celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?

Data: 2011-06-21 20:38:11
Autor: Artur Czeczko
celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
On 21.06.2011 15:54, Tomek wrote:
Witam,
Pomiędzy Rawą a Mszczonowem, na remontowanym odcinku "gierkówki"
ok. 1 w nocy kierowca TIR-a jadącego za mną (przy prędkości GPS 63
km/h na ograniczeniu do 70)

Wątek jest już długi, szkoda czasu na czytanie wszystkiego. Pewnie
już wszystko zostało powiedziane...
Ja chciałem tylko powiedzieć, że wszyscy ci, którzy twierdzą, że
jazda 63 km/h przy ograniczeniu do 70 km/h (czyli licznikowo
właśnie ok. 70 km/h) jest czymś niewłaściwym lub niestosownym,
mają ze sobą jakiś problem. Nie mam co do tego absolutnie
żadnych wątpliwości. I z pełną świadomością oraz w pełni
władz umysłowych podpisuję się pod tym imieniem i nazwiskiem.

Pozdrawiam,
Artur Czeczko

Data: 2011-06-21 22:27:35
Autor: Michał Gut
celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
żadnych wątpliwości. I z pełną świadomością oraz w pełni
władz umysłowych podpisuję się pod tym imieniem i nazwiskiem.

ty lepiuej uwazaj:)
kaczorka juz ponoc skierowali na badania:))))))))))))
nie znasz dnia ani godziny;)

Data: 2011-06-21 22:30:27
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-06-21 22:27, Michał Gut pisze:
żadnych wątpliwości. I z pełną świadomością oraz w pełni
władz umysłowych podpisuję się pod tym imieniem i nazwiskiem.

ty lepiuej uwazaj:)

Na co? Na rosnącą skalę debilizmu na grupie?

kaczorka juz ponoc skierowali na badania:))))))))))))
nie znasz dnia ani godziny;)

Poszukaj może lepszych argumentów, ponieważ ta ani trafiony,
ani śmieszny.

Data: 2011-06-21 22:39:12
Autor: Michał Gut
celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
ty lepiuej uwazaj:)
Na co? Na rosnącą skalę debilizmu na grupie?

zly dzien?:)

kaczorka juz ponoc skierowali na badania:))))))))))))
nie znasz dnia ani godziny;)

Poszukaj może lepszych argumentów, ponieważ ta ani trafiony,
ani śmieszny.

smieszny jest:) mnie rozbawila wiadomosc w faktach tvn:)
a argument byl nie zwiazany z flejmem tylko luzna dygresja:)

Data: 2011-06-21 22:56:41
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-06-21 22:39, Michał Gut pisze:
ty lepiuej uwazaj:)
Na co? Na rosnącą skalę debilizmu na grupie?

zly dzien?:)

Czyj? Przecież to już przestało być śmieszne.

[...]

Śmieszny jest? Wiesz, jak dla mnie nie ma w tym żadnej śmieszności.
Tragedia i litość owszem.

a argument byl nie zwiazany z flejmem tylko luzna dygresja:)

To może lepiej dobieraj takie "argumenty".

Data: 2011-06-22 10:36:32
Autor: Michał Gut
celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
smieszny jest:) mnie rozbawila wiadomosc w faktach tvn:)

Śmieszny jest? Wiesz, jak dla mnie nie ma w tym żadnej śmieszności.
Tragedia i litość owszem.

Tragedia i litosc to dobre okreslenie podmiotu badania.

a argument byl nie zwiazany z flejmem tylko luzna dygresja:)

To może lepiej dobieraj takie "argumenty".

bo jeszcze trafie w elektorat:) ponoc 25% mają
:)

uszy do gory:) teraz i tak jest lepiej. nie siedziales zdenerwowany na kazdych wiadomosciach/faktach sluchajac co poprzednia ekipa wyprawiala? ja owszem. teraz rewelacji nie ma, ale jestem duzo duzo bardziej spokojny....

Data: 2011-06-22 12:05:23
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-06-22 10:36, Michał Gut pisze:
smieszny jest:) mnie rozbawila wiadomosc w faktach tvn:)

Śmieszny jest? Wiesz, jak dla mnie nie ma w tym żadnej śmieszności.
Tragedia i litość owszem.

Tragedia i litosc to dobre okreslenie podmiotu badania.

A o czym ja napisałem (o przepraszam - o kim)?

a argument byl nie zwiazany z flejmem tylko luzna dygresja:)

To może lepiej dobieraj takie "argumenty".

bo jeszcze trafie w elektorat:) ponoc 25% mają
:)

O masz - teraz już elektorat. Patrząc po tym co się tutaj wyczynia to
pewnie tak.

uszy do gory:) teraz i tak jest lepiej. nie siedziales zdenerwowany na
kazdych wiadomosciach/faktach sluchajac co poprzednia ekipa wyprawiala?
ja owszem.

Za długo żyję na tym świecie, by się denerwować politykami. Tym co
robią, czy też tym, czego nie robią.

teraz rewelacji nie ma, ale jestem duzo duzo bardziej
spokojny....

Wiadomo jedno - potrzebujemy stabilnej i racjonalnej polityki.
Jeszcze lepiej gdyby "władza" nie bała się kolejnych wyborów
i decyzje podejmowała czysto merytorycznie, a nie populistycznie
czy pod jakimiś naciskami. No, ale to już niestety mrzonka :)
Niektórzy ludzie narzekali, narzekali i narzekać będą - niezależnie
od sytuacji rzeczywistej.

Data: 2011-06-22 12:12:24
Autor: Michał Gut
[...]

nie łudź się.
do niestety konsekwencja demokracji. to ustroj polityczny ktory nie jest doskonaly, ale jak dotąd nic lepszego nie wymyslelismy.

Data: 2011-06-22 11:19:01
Autor: kamil
On 22/06/2011 11:12, Michał Gut wrote:
[...]

Czy każda polska dyskusja musi skończyć się na idiotycznej argumentacji i polityce?

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-22 13:29:54
Autor: Michał Gut
celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
Czy każda polska dyskusja musi skończyć się na idiotycznej argumentacji i polityce?

na pms? taaaaaaaaaaaaaaaak:))))))
dobra juz przestaje:)

Data: 2011-06-22 12:46:59
Autor: Artur Maśląg
celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
W dniu 2011-06-22 12:12, Michał Gut pisze:
(...)
nie łudź się. do niestety konsekwencja demokracji.

Niezupełnie, ale to już inna historia.

Data: 2011-06-22 14:09:22
Autor: szufla
celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
uszy do gory:) teraz i tak jest lepiej. nie siedziales zdenerwowany na kazdych wiadomosciach/faktach sluchajac co poprzednia ekipa wyprawiala?

Zabawny jestes :)

sz.

Data: 2011-06-22 14:00:52
Autor: Cavallino
Użytkownik "Artur Czeczko" <a.czeczko@do.wyciepania.student.uw.edu.pl> napisał w wiadomości news:itqoej$jsu$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Szczęście że nie z Tobą.
KAPELUSZ PLONK

Data: 2011-06-22 13:05:55
Autor: kamil
On 22/06/2011 13:00, Cavallino wrote:
[...]

:D

--
Pozdrawiam,
Kamil

celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?