celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?

Data: 2011-06-22 01:15:21
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
Powitanko,

Nie dość, że sama droga bardzo jest męcząca, to jeszcze

No wlasnie - meczaca. Przy calym potepieniu zachowan kierowcy ciezarowy zrozum, ze dla niego ta droga tez jest meczaca. On nie jezdzi jak ma ochote, tylko jak musi. Bardzo mozliwe, ze konczyl mu sie czas na jazde, a zjechac na obowiazkowa przerwe nie mial jak. Musial dociagnac do jakiegos parkingu. ITD, czy Policji nie bedzie interesowalo, ze jechal przed nim gosc ponizej ograniczen bo "mial taka ochote", poprostu zobacza na tachografie przekroczenie dopuszcalnego czasu pracy i facet dostanie mandat. Gorzej jesli bedzie uczestniczyl w wypadku. On nie jezdzi rekreacyjnie jak Ty, tylko ma do przewiezienia kilkadziesiat ton na setki czy tysiace kilometrow. Kabina jest jego domem na dlugie dni po to, zebys mogl pojsc do sklepu i kupic cos z tego co przywiezli tacy jak on. Fakt - poniosly go nerwy, nie powinien Cie spychac, ale zrozum tez tego czlowieka za Toba, czy obok Ciebie. Nie jestes na drodze sam, od egzekwowania przepisow jest Policja, ITD i inne sluzby, ORMO formalnie nie istnieje (choc ORMOwcow sporo widuje).
--

Pozdrawiam,
Pawel Chorzempa

Data: 2011-06-22 00:02:23
Autor: to
celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
begin Pawel \"O'Pajak\"
[...]

Pytanie, czy on go rzeczywiście spychał, czy tez może Tomek nie ogarnia za bardzo także przestrzeni w okolicy auta i metr czy półtora obok to dla niego "spychanie". Możliwe tez, że zwyczajnie trolluje.

Data: 2011-06-22 07:50:06
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-06-22 01:15, Pawel "O'Pajak" pisze:
Powitanko,

Nie dość, że sama droga bardzo jest męcząca, to jeszcze

No wlasnie - meczaca. Przy calym potepieniu zachowan kierowcy ciezarowy
zrozum, ze dla niego ta droga tez jest meczaca.

A co ma do rzeczy? Niech odpocznie.

[...]

Tere fere, pierdu, pierdu. Od tego jest kierowcą zawodowym by sobie
zaplanować stosownie czas itd. Jeszcze trochę to w imię nagonki
powinno się gloryfikować wszystkich, którzy się śpieszą. Dlaczego
nie kasjerkę, która policzy ten towar, a na 7 już nie zdąży?

Fakt - poniosly go nerwy, nie powinien Cie spychac, ale zrozum tez
tego czlowieka za Toba, czy obok Ciebie.

No pewnie - niech go zrozumie jak go przy okazji zabije. A później
kolejnego, ponieważ znów uzna, że mu ruch utrudniał.

Nie jestes na drodze sam, od
egzekwowania przepisow jest Policja, ITD i inne sluzby, ORMO formalnie
nie istnieje (choc ORMOwcow sporo widuje).

Stąd też trzeba takie zachowanie zgłaszać na 997, bądź 112.

Data: 2011-06-22 08:09:48
Autor: Tomek
Usilna prośba
O zakończenie tego watku.
Ja go rozpocząłem i proszę o zakończenie.
Aby negatywne emocjie i agresja znów nie
przeniosły się z Internetu na nasze drogi.
I tak jest na nich ciężko.
A radę odnośnie numeru 997 na pewno zapamiętam.

Podziękowania.
Tomek.

Data: 2011-06-24 00:59:53
Autor: to
Usilna prośba
begin Tomek
Aby negatywne emocjie i
agresja znów nie przeniosły się z Internetu na nasze drogi. I tak jest
na nich ciężko.

Jak Ci tak ciężko to nie jeździj po nich.

Data: 2011-06-24 10:51:01
Autor: Arek
Usilna prośba
W dniu 2011-06-22 08:09, Tomek pisze:
O zakończenie tego watku.
Ja go rozpocząłem i proszę o zakończenie.
Aby negatywne emocjie i agresja znów nie

Więc staraj się ograniczyć swoją obecność na drodze. To poziom złośliwości i chamstwa na pewno odrobinę spadnie.

A.

Data: 2011-06-24 11:59:45
Autor: Mateusz
Usilna prośba
[...]

Jak byś miał dystans do tego co się dzieje na drodze i inną psychikę to by nie było żadnego problemu. Ja półtora roku temu się bulwersowałem, trąbiłem - nie miałem dystansu całkowicie. Teraz po mnie wszystko spływa jak po kaczce i dobrze mi się jeździ ;)

celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?