ceed - problemy, usterki, i pytania ogolne

Data: 2013-09-18 14:22:25
Autor: Chris
ceed - problemy, usterki, i pytania ogolne
Bartek nabazgrał(a):

2: podobno po tankowaniu śmierdzi paliwem. czy to jakaś znana usterka? tankowali podobno do pełna, może coś odpowietrznikiem poleciało?

Bzdura, nic nie śmierdzi ale mam diesla, może benzyna ma inaczej :)

3: podobno biją hamulce. [pytał czy to nie abs, jednak ja tego auta
jescze  nie widziałem więc nie wiem], po opisie wnoszę że to bicie na
tarczach.  jakaś standardowa przypadłość?

Serwis, formowo nie biją.

4: podobno szyby parują, ale to może efekt filtra kabinowego. sprawdzimy.

Bzdura

5: co sprawdzić w tym aucie? jakieś standardowe usterki? silnik to 1.4.
rozmawialem tylko telefonicznie, więc wiem doslownie tyle co napisałem,
ale  mogę dopytać.

OId sprawdzania jest ASO albo dobrty sprawdzony serwis, sam to możesz tylko VIN sprzedzić z wyposażeniem fabrycznym, czy nie kradziony i jeśli z EU to 50/50 czy jest jakaś historia.

ceed - problemy, usterki, i pytania ogolne