celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?

Data: 2011-06-21 17:02:33
Autor: szufla
celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
Zadzwonilbym na policje i opowiedzial co wyprawia, podajac jego numery i namiary gdzie sie znajduje.

Kiedys tak zrobilem gdy jakis rolnik podrozowal w nocy ciagnikiem z nieoswietlona przyczepa na DK61. Podalem namiary i jechalem powolutku za nim. Po kilkunastu minutach z przeciwka pojawil sie patrol. Pewnie go niezle przetrzepali wlacznie ze sprawdzeniem trzezwosci.

sz.

Data: 2011-06-21 18:20:33
Autor: Przem
celowe o�lepianie w nocy-co Wy by�ci e zrobili?

Z ciekawosci

Na jaki numer dzwoniles?

--

Przem

Data: 2011-06-21 18:42:27
Autor: szufla
celowe o?lepianie w nocy-co Wy by?cie zrobili?
Pierwszy raz na 112, ale nikt nie odbieral (dawno to bylo jak numer dopiero wchodzil :) a potem na 997 i gosc zareagowal bardzo pozytywnie, nie zbywal mnie.
Z Tirem mialem kiedys przeprawe jak mnie poganial przy fotoradarach w tym przy ograniczeniu do 90 na 8 przy wjezdzie do Ostrowi Maz. ( pewnie widzial, ze radar nie jest zaladowany, ja nie) wtedy gdy dodzwonilem sie na 112 kazano mi skorzystac z 997 bo tamten to ratunkowy. Zgloszenie przyjeto, potem nie wiem co sie dzialo bo odjechalem, to byl jakis litwin.

sz.

celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?