cd w贸zka do roweru

Data: 2016-01-09 14:42:58
Autor: ToMasz
cd w贸zka do roweru
Jako艣 nie mog臋 godzi膰 sie na partactwo i gdyby pracownicy Firmy "Irma",
byli rzetelni, to nie olewaliby tych moich uwag o luzach na kole, ale
dos艂ali dwie, nowe, lepiej dopasowane osie.
I by艂o by po k艂opocie, a oni zachowali by dobra opini臋.
Ale wida膰 wychodz膮 z za艂o偶enia, 偶e nie musz膮 dba膰 o zadowolenie klienta.

oni nie maj膮 poj臋cia o tym co jest nieteges. to "poj臋cie" nabywa si臋 naprawiaj膮c samodzielnie takie reklamacje. W naszych czasach firmy zwalaj膮 takie obowi膮zki na lokalne serwisy. Tak wi臋c, najlepiej by艂oby aby艣 zleci艂a napraw臋 w贸zka lokalnemu serwisowi. jak bywasz na g贸rnym 艣l膮sku - mog臋 si臋 tym zaj膮膰.
Je艣li jednak chcesz od producenta co艣 wyrwa膰, zrobi膰 mu z艂膮 opini臋, to sfotografuj wady w贸zka jeszcze raz, ale porz膮dnie, w 艣wietle dziennym. nakr臋膰 film dobrej jako艣ci, z dobrym wyra藕nym d藕wi臋kiem i zamie艣膰 na Youtubie. To dzia艂a. A ich opiniami, nawet je艣li nazywaj膮 si臋 "orzeczenie" nic si臋 nie przejmuj. ja widzia艂em dokument, w kt贸rym Giant "twierdzi"  ze hamulec tarczowy w rowerze za 3 ty艣 nie musi blokowa膰 k贸艂, wystarczy 偶e spowalnia.

ToMasz

Ps czy w ko艂ach widac jakie艣 艂o偶yska?

Data: 2016-01-09 22:06:09
Autor: Krycha
cd w贸zka do roweru
W dniu 09.01.2016 o 14:42, ToMasz pisze:
[...]

Na tym filmie
https://www.youtube.com/watch?v=F9NfFaDrfXU&feature=youtu.be
wida膰 艣rodek ko艂a i to co ini nazywaj膮 艂o偶yskami zewn臋trznymi.
W 艣rodek wchodzi o艣ka, kt贸r膮 pokazuj臋 na tym filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=LHOJyfoOAVU&feature=youtu.be

Kolejne moje dzia艂ania b臋d膮 zale偶nego od tego co mi teraz odpowiedz膮.

Napisa艂a ju偶 im wcze艣niej, 偶e chyba nie sk艂adali takiego w贸zka (przychodzi w paczce), dlatego nie mog膮 zrozumie膰 o co mi chodzi.
Zaproponowa艂am im, aby z艂o偶yli w贸zek, sprawdzili, czy wszystko dobrze dzia艂a (ko艂a si臋 nie kiwaj膮, dyszel nie spada) i jak wszystko dobrze dzia艂a, to pode艣l膮 do mnie, a ja im oddam to co ma.
Albo ja oddaj臋 w贸zek, a oni mi pieni膮dze.
I na te moje propozycje, nie do odrzucenia, przys艂ali decyzj臋 o odrzuceniu mojej reklamacji.

Krycha.
P.S. Nie mieszkam na G艢, cho膰 w s膮siedztwie. :-)

cd w贸zka do roweru