cd-r 800mb

Data: 2016-08-12 19:25:14
Autor: platformowe głupki
cd-r 800mb
czy taką płytą można rozwalić sobie nagrywarkę?
kiedy tak, a kiedy nie?

Data: 2016-08-12 20:35:33
Autor: Jacek Maciejewski
cd-r 800mb
Dnia Fri, 12 Aug 2016 19:25:14 +0200, platformowe głupki napisał(a):

kiedy tak, a kiedy nie?

Tylko wtedy kiedy nadasz jej odpowiednią prędkość... Wiesz, E=mv^2/2
--
Jacek
"Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a

Data: 2016-08-12 22:40:17
Autor: BaSk
cd-r 800mb
czy taką płytą można rozwalić sobie nagrywarkę?

Dużo skuteczniejsza do tego celu jest raczej płyta chodnikowa

--
  Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

"Cokolwiek robisz
    -   rób to dobrze!"

Data: 2016-08-13 11:25:19
Autor: Marek
cd-r 800mb
Dużo skuteczniejsza do tego celu jest raczej płyta chodnikowa
W/g dyrektywy eu uniwersalnym narzędziem do tego typu zastosowań jest młotek.

Data: 2016-08-13 22:52:00
Autor: BaSk
cd-r 800mb
W dniu 2016-08-13 o 11:25, Marek pisze:

W/g dyrektywy eu uniwersalnym narzędziem do tego typu zastosowań jest
młotek.

Przecież "obywatel PG" wyraźnie pytał o *płytę*!

Data: 2016-08-14 10:26:32
Autor: ąćęłńóśźż
cd-r 800mb
Kiedyś chodziły takie plotki, trzeba poszukać na starych grupach dyskusyjnych, najlepiej angielskojęzycznych.

-- -- -
czy taką płytą można rozwalić sobie nagrywarkę?

Data: 2016-08-13 19:28:48
Autor: Jawi
cd-r 800mb
czy taką płytą można rozwalić sobie nagrywarkę?
kiedy tak, a kiedy nie?
a gdzie "jebać euro"?

Data: 2016-08-17 11:25:44
Autor: Roman Tyczka
cd-r 800mb
On Sat, 13 Aug 2016 19:28:48 +0200, Jawi wrote:

kiedy tak, a kiedy nie?
a gdzie "jebać euro"?

Jak gdzie? W odbyt ;-)

Roman Tyczka

Data: 2016-08-17 18:04:29
Autor: platformowe głupki
cd-r 800mb
nie prawda!
europa zaleca dymanie ze wszystkich stron jednocześnie,
wymaga to w moim pojęciu nielada powskich umiejętności...

cd-r 800mb