cd. peknietych felg-fotki

Data: 2009-02-21 14:24:40
Autor: MarcinJM
cd. peknietych felg-fotki
Malgorzata K. pisze:
felga prawa - mniejsze pekniecie
http://img7.imageshack.us/img7/7200/felgaprawa.jpg

felga lewa, 2 ujecia - tragedia :(
http://img7.imageshack.us/img7/7206/felgalewa.jpg

http://img7.imageshack.us/img7/1890/felgalewa1.jpg

Pierwszy raz cos takiego widze.
Zdumiewajace, wyglada na wadliwie usniete naprezenia po tloczeniu.

MarcinJM

Data: 2009-02-21 14:39:13
Autor: Malgorzata K.
cd. peknietych felg-fotki

Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:gnove9$huh$1atlantis.news.neostrada.pl...
Malgorzata K. pisze:
[...]

Salon Forda na Sokratesa w W-wie wypial sie... U nich w listopadzie '02 kupilam auto.
Pana zatkalo, jak sie zapytalam, jak mozemy to nieodplatnie zalatwic :)
Zamierzam napisac do Ford Polska w tej sprawie, bo to malo zabawna historia :(

Malgosia

Data: 2009-02-21 15:46:52
Autor: marcin.d
cd. peknietych felg-fotki
[...]

Mimo wszystko felgi bym wymienil, balbym sie z czyms takim jezdzic

pzdr

Data: 2009-02-21 16:08:45
Autor: Malgorzata K.
cd. peknietych felg-fotki

Użytkownik "marcin.d" <nazwiskoimie@aster.pl> napisał w wiadomoœci news:49a013cb$0$29469$f69f905mamut2.aster.pl...

Mimo wszystko felgi bym wymienil, balbym sie z czyms takim jezdzic

Ja juz nie zamierzam, brrr. zbyt duzo stresu
Czekam na inne

Malgosia

Data: 2009-02-21 16:13:09
Autor: venioo
cd. peknietych felg-fotki
Malgorzata K. pisze:
[...]

Zanim dogadasz sie z dealerem wymien jak najszybciej te felgi na jakies uzywane chociaz, bo takie pekniecia to nie zarty.

--
venioo
Q6600 + 8GB DDR2 + 9800gt 1GB + 500GB Samsung

Data: 2009-02-21 17:41:42
Autor: Malgorzata K.
cd. peknietych felg-fotki

Użytkownik "venioo" <venioo@poczta.fm> napisał w wiadomości

Zanim dogadasz sie z dealerem wymien jak najszybciej te felgi na jakies
uzywane chociaz, bo takie pekniecia to nie zarty.

Wiem kochani.
Dlatego szukam uzywanych w rozsadnej cenie (a wlasciwie moj drogi
wulkanizator).
Auto na parkingu.
Ciekawe, co Ford odpisze.

pozdrawiam
Malgosia

Data: 2009-02-22 12:06:06
Autor: Malgorzata K.
cd. peknietych felg-fotki

Malgorzata K. pisze:

Zanim dogadasz sie z dealerem wymien jak najszybciej te felgi na jakies uzywane chociaz, bo takie pekniecia to nie zarty.

Baaardzo glupie pytanie :) wybaczcie i nie grzmijcie:
co to znaczy rozstaw srub? gdzie i jak mam zmierzyc, aby poznac wynik?

Malgosia, zawstydzona

Data: 2009-02-22 14:30:38
Autor: Grejon
cd. peknietych felg-fotki
Malgorzata K. pisze:

co to znaczy rozstaw srub?

Dokładnie to - rozstaw śrub. :)

> gdzie i jak mam zmierzyc, aby poznac wynik?

Przy parzystej liczbie śrub nie ma problemu, wystarczy zmierzyć odległość między 2 najdalszymi. Przy nieparzystej już kicha, najlepiej sprawdzić u źródła czyli u producenta lub w instrukcji samochodu. W ostateczności w sklepach z oponami i felgami sprawdzić w konfiguratorze.

Malgosia, zawstydzona

Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;)

Data: 2009-02-22 15:41:40
Autor: Qwinto
cd. peknietych felg-fotki
"Malgorzata K." <jar-jar@usun.to.z.tego.adresu.wp.pl> wrote in message news:gnrbjl$6h2$1inews.gazeta.pl...

Baaardzo glupie pytanie :) wybaczcie i nie grzmijcie:
co to znaczy rozstaw srub? gdzie i jak mam zmierzyc, aby poznac wynik?

http://www.tirerack.com/wheels/tech/techpage.jsp?techid=92&currentpage=101
Myślę, że to zobrazuje Twoje wątpliwości. Ale to to powinien wiedzieć tez Twój wulkanizator (wnioskuje z kontekstu). Powiedz mu ze istotna jest jeszcze wartość ET, oraz średnica otworu centrującego. :)

Z tego co widzę na http://www.opony.com.pl/opony,felgi,osobowe,do,ford,FIESTA%20III.html to powinno wyglądać to tak:
Szerokość felgi: 5,5"
Średnica felgi:  14"
Rozstaw śrub: 4x108mm
Średnica otworu: 63,3mm

Qwinto
Czerwony Nissan Primera Invitation
www.nissanklub.pl

Data: 2009-02-22 17:11:51
Autor: Malgorzata K.
cd. peknietych felg-fotki

Użytkownik "Qwinto" <qwinto@go2.pl> napisał w wiadomości news:gnro8u$2pn$1inews.gazeta.pl...

[...]

hej hej hej, on to wie. :)
jako, ze w weekend buszowalam w sieci i znalazlam uzywane felgi,
chcialam sie sama czegos dowiedziec, taka 'gosia samosia' :)
Twoj link wyjasnil wszystko. Na szczescie mam 4 sruby.

[...]

Jestes boski (wszyscy jestescie), dziekuje!!!!

malgosia

Data: 2009-02-21 18:29:01
Autor: JG
cd. peknietych felg-fotki
Malgorzata K. pisze:
[...]
Auto Plaza jest niestety z tego znana. Może spróbuj podjechać do Lipskiego na Ostroroga? Moim zdaniem to jeden z lepszych serwisów w Warszawie - nigdy mi problemów natury gwarancyjnej nie robili.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-02-21 18:43:55
Autor: Malgorzata K.
cd. peknietych felg-fotki

Użytkownik "JG" <uzx@skasuj_antyspam_tlen.pl> napisał w wiadomości news:gnpdn8$38n$1inews.gazeta.pl...

Auto Plaza jest niestety z tego znana. Może spróbuj podjechać do Lipskiego na Ostroroga? Moim zdaniem to jeden z lepszych serwisów w Warszawie - nigdy mi problemów natury gwarancyjnej nie robili.

Ale tu nie ma 'natury gwarancyjnej' to raz :)
po drugie, juz sie nigdzie tym autem nie rusze.
chyba ze ciut blizoiutko do mojego wulkanizatora.
Zbyt cenie swoje i innych zycie.
Ale dziekuje za porade, zapamietam.
To w moich dalszych okolicach :)

malgosia

Data: 2009-02-21 18:46:41
Autor: JG
cd. peknietych felg-fotki
Malgorzata K. pisze:
Ale tu nie ma 'natury gwarancyjnej' to raz :)
Ja wiem, chodzi mi o rękojmię. Może się uda po prostu w innym serwisie :)

po drugie, juz sie nigdzie tym autem nie rusze.
chyba ze ciut blizoiutko do mojego wulkanizatora.
Zbyt cenie swoje i innych zycie.
Nie mówię, że teraz, ale felgi możesz wszak zawieźć później, zdemontowane.

Ale dziekuje za porade, zapamietam.
To w moich dalszych okolicach :)
Jak na Warszawę są dobrzy, choć raczej nie tani. Ale jeśli mam robić przegląd w stolicy, to właśnie tutaj (choć zwykle wybieram np. Częstochowę, gdzie mam ok. 2/3 wyjściowej ceny warszawskiej).

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-02-22 07:57:20
Autor: J.F.
cd. peknietych felg-fotki
On Sat, 21 Feb 2009 14:39:13 +0100,  Malgorzata K. wrote:
Salon Forda na Sokratesa w W-wie wypial sie... U nich w listopadzie '02 kupilam auto.
Pana zatkalo, jak sie zapytalam, jak mozemy to nieodplatnie zalatwic :)

No tak po prawdzie to jednak 6 lat .. gwarancje dali na rok ?
Zamierzam napisac do Ford Polska w tej sprawie, bo to malo zabawna historia :(

Ewentualnie jeszcze UOKiK, oni prowadza rejestr produktow
niebezpiecznych .. choc w sumie przy wlasciwym serwisowaniu to moze
takie niebezpieczne nie jest .. tzn felga sie nie rozpadnie w ciagu
15kkm ..

J.

cd. peknietych felg-fotki