celem Kaczyńskiego jest połączenie stanu wojennego z III Rzeczpospolitą

Data: 2014-11-27 18:51:47
Autor: El Comandante
celem Kaczyńskiego jest połączenie stanu wojennego z III Rzeczpospolitą
http://wiadomosci.gazeta.pl/Samorzad2014/1,140990,17036178,Palikot___Niech_ktos_zginie_13_grudnia__to_Kaczynski.html

Ale mi nowość. Wszem i wobec wiadomo, że zbrodniarz Jaruzelski jest ojcem chrzestnym obecnego, kurewskiego systemu i za to de bul go pogrzebał z honorami, jako człowieka honoru (sic!). A Palikmiot głupa pali...

i-tyle
4 godziny temu
"Nie można stawiać"
można, do ku! nędzy, można!! Pani Olejnik.
niech wreszcie zaczną się bać podpalania Polski, niech wiedzą, że to im płazem nie ujdzie!

norge
3 godziny temu
cieszyć to się będą bolszewickie śmieci i judejskie pachołki albo na odwrót

Data: 2014-11-27 11:43:43
Autor: Marek
W dniu czwartek, 27 listopada 2014 18:51:50 UTC+1 użytkownik El Comandante napisał:
[...]

POwiacy mowia, ze 13 grudnia zle im sie kojarzy, dlatego nie powinno sie urzadzac w tym dniu demonstracji. ( bylo w TV).

Trzeba im mowic, ze wlasnie, ma im sie to ZLE kojarzyc.
Moze te zle skojarzenia dadza im do myslenia...

Data: 2014-11-27 21:01:33
Autor: El Comandante
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:31ac3d85-0ca5-4624-b722-4afaad0b1973googlegroups.com...
[...]

A już tam faryzeuszom się źle kojarzy... Ojca chrzestnego pochowali bandziory z honorami, więc niech nie talmudyzują prymitywnie...

Data: 2014-11-28 05:29:56
Autor: stevep
W dniu .11.2014 o 20:43 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

[...]

Serio, to PO miało coś wspólnego ze stanem wojennym, o pardon kretynku  przecież "stało tam, gdzie ZOMO.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-28 10:48:15
Autor: El Comandante
"stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:op.xp0pf6p750oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Stoi tam nadal... i pełni wartę honorową przy grobie swojego ojca chrzestnego, zbrodniarza Jaruzela...

Data: 2014-11-28 13:59:08
Autor: Mark_Woydak
Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m59gcv$b9u$1speranza.aioe.org...
[...]

Widziałeś tam kogoś z PO? Tutejsza TV pokazywała Millera składającego kwiatki na grobie "ślepowrona". Czy to teraz przypadkiem nie jest kumpel Kaczyńskiego Jarosława? Przecież: https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

MW

Data: 2014-11-28 16:36:26
Autor: El Comandante
"Mark_Woydak" <marek.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m59t4u$6j1$6news.albasani.net...
[...]

Byli wszyscy, z de bulem na czele... i honorowa asysta wojska ludowego, he, he, he...

Data: 2014-11-29 03:44:09
Autor: stevep
W dniu .11.2014 o 10:48 El Comandante <el_comandante@gmail.com> pisze:

[...]

Tia i modli się do Stalina.  ;)
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-29 13:55:55
Autor: El Comandante
[...]

Sorosa, Stalina, na jedno wychodzi...

Data: 2014-11-29 12:40:25
Autor: Marek
W dniu piątek, 28 listopada 2014 05:30:05 UTC+1 użytkownik stevep napisał:

> [...]

Serio, to PO miało coś wspólnego ze stanem wojennym, o pardon kretynku  przecież "stało tam, gdzie ZOMO.
Stoi tam nadal, kretynku.

celem Kaczyńskiego jest połączenie stanu wojennego z III Rzeczpospolitą