celebryci na drodze

Data: 2019-11-19 09:59:53
Autor: robot
celebryci na drodze
W dniu 2019-11-18 o 22:26, t-1 pisze:
Bezpieczeństwo na pasach.
https://www.tvp.info/45383432/sad-uniewinnil-dziennikarza-piotra-najsztuba

E tam.
Dostał normalny wyrok, tak jak każdy inny by dostał.
A pisarzo-kurwy prasowi robią sensacje za pomocą użycia słowa "uniewinnił".

Data: 2019-11-19 19:47:56
Autor: kk
celebryci na drodze
On 2019-11-19 09:59, robot wrote:
[...]

To nie jest takie pewne. Raczej przeciętny ludzik nie obroniłby się. Bo tak to jest w sądzie, że trzeba wiedzieć jak się bronić a nie tylko mieć rację.

A pisarzo-kurwy prasowi robią sensacje za pomocą użycia słowa "uniewinnił".

A czego według Ciebie jest winny?

Data: 2019-11-19 12:14:41
Autor: Zenek Kapelinder
celebryci na drodze
Sąd nie sprawdza kto ma rację tylko czy działanie było zgodne z przepisami. Za brak pj, przeglądu, OC został wcześniej ukarany. Brak pj nie oznacza braku umiejętności. On kiedyś pj mial to i miał umiejętności. PJ potwierdza umiejętności. Chyba w czasie kiedy był wypadek nie miał sądowego zakazu prowadzenia pojazdów mechanicznych. On tam zrobil wszystko czego wymagają przepisy. Przede wszystkim zwolnił do abstrakcyjnie niskiej prędkości. Nigdzie nie ma opisu czym trafił starszą panią. Czy jak przechodziła dla niego z prawa na lewo trafił ja swoim prawym blotnikiem czy lewym? A może uderzyła w bok samochodu.

Data: 2019-11-21 09:59:14
Autor: robot
celebryci na drodze
W dniu 2019-11-19 o 19:47, kk pisze:
On 2019-11-19 09:59, robot wrote:
[...]

Owszem. Gdyby każdy wyrok był od razu pewny, sąd nie byłby potrzebny.

A pisarzo-kurwy prasowi robią sensacje za pomocą użycia słowa "uniewinnił".

A czego według Ciebie jest winny?

Nieumyślengo spowodowania wypadku drogowego.

Data: 2019-11-21 19:15:06
Autor: kk
celebryci na drodze
On 2019-11-19 09:59, robot wrote:
[...]

Sąd nie jest potrzebny w tym sensie, że liczy się prawo i dowody.

A pisarzo-kurwy prasowi robią sensacje za pomocą użycia słowa "uniewinnił".

A czego według Ciebie jest winny?

Nieumyślengo spowodowania wypadku drogowego.

Taki był zarzut od którego został nieuniewinniony.

Data: 2019-11-25 11:30:59
Autor: robot
celebryci na drodze
On 2019-11-19 09:59, robot wrote:
[...]

No to albo ja coś źle przeczytałem, albo nieporozumienie jakieś.
Tam było, że utrzymany został poprzedni wyrok właśnie za to.

Data: 2019-11-20 00:32:59
Autor: J.F.
celebryci na drodze
Użytkownik "robot"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5dd3af0a$0$17364$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Mowisz o pierwszym wyroku, czy Ziobro by interweniowal w sprawie "kazdego innego" ?
Co prawda Najsztub to chyba nie jest z PiS ?

Swoja droga ten pierwszy wyrok .. czemu zaocznie ?
I czy nie za wysoki, czy w sam raz ?

J.

Data: 2019-11-21 10:21:11
Autor: robot
celebryci na drodze
W dniu 2019-11-20 o 00:32, J.F. pisze:
[...]

Tak. I o tym, że sąd utrzymał w mocy pierwszy wyrok, a dziennikarz pisze, że uniewinnił.

Data: 2019-11-21 19:17:17
Autor: kk
celebryci na drodze
On 2019-11-21 10:21, robot wrote:
[...]

No i właśnie w pierwszym został uniewinniony.

Data: 2019-11-25 11:39:41
Autor: robot
celebryci na drodze
W dniu 2019-11-21 o 19:17, kk pisze:
On 2019-11-21 10:21, robot wrote:
[...]

Aha. To ja źle zrozumiałem. W takim razie piszrzo-kurwa też niewinna manipulowania słowami.
Wycofuje moje zarzuty. Koniec posiedzenia.

celebryci na drodze