ceed - problemy, usterki, i pytania ogolne

Data: 2013-09-23 09:54:06
Autor: Chris
ceed - problemy, usterki, i pytania ogolne
Bartek nabazgrał(a):

cześć,
Mam kilka pytań od kolegi, który chce kupić ceeda.
pytanie raczej ogólne, ale na początek:
5: co sprawdzić w tym aucie? jakieś standardowe usterki? silnik to 1.4.
rozmawialem tylko telefonicznie, więc wiem doslownie tyle co napisałem,
ale  mogę dopytać.

Jedna rzecz robiona w ramach gwarancji to rdzewiejąca tylna klapa przy zawiasach, ale bez problemu to naprawiają.

ceed - problemy, usterki, i pytania ogolne