cdburnerxp

Data: 2016-09-16 18:29:16
Autor: platformowe głupki
cdburnerxp
co to sie mogło stać, na jednym starszym kompie nagrałem kilka plików na płytkę dvd+r nie zamykając sesji cdburnerxp jakiś starszy, później dograłem pliki na laptopie cdburnerxp najnowszy i w  efekcie pliki z pierwszej sesji poznikały... ale nie do końca, poznikały same pliki, wszystkie katalogi są, nie ma tylko plików... co może być grane?

istnieje jakiś tool do badania płytek cd/dvd? jak odzyyskać pliki z pierwszej sesji?

Data: 2016-09-16 22:38:15
Autor: RadoslawF
cdburnerxp

istnieje jakiś tool do badania płytek cd/dvd? jak odzyyskać pliki z
pierwszej sesji?

PO ci pliki schowało. Przeproś ich i poproś może oddadzą.

Pozdrawiam

Data: 2016-09-17 10:11:10
Autor: mirekc
cdburnerxp
[...]

Dawno nie używałem cdburnerxp, ale czy nie było tam przypadkiem tak, że
przed nagraniem nowej sesji trzeba "zaimportować" poprzednią?

Data: 2016-09-17 11:32:37
Autor: platformowe głupki
cdburnerxp
tak było, ale mimo iż zaimportował pliki poznikały...

Data: 2016-09-19 11:59:46
Autor: zhbick
cdburnerxp

Użytkownik "platformowe głupki"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nrj2k9$lje$1@node2.news.atman.pl...

tak było, ale mimo iż zaimportował pliki poznikały...

Odżałuj pińdziesiont groszy na nową płytkę i nagraj raz jeszcze, z backupu.

Data: 2016-09-21 17:06:12
Autor: platformowe głupki
cdburnerxp
pytanie było dlaczego tak się stało?