ocen, a niewierz眂y -
kresk w rubryce "religia/etyka", co ujawnia ich przekonania. Wed硊g
s阣zi體 tak縠 wynikaj眂y z rozporz眃zenia ministra edukacji z 2007 r. pr骻
minimum siedmiu uczni體, dla kt髍ych zaj阠ia z etyki s organizowane, jest
zbyt wysoki.

Trybuna nie przyzna Grzelakom 150 tys. euro zado舵uczynienia, kt髍ego si
domagali. Ale, jak twierdzi dr Ireneusz Kami駍ki z Instytutu Nauk Prawnych
PAN, Polska musi respektowa wyrok. - Gdyby秏y nie zmienili
zakwestionowanych regulacji, przy okazji kolejnych podobnych wniosk體 do
Trybuna硊 s阣ziowie mogliby np. przyznawa skar勘cym wysokie odszkodowania
- t硊maczy.

Lekcje etyki oferuje tylko ok. 2,5 proc. szk蟪. Jak MEN zamierza to
poprawi? - Nie wiemy, jak z kosztami poradz sobie samorz眃y, na kt髍e
spada obowi眤ek organizowania grup mi阣zyszkolnych - odpowiada rzecznik
resortu Grzegorz 痷rawski.

Wed硊g MEN rodzice rzadko upominaj si o zaj阠ia z etyki. - Tak si
dzieje, bo nie ma alternatywy, nawet informacji o zaj阠iach z etyki, i
ludzie si do tego przyzwyczaili - m體i El縝ieta Czy z Helsi駍kiej
Fundacji Praw Cz硂wieka, organizacji, kt髍a przyst眕i砤 do skargi
Grzelak體.

Podkre秎a, 縠 najwa縩iejsze jest zwr骳enie uwagi na kresk na 秝iadectwie
zamiast oceny z religii: - Trybuna Konstytucyjny w 1993 r. uzna, 縠 ta
kreska nie 砤mie gwarantowanej przez konstytucj wolno禼i, tymczasem
oznacza ujawnienie wyznania lub jego braku. A konwencja praw cz硂wieka
gwarantuje prawo do nieujawniania przekona.

- Zarzut dyskryminacji, skoro jest mo縧iwo舵 wyboru etyki albo rezygnacji z
zaj赕, uwa縜m za chybiony. Problemy s raczej na poziomie administracji i
wystarczy dobra wola, by je rozwi眤a - komentuje dr Jerzy Lackowski,
dyrektor Studium Pedagogicznego UJ, by硑 ma硂polski kurator o秝iaty.. -
Nonsensem jest pr骲a przeciwstawiania etyki religii. To mo縠 by odbierane
jako ch赕 stawiania do k眛a wi阫szo禼i wierz眂ych Polak體.

"Stwierdzone naruszenie konwencji ma przyczyny w z砮j praktyce plac體ek, w
kt髍ych nauk pobiera skar勘cy" - o秝iadczy硂 MSZ. Polski rz眃 mo縠 si od
orzeczenia odwo砤.

http://www.rp.pl/artykul/92106,494684.html

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Qrde, religii uczyc sie powinno w szkolkach niedzielnych w kosciele,
nie w panstwowych szkolach!

J-23 itede...

PS religie do kosciolow wroc nam panie

Data: 2010-06-16 05:07:21
Autor: sofu
cd. nt tzw. "nauczania" tzw. "religii" w szko砤ch.

U縴tkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i
Trybuna w Strasburgu rozpatrzy spraw rodzic體 z Polski, kt髍ych syn nie
mia mo縧iwo禼i uczenia si etyki

-- -- -- -- -- -- -- -- -- >
[...]

Onego czasu piewcy komunizmu uwa縜li, 縠 klasa robotnicza w naturalny spos骲
jest lewicowa i prokomunistyczna.
Rzeczywisto舵 okaza砤 si zupe硁ie inna.
Dzis podobne ko硉uny be砶oc g硊poty o stawianiu do kata wierz眂ych, kt髍ym
ma by niby wi阫szo舵.
W rzeczywistosci wiekszosc ludzi ma do舵 czarnych pajak體 w砤縜cych z
buciorami w ich 縴cie.
Na "nauke" religii katolickiej sa pieniadze, ale na nauke etyki jakos
znale挎 si nie mog.
Ot ko硉u駍ki kraj rz眃zony przez ko硉un體.

sofu

Data: 2010-06-16 07:28:20
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-16 05:07, sofu pisze:

--

Onego czasu piewcy komunizmu uwa縜li, 縠 klasa robotnicza w naturalny spos骲
jest lewicowa i prokomunistyczna.
Rzeczywisto舵 okaza砤 si zupe硁ie inna.

sofu

Klasa robotnicza jest, by砤 i b阣zie prokomunistyczna. Tylko 縠 tego komunizmu nie by硂 w PRL-u.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt髍 nale縴 walczy..
Instaluj眂 Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-06-16 07:45:44
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Wszyscy jeste秏y komunistami

> [...]

-- Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt髍 nale縴 walczy..
Instaluj眂 Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Klasa robotnicza ju od dawna instaluje wy潮cznie Linuksa!
I nie pije Coca- ani Pepsi- Coli.

Data: 2010-06-18 21:53:42
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-16 07:45, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

I s硊sznie, ale nie ze wzgl阣u na ideologie a na swoje zdrowie.  Window$ mo縠 wyko馽zy psychicznie a Coca-cola fizycznie.

Data: 2010-06-16 09:04:56
Autor: Bombelek
cd. nt tzw. "nauczania" tzw. "religii" w szko砤ch.

U縴tkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa w wiadomo禼i news:hv9neq$bho$1news.onet.pl...

To niby co wtedy by硂? ;-)

--

B眀el-ek

Data: 2010-06-18 21:51:33
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-16 09:04, Bombelek pisze:

Klasa robotnicza jest, by砤 i b阣zie prokomunistyczna. Tylko 縠 tego komunizmu nie by硂 w PRL-u.

To niby co wtedy by硂? ;-)

Takie co pomi阣zy - ju nie kapitalizm, a jeszcze nie komunizm.

Data: 2010-06-18 22:50:30
Autor: marek czaplicki
W dniu 2010-06-16 07:28, jadrys pisze:
Klasa robotnicza jest, by砤 i b阣zie prokomunistyczna. Tylko 縠 tego
komunizmu nie by硂 w PRL-u.
ciekawe. w PRL-u istnia wobec tego jaki system?

Data: 2010-06-19 00:34:05
Autor: kochamspamWYTNIJTO
> [...]
> komunizmu nie by硂 w PRL-u.
ciekawe. w PRL-u istnia wobec tego jaki system?

O ile pami阾am (bo ju niemal zapomnia砮m) dopiero budowano zacz眛ek komunizmu, czyli socjalizm. Oczywi禼ie pod przewodem Polskiej Zjednoczonej Klasy Robotniczej i z bratersk pomoc Zwi眤ku Socjalistycznych Republik Rad.

"Komunizm jest to spo砮cze駍two, kt髍e raz na zawsze k砤dzie kres biedzie i n阣zy, zapewniaj眂 dobrobyt wszystkim swoim obywatelom.
Odwieczne marzenie ludzi pracy o obfito禼i zostaje wcielone w 縴cie. Drog ku temu otwiera socjalistyczne przekszta砪enie spo砮cze駍twa, kt髍e k砤dzie kres prywatnej w砤sno禼i 秗odk體 produkcji, wyzyskowi cz硂wieka przez cz硂wieka, spo砮cznym niesprawiedliwo禼iom. Socjalistyczne przekszta砪enie spo砮cze駍twa usuwa przeszkody hamuj眂e rozw骿 si wytw髍czych, umo縧iwia stworzenie z czasem pot昕nej bazy materialno-technicznej, koniecznej do osi眊ni阠ia obfito禼i d骲r materialnych."

"Troska o chleb powszedni by砤 zawsze g丑wn trosk cz硂wieka. Komunizm rozwi笨e ten problem ca砶owicie i na zawsze."

"痑den post阷 techniczny i naukowy w warunkach kapitalistycznych nie mo縠 zapewni wszystkim cz硂nkom spo砮cze駍twa obfito禼i d骲r materialnych."

&#8222;W w昕szym i 禼i秎ejszym znaczeniu tego wyrazu praca komunistyczna jest to bezp砤tna praca na rzecz spo砮cze駍twa, praca wykonywana nie ze wzgl阣u na okre秎on powinno舵, nie w celu uzyskania prawa do otrzymania okre秎onych produkt體, nie wed硊g z g髍y ustalonych i zatwierdzonych norm, lecz praca dobrowolna, praca niezale縩a od norm, praca wykonywana nie z uwagi na wynagrodzenie, nie przewiduj眂a wynagrodzenia, wynikaj眂a z nawyku do pracy dla dobra og蟪u i oparta na 秝iadomym stosunku (kt髍y sta si nawykiem) do niezb阣no禼i pracy dla dobra og蟪u, praca jako potrzeba zdrowego organizmu&#8221;. (Lenin).

"Nie 縴cie pa駍kie, w kt髍ym panuje lenistwo i nier骲stwo, b阣zie si wiod硂 w warunkach komunizmu, lecz robotnicze, pracowite, kulturalne i ciekawe!" (Chruszczow). "Komunizm jest najsprawiedliwszym ustrojem spo砮cznym, kt髍y w pe硁i zrealizuje zasady r體no禼i i wolno禼i, zapewni rozkwit indywidualno禼i ludzkiej i przekszta砪i spo砮cze駍two w sprawnie funkcjonuj眂e zrzeszenie, we wsp髄not ludzi pracy."

瑀骴硂"
http://kompol.org/historia/O%20spo%C5%82ecz%20komunist.html  --

Data: 2010-06-16 08:05:49
Autor: Piotr
cd. nt tzw. "nauczania" tzw. "religii" w szko砤ch.
Dnia Wed, 16 Jun 2010 04:32:23 +0200, Grzegorz Z. napisa(a):

Trybuna nie przyzna Grzelakom 150 tys. euro zado舵uczynienia, kt髍ego si
domagali.

Kolejne Tysi眂e... Swo硂cz.
Piotr
--
Czego to wa砶u駍two nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-16 08:12:22
Autor: Grzegorz Z.
cd. nt tzw. "nauczania" tzw. "religii" w szko砤ch.
Dnia Wed, 16 Jun 2010 08:05:49 +0200, Piotr napisa(a):

Dnia Wed, 16 Jun 2010 04:32:23 +0200, Grzegorz Z. napisa(a):

Trybuna nie przyzna Grzelakom 150 tys. euro zado舵uczynienia, kt髍ego si
domagali.

Kolejne Tysi眂e... Swo硂cz.

Dlaczego swo硂cz?

Bo chce skorzysta z prawa pos砤nia dziecka w szkole publicznej na lekcje
etyki?

A mo縠 nie ma takiego prawa, co pezet?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-15 23:23:39
Autor: Antenka
On 16 Cze, 08:12, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Kolejne Tysi眂e... Swo硂cz.

Dlaczego swo硂cz?

Bo chce skorzysta z prawa pos砤nia dziecka w szkole publicznej na lekcje

A kto mia砨y niby uczy tej etyki hm? Stary  cap, aktywista
komunistyczny?
Nie ma porz眃nie wyedukowanych filozof體 - bo tylko ich widz w tej
roli -  do prowadzenia tego przedmiotu. A ci wykarmieni 禼ierwem na
marksistowskich uniwersytetach-  ideolodzy,  niech spadaj.

Jestem "za". Je秎i nie uczestniczysz w l. religii  katolickiej,
prawos砤wnej lub jakiejkolwiek innej, idziesz na etyk. Spo砮cze駍two
nie potrzebuje nieetycznych degenerat體, kt髍zy nie potrafi odr罂ni
dobra od z砤.

Antenka

Data: 2010-06-16 08:42:20
Autor: Grzegorz Z.
cd. nt tzw. "nauczania" tzw. "religii" w szko砤ch.
Dnia Tue, 15 Jun 2010 23:23:39 -0700 (PDT), Antenka napisa(a):

[...]

Nie, absolwenci filozofii, ciemniaku! I naucz si w ko馽u poprawnie
odpowiada na cudze posty w Usenecie! http://www.warszawa.janski.edu.pl/Uczelnia,specjalnosc_nauczycielska.html

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-16 08:53:41
Autor: kochamspamWYTNIJTO
> [...]

> komunistyczny?

Nie, absolwenci filozofii, ciemniaku! I naucz si w ko馽u poprawnie

Wynotowa砮m z tego linku g丑wne umiej阾no禼i jakie uzyskuje absolwent tej uczelni:
- umiej阾no舵 samodzielnego za硂縠nia w砤snej firmy, - skutecznego odnalezienia si na wsp蟪czesnym, polskim rynku pracy - negocjowania i przekonywania oraz analitycznego my秎enia, - swobodnego poruszania si na europejskim rynku pracy i w instytucjach UE, - kreowania zachowa innowacyjnych, (...)
Zaiste, wspania砮 kwalifikacje do nauczania etyki: "Nasz b骻 to groszor骲stwo"

Data: 2010-06-16 09:02:57
Autor: Grzegorz Z.
cd. nt tzw. "nauczania" tzw. "religii" w szko砤ch.
Dnia Wed, 16 Jun 2010 08:53:41 +0200, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl
napisa(a):

[...]

A wynotowa砮 jakie g丑wne umiej阾no禼i jakie uzyskuje absolwent kierunku "
NAUCZYCIEL ETYKI I PRZEDMIOT覹 FILOZOFICZNYCH" na tej uczelni?

Zaiste, wspania砮 kwalifikacje do nauczania etyki: "Nasz b骻 to groszor骲stwo"

W seminariach duch. te maj wyk砤dy z ekonomii i rachunkowo禼i, to ju ci
zaiste nie przeszkadza?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-16 09:18:53
Autor: kochamspamWYTNIJTO
> [...]

A wynotowa砮 jakie g丑wne umiej阾no禼i jakie uzyskuje absolwent kierunku "
NAUCZYCIEL ETYKI I PRZEDMIOT覹 FILOZOFICZNYCH" na tej uczelni?

No przecie wynotowa砮m, ale raczy砮 te kilka zda wyci辨 (cho pouczasz innych jak odpowiada na posty). Cytuj wi阠 raz jeszcze:
- umiej阾no舵 samodzielnego za硂縠nia w砤snej firmy, - skutecznego odnalezienia si na wsp蟪czesnym, polskim rynku pracy - negocjowania i przekonywania oraz analitycznego my秎enia, - swobodnego poruszania si na europejskim rynku pracy i w instytucjach UE, i jeszcze z 10 innych a jedyna co ma jaki zwi眤ek z etyk, to:
- znajomo舵 etycznego post阷owania podmiot體 relacji mi阣zynarodowych, A dalej jest tak:
Po specjalno禼i Nauczyciel etyki i przedmiot體 filozoficznych mo縠sz prowadzi w砤sn dzia砤lno舵 gospodarcz, w szczeg髄no禼i:
- agencj informacyjn, - firm konsultingow, - specjalistyczna firma ds. budowy wizerunku, - firma PR, - firm reklamow.

> Zaiste, wspania砮 kwalifikacje do nauczania etyki: "Nasz b骻 to
groszor骲stwo"

W seminariach duch. te maj wyk砤dy z ekonomii i rachunkowo禼i, to ju ci
zaiste nie przeszkadza?

Zaiste, nie przeszkadza. Oczywi禼ie jesli jest to dodatek praktyczny, a nie co co stawiane jest na pierwszym miejscu. Mo縠 by nawet kr髏ki kurs gotowania.
-- Nasz bog to my i nasze idee.
Tw骿 b骻, Grzegorzu Z, to Ty i Twoje idee.
Ale chyba do siebie si nie modlisz?

Data: 2010-06-16 09:33:26
Autor: Grzegorz Z.
cd. nt tzw. "nauczania" tzw. "religii" w szko砤ch.
Dnia Wed, 16 Jun 2010 09:18:53 +0200, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl
napisa(a):

Nie prawda, nie wynotowa砮.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-16 08:48:24
Autor: Piotr
cd. nt tzw. "nauczania" tzw. "religii" w szko砤ch.
Dnia Wed, 16 Jun 2010 08:12:22 +0200, Grzegorz Z. napisa(a):

Dlaczego swo硂cz?

Bo chce skorzysta z prawa pos砤nia dziecka w szkole publicznej na lekcje
etyki?

A mo縠 nie ma takiego prawa, co pezet?

Maja prawo m體isz? Hm, no tak robactwo ma ju swoje prawa i nawet zgrzesi體
do ich wys砤wiania. Racj mia Antu砤n...
"Je秎i pozwolisz, by robactwo si rozmno縴硂, rodz si prawa robactwa. I
rodz si piewcy, kt髍zy b阣 je wys砤wia."
Piotr

Data: 2010-06-16 12:41:22
Autor: Grzegorz Z.
cd. nt tzw. "nauczania" tzw. "religii" w szko砤ch.
Dnia Wed, 16 Jun 2010 08:48:24 +0200, Piotr napisa(a):

Maja prawo m體isz?

Nie ja m體i, tylko ustawa.

Ju j uniewa縩i砮?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-16 08:27:28
Autor: WW
cd. nt tzw. "nauczania" tzw. "religii" w szko艂a ch.
W dniu 2010-06-16 04:32, Grzegorz Z. pisze:
Trybuna艂 w Strasburgu rozpatrzy艂 spraw臋 rodzic贸w z Polski, kt贸rych syn nie
mia艂 mo偶liwo艣ci uczenia si臋 etyki

Mo偶e warto te偶 przypomnie膰, 偶e pracownicy kk dopilnowali, aby lekcje "religii" nie by艂y pierwsze ani ostatnie.
W zamy艣le prawodawcy umo偶liwi艂o by to przychodzenie dzieci 艣wiat艂ych rodzic贸w na p贸藕niejsz膮 godzin臋 lub wcze艣niejsze wychodzenie do domu (wida膰 zosta艂y im resztki przyzwoito艣ci).

Ciekawe, dlaczego czarnym to przeszkadza艂o ?.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein F眉hrer"
"Kiedy Niemcy uznaj膮 si臋 za ofiary II Wojny 艢wiatowej, ich s膮siedzi powinni zacz膮膰 si臋 ba膰. "

Data: 2010-06-16 08:54:53
Autor: Piotr
cd. nt tzw. "nauczania" tzw. "religii" w szko艂a ch.
Dnia Wed, 16 Jun 2010 08:27:28 +0200, WW napisa(a):

Ciekawe, dlaczego czarnym to przeszkadza硂 ?.

To si nazywa indokrynacja, mato砶u. Praktyka powszechnie stosowana przez
wszystkie ideologie. Wszystkie, mato砶u. Oczywi禼ie, konsekwentnie nikt si
do tego nie przyznaje. Wy swoj indokrynacj nazywacie humanizmem. My
ewangelizacj.
Tu masz przyk砤d jak lewactwo rozumie indokrynacj, czyli 糳糱硂 w oku
brata swego...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Indoktrynacja
Piotr

Data: 2010-06-16 11:00:42
Autor: Klin
cd. nt tzw. "nauczania" tzw. "religii" w szko砤ch.
U縴tkownik Grzegorz Z. napisa:

  Biedaku spa nie mo縠sz we relanium.

cd. nt tzw. "nauczania" tzw. "religii" w szko砤ch.