cena auta

Data: 2010-10-22 16:50:24
Autor: Cykusiowa
cena auta
Chcę sprzedać 5-letniego Forda Focusa w dobrym stanie wywiesiłam już kilka ogłoszeń, ale do tej pory nikt mi na nie nie odpowiedział może odstrasza ich cena jak± podałam ...Jak± cenę najlepiej wyznaczyć, aby nie odstraszyć klienta, ale też nie mieć na tym straty ?

Zakłopotana blondynka ; )

Data: 2010-10-22 15:57:15
Autor: to
cena auta
begin Cykusiowa
Chcê sprzedaæ 5-letniego Forda Focusa w dobrym stanie wywiesi³am ju¿
kilka og³oszeñ, ale do tej pory nikt mi na nie nie odpowiedzia³ mo¿e
odstrasza ich cena jak± poda³am ...Jak± cenê najlepiej wyznaczyæ, aby
nie odstraszyæ klienta, ale te¿ nie mieæ na tym straty ?

Ogarnij się. Nic nie wiadomo o silniku, wyposażeniu, nie ma zdjęć, to co Ci mamy napisać?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-22 16:58:13
Autor: WOJO
cena auta
Zakłopotana blondynka ; )
Jakie wyposażenie, która wersja, jaka cena ? :)
WOJO

Data: 2010-10-22 21:31:02
Autor: Cykusiowa
cena auta
Rok produkcji 1999, przebieg 155000, pojemno¶ć silnika 1598, beznyzna, kolor czarny, a cenę wyznaczyłam na 15 000
Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomo¶ci news:i9s8q1$ga9$1node1.news.atman.pl...

Data: 2010-10-22 21:36:30
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
cena auta
W dniu 2010-10-22 21:31, Cykusiowa pisze:
Rok produkcji 1999, przebieg 155000, pojemność silnika 1598, beznyzna, kolor
czarny, a cenę wyznaczyłam na 15 000

To 5-cio czy 11-to letniego? Blonditrolli, zdecyduj siÄ™. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-10-22 21:36:47
Autor: Pan Piskorz
cena auta
W dniu 2010-10-22 21:31, Cykusiowa pisze:
Rok produkcji 1999, przebieg 155000

On jest jedenastoletni.
Jeśli nie potrafisz liczyć tak daleko
to wyobraĹş sobie, ĹĽe jest o rok starszy niĹĽ dwa razy piÄ™cioletni  ;-)

Przebieg też raczej zmyślony.

Za to za proponowaną cenę można mieć całkiem fajne auto pięcioletnie.
P.

Data: 2010-10-22 21:52:32
Autor: Grejon
cena auta
W dniu 2010-10-22 21:36, Pan Piskorz pisze:
W dniu 2010-10-22 21:31, Cykusiowa pisze:
Rok produkcji 1999, przebieg 155000

On jest jedenastoletni.
Je¶li nie potrafisz liczyć tak daleko
to wyobraĽ sobie, że jest o rok starszy niż dwa razy pięcioletni ;-)

Przebieg też raczej zmy¶lony.

Data: 2010-10-22 21:55:18
Autor: Cykusiowa
cena auta
pomyłka z tym 5-cioletnim .. no to dlatego pytam do¶wiadczonych panów co mam zrobić z t± cen± i o ile j± zmniejszyć skoro jest za wysoka ?
Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i9sp4g$glv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Za to za proponowan± cenę można mieć całkiem fajne auto pięcioletnie.
P.

Data: 2010-10-22 20:27:14
Autor: to
cena auta
begin Cykusiowa
pomy³ka z tym 5-cioletnim .. no to dlatego pytam do¶wiadczonych panów co
mam zrobiæ z t± cen± i o ile j± zmniejszyæ skoro jest za wysoka ?

Za 10 pewnie sprzedasz.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-22 22:00:20
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
cena auta
W dniu 2010-10-22 21:55, Cykusiowa pisze:
pomyłka z tym 5-cioletnim .. no to dlatego pytam doświadczonych panów co mam
zrobić z tą ceną i o ile ją zmniejszyć skoro jest za wysoka ?

Jakoś tak o połowę, no może o 40%.

Data: 2010-10-23 11:53:15
Autor: V-Tec
cena auta
W dniu 2010-10-22 21:55, Cykusiowa pisze:
pomyłka z tym 5-cioletnim .. no to dlatego pytam do¶wiadczonych panów co mam
zrobić z t± cen± i o ile j± zmniejszyć skoro jest za wysoka ?

zmniejszaj co ogłoszenie np. o 500zł i zobacz reakcje.

pozdr,
W.

Data: 2010-10-23 11:54:34
Autor: V-Tec
cena auta
W dniu 2010-10-22 21:36, Pan Piskorz pisze:
W dniu 2010-10-22 21:31, Cykusiowa pisze:
Rok produkcji 1999, przebieg 155000

On jest jedenastoletni.
Jeśli nie potrafisz liczyć tak daleko
to wyobraź sobie, że jest o rok starszy niż dwa razy pięcioletni ;-)

Przebieg też raczej zmyślony.

oho, zaczyna siÄ™.

Za to za proponowaną cenę można mieć całkiem fajne auto pięcioletnie.

klasy kompakt? :)

W.

Data: 2010-10-23 11:49:55
Autor: to
cena auta
begin V-Tec
Przebieg też raczej zmyślony.

oho, zaczyna siÄ™.

A jeśli Octavia TDI 2003 ma 95 tys. to też zmyślony czy nie?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-23 16:03:50
Autor: J.F.
cena auta
On 23 Oct 2010 11:49:55 GMT,  to wrote:
begin V-Tec
Przebieg też raczej zmy¶lony.
oho, zaczyna się.

A je¶li Octavia TDI 2003 ma 95 tys. to też zmy¶lony czy nie?

A pierwszym wlascicielem byl kto i kiedy sprzedal auto ? :-)

J.

Data: 2010-10-23 16:58:27
Autor: V-Tec
cena auta
W dniu 2010-10-23 16:03, J.F. pisze:
On 23 Oct 2010 11:49:55 GMT,  to wrote:
begin V-Tec
Przebieg też raczej zmy¶lony.
oho, zaczyna się.

A je¶li Octavia TDI 2003 ma 95 tys. to też zmy¶lony czy nie?

[..]

pozwolisz J.F., że odpowiem użytkownikowi "to" bo mam go w killfile'u:
A sk±d ja mam to wiedzieć?! Pana Piskorza się pytaj, on ma 5 zmysł.

--
pozdr,
W.

Data: 2010-10-23 23:05:46
Autor: to
cena auta
begin V-Tec
pozwolisz J.F., ĹĽe odpowiem uĹĽytkownikowi "to" bo mam go w killfile'u: A
skąd ja mam to wiedzieć?! Pana Piskorza się pytaj, on ma 5 zmysł.

Zawsze zastanawia mnie czym kierujÄ… siÄ™ ludzie, ktĂłrzy najpierw filtrujÄ… posty jakiejĹ› osoby, a potem jej odpowiadajÄ…, gdy ktoĹ› jÄ… zacytuje...

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-22 21:33:34
Autor: Cykusiowa
cena auta
a wyposażenie: ABS, Autoalarm, wspomaganie kierownicy, klimatyzacja, poduszka powietrzna, elektryczne szyby, radio + CD, lakier metallic .

Data: 2010-10-22 21:51:25
Autor: Grejon
cena auta
W dniu 2010-10-22 21:33, Cykusiowa pisze:
a wyposażenie: ABS, Autoalarm, wspomaganie kierownicy, klimatyzacja,
poduszka powietrzna

Tylko 1?

elektryczne szyby

Wszystkie czy tylko z przodu? I co z lusterkami?

radio + CD

Radio z CD czy ze zmieniark± na płyty? Ma pilota przy kierownicy?

Poza tym - sedan, hatchback czy kombi?

No i 5 czy 11 lat?

Jak tak będziesz sk±pić szczegółów to na pewno nie sprzedasz

Data: 2010-10-22 22:06:37
Autor: Cykusiowa
cena auta
dwie poduszki powietrzne, wszystkie elektryczne szyby, radio z CD , sedan , jedenastoletni, a  z t± 5 to była pomyłka ; )
Użytkownik "Grejon" <grejon83@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i9spvv$t9$1usenet.news.interia.pl...

Data: 2010-10-22 22:10:58
Autor: Cavallino
cena auta
Użytkownik "Cykusiowa" <toskasuj@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4cc1eece$0$21008$65785112news.neostrada.pl...
dwie poduszki powietrzne, wszystkie elektryczne szyby, radio z CD , sedan , jedenastoletni, a  z t± 5 to była pomyłka ; )

Odpowiada się POD cytatem.

Data: 2010-10-22 16:58:55
Autor: Tomek Kęcki
cena auta

http://autogle.pl/?p=kalkulator zobaczyć ile wychodzi, porównać konkurencyjne oferty tego modelu i rocznika, pomniejszyć/powiększyć o okoliczno¶ci przyrody w przypadku tego konkretnego modelu i włala!
--
tomafek

Data: 2010-10-22 18:02:23
Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała
cena auta
Dnia 22.10.2010 Cykusiowa <toskasuj@wp.pl> napisał/a:
[...]
a wartosc samochodu? wg np infoexperta albo eurotaxu? ;)

Cena zblizonych samochodow na allegro?

Miejsce umieszczenia ogloszenia? ;)

Ostatnio sprzedawalem samochod - swoje odczucia umiescilem na
http://andrzej.dopierala.name/2010-09-16_Sprzedaz_samochodu :)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
HomePage: http://andrzej.dopierala.name/

Data: 2010-10-22 20:25:33
Autor: Dysiek
cena auta
Ostatnio sprzedawalem samochod - swoje odczucia umiescilem na
http://andrzej.dopierala.name/2010-09-16_Sprzedaz_samochodu :)

Dla mnie Allegro to totalna pomylka - jak tam znalezc samochod dla siebie jak filtrow nie ma zadnych praktycznie - dno i tyle.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-10-22 22:48:04
Autor: Plumpi
cena auta
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i9skv0$1p2$1inews.gazeta.pl...

Dla mnie Allegro to totalna pomylka - jak tam znalezc samochod dla siebie jak filtrow nie ma zadnych praktycznie - dno i tyle.

Pod tym względem Allegro to totalne dno.
Najbardziej zabawn± rzecz± jest wyszukiwanie auta albo w całej Polsce, albo województwie, albo miejscowo¶ci.
Ciekawe czy ogłoszenia z mniejszych mie¶cin i wiosek s± tańsze, skoro ich nikt nie wyszuka ? :)
Choć ja znalazłem sposób na filtry. Trzeba wej¶ć w zaawansowane ustawienia, wpisać słowo to co szukamy np. diesel, benzyna, LPG, sedan, kombi, po czym wybrać odleglo¶ć od podaj±c kod miejscowo¶ci, zaznczyć kategorię Motoryzacja, kazać wyszukać. PóĽniej trzeba klikn±ć w samochody i o dziwo filtr odległo¶ci od kodu pocztowego działa dalej :D
Ale niestety trzeba kombinować.

Data: 2010-10-22 21:13:49
Autor: dudley
cena auta
Andrzej 'The Undefined' Dopierała wygenerował w
news:slrnic3kdf.an7.undefineuc.aramin.one.pl taki oto ciÄ…g znakĂłw:
Ostatnio sprzedawalem samochod - swoje odczucia umiescilem na
http://andrzej.dopierala.name/2010-09-16_Sprzedaz_samochodu :)

Nopaczpan! A ja z otomotów, allegrów i innych tego typu miałem dosłownie dwa telefony, po czym - po bodaj dwóch zmarnowanych tygodniach - pojechałem na giełdę i nie zdążyłem nawet dobrze zaparkować, jak już zaczęli się kręcić ludzie przy aucie i poszło w ciągu dosłownie 10 minut. Do handlarza co prawda ale dawał tyle, ile chciałem. I też był sierpień - odnośnie wniosku nr 1 z Twojej strony :)
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk
szarobeĹĽowa astra III

Data: 2010-10-23 13:04:56
Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała
cena auta
Dnia 22.10.2010 dudley <dudley.ciachnij@op.pl> napisał/a:
[...]

Coz. Moze inny samochod, moze inny target...
Co do allegro/otomoto - zawsze dawalem ogloszenia premium. Zakladajac ze ~200zl
wydane na ogloszenia to niewiele w porownaniu do wartosci autka.

Na gieldzie bylem. Raz co prawda, ale jednak. Do samochodu tylko podchodzili
ludzie, ogladali i kiwali glowa. I prawde mowiac nie widzialem by sprzedalo sie
tam autko warte wiecej niz jakies 20k. Jedyne sprzedaze(ktore zauwazylem w
okolicy) to byly samochody wartosci kilku, moze kilkunastu tysiecy - a i tak
byly wnikliwiej ogladane niz bym sie spodziewal ;)

Rozmawialem chwilke z starszym panem sprowadzajacym autka stojacym obok mnie -
- mowil ze czasami skoczy do niemiec, kupi jakies truchlo i potem postoi na
gieldach bo nie ma co robic. I tak jak rok temu, dwa - zbyt byl, to teraz
jezdzi po 3-4 tygodnie by sprzedac jeden samochod - praktycznie po kosztach
zakup+rejestracja + przejazdy. Stal z fordem ka, wycenial go na jakies 5k.

Data: 2010-10-23 13:39:54
Autor: JoAsienka
cena auta
Pewnego ślicznego dnia Andrzej 'The Undefined' Dopierała dokonał/a produkcji posta :

Dnia 22.10.2010 Cykusiowa <toskasuj@wp.pl> napisał/a:
Chcê sprzedaæ 11-letniego Forda Focusa w dobrym stanie wywiesi³am ju¿
[...]

A ja rok temu sprzedawałam Kię Pride (teoretycznie - samochód niesprzedawalny, wszyscy mi to mówili) - cena 4000 zł, mimo, ze te roczniki byly i po 2500-3800 zł, na otomoto - tego samego dnia telefon, pojawił sie facet wieczorem, za 2 dni przyjechal z pieniedzmi (kilka telefonow bylo, ze 3 osoby ogladaly) - na to samo ogloszenie "Sprzedam Kia Pride" wstawiłam Daewoo Nubirę (12 lat, prawie 300 tys km przejechanych) - po dwoch dniach telefon, facet przyjechal, i obiecal, ze za tydzien przyjedzie z pieniedzmi - no i przyjechał. Mam po prostu fuksa do sprzedazy samochodow (kupowanie tez dobrze mi idzie, juz mam trzeci uzywany i jak zwykle udany) - swoją 25 letnia Hondę Civic tez sprzedałam w jeden dzień :) - wierzę w otomoto, nawet jesli samochod nie znajduje sie w duzym miescie, ja mieszkam w zabitej dechami wiosce i nawet tam ludzie trafili :)

JoAsienka **gg 1489928
Człowiek staje się mądry z wiekiem.
Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

Data: 2010-10-23 22:02:42
Autor: Bydlę
cena auta
Cykusiowa wrote:
> Jak± cenę najlepiej wyznaczyć

Niższ± niż obecna, albo czekać.
A s±dziła¶ że wyższ±?

--
Bydlę

Data: 2010-10-24 09:24:53
Autor: Cykusiowa
cena auta

Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomo¶ci news:i9vf11$3id$2cougar.axelspringer.pl...
Cykusiowa wrote:
> Jak± cenę najlepiej wyznaczyć

Niższ± niż obecna, albo czekać.
A s±dziła¶ że wyższ±?

Bydlę

nie s±dziłam, że wyższ± po prostu chciałam uzyskać rad od do¶wiadczonych kierowców, co my¶l± na ten temat .. i dziękuje za to, że niektórzy w pewnym stopniu mi pomogli  ; )

Data: 2010-10-24 20:33:00
Autor: Bydlę
cena auta
Cykusiowa wrote:
> [...]

Ale ważne jest to, co pomy¶l± potencjalni kupuj±cy, a nie ludzie, którzy tego samochodu nie kupi±.
:-)

Zasada sprzedaży jest prosta: albo ważna jest dla ciebie cena, więc czekasz, aż w końcu kto¶ kupi (je¶i się znajdzie), albo ważne jest pozbycie się samochodu, więc cena idzie w dół...

--
Bydlę

Data: 2010-10-24 12:33:45
Autor: GocStu
cena auta
W dniu 22-10-2010 16:50, Cykusiowa pisze:
Chc� sprzeda� 5-letniego Forda Focusa w dobrym stanie wywiesi�am ju� kilka
og�osze�, ale do tej pory nikt mi na nie nie odpowiedzia� mo�e odstrasza ich
cena jak� poda�am ...Jak� cen� najlepiej wyznaczy�, aby nie odstraszy�
klienta, ale teďż˝ nie mieďż˝ na tym straty ?

Cena z kosmosu...!!  15kzl za 11 letniego Focusa..??!!

pozdrawiam

Data: 2010-10-24 12:48:36
Autor: ToMasz
cena auta
GocStu pisze:
[...]

pi razy oko 3 lata to utrata 50% ceny.
przy 15 tyĹ› i 11 latach:
8 lat - 30 tyĹ›
5 lat 50 tyĹ›
2 lata 100 tyĹ›
nowy - jakieś 130 tysiecy _musiałby _ kosztować. teoretycznie.

ToMasz

Data: 2010-10-24 20:33:58
Autor: BydlÄ™
cena auta
ToMasz wrote:
przy 15 tyĹ›

W Polsce nie ma tysi, *tyśięcy* i im podobnych.
;>

--
BydlÄ™

cena auta