cena auta

Data: 2010-10-23 22:02:42
Autor: Bydlę
cena auta
Cykusiowa wrote:
> Jaką cenę najlepiej wyznaczyć

Niższą niż obecna, albo czekać.
A sądziłaś że wyższą?

--
Bydlę

Data: 2010-10-24 09:24:53
Autor: Cykusiowa
cena auta

Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:i9vf11$3id$2cougar.axelspringer.pl...
Cykusiowa wrote:
> Jaką cenę najlepiej wyznaczyć

Niższą niż obecna, albo czekać.
A sądziłaś że wyższą?

Bydlę

nie sądziłam, że wyższą po prostu chciałam uzyskać rad od doświadczonych kierowców, co myślą na ten temat .. i dziękuje za to, że niektórzy w pewnym stopniu mi pomogli  ; )

Data: 2010-10-24 20:33:00
Autor: Bydlę
cena auta
Cykusiowa wrote:
> [...]

Ale ważne jest to, co pomyślą potencjalni kupujący, a nie ludzie, którzy tego samochodu nie kupią.
:-)

Zasada sprzedaży jest prosta: albo ważna jest dla ciebie cena, więc czekasz, aż w końcu ktoś kupi (jeśi się znajdzie), albo ważne jest pozbycie się samochodu, więc cena idzie w dół...

--
Bydlę

cena auta