cena gazu w umowie z zsrr jest zalezna

Data: 2011-02-26 17:27:48
Autor: zinek
cena gazu w umowie z zsrr jest zalezna
od ceny ropki nafotwej - wlasnie uslyszalem w szczekaczce.
gratulacje dla donka za umowe gazowa ...

Data: 2011-02-26 19:51:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:ikba3f$74k$1mx1.internetia.pl...
od ceny ropki nafotwej - wlasnie uslyszalem w szczekaczce.
gratulacje dla donka za umowe gazowa ...

Myślący inaczej?
A od czego niby ma być zależna? Od plam na słońcu, czy urodzaju buraków?

Data: 2011-02-26 18:58:36
Autor: obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

Myślący inaczej?
A od czego niby ma być zależna? Od plam na słońcu, czy urodzaju buraków?

a jak ty sie odnosisz do Polaka na tej grupie? Nie umiesz grzecznie
odpowiedziec, obronco kacapow?

Zachowuj sie kulturalnie na polskiej grupie, kacapski, prokremlowski adwokacie.

Data: 2011-02-27 00:56:44
Autor: Polok_Prawdziwy
Am Sat, 26 Feb 2011 18:58:36 +0000 schrieb  obserwator:

> [...]

odpowiedziec, obronco kacapow?

Zachowuj sie kulturalnie na polskiej grupie, kacapski, prokremlowski

Ty, ŁOBSRYWATOR...!!!

- niepozwolos sem zawiela, cyniewidzis, wtotukej POLOKEM_PRAWDZIWYM jezd...!!!?

Topopirse...,
apodrugie, acośty myśloł, ze Kacapy ci ZADARMO GAZ DADZOM...!?

Amoze mi powis, zejak PSYKRUTKI dowłodzy by dosedł, toby wojnem Kacapom wypedzioł i gazu miałybymy dołoporu...?

Gupieście ludzie, agupie...

Data: 2011-02-26 20:07:12
Autor: zinek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d694bae$0$2443$65785112news.neostrada.pl...

[...]

no coz. mozan by bylo spoarzadzic umowe bardziej korzystna dla nas...
oczywiscie jak komus zalezy

Data: 2011-02-26 21:19:20
Autor: zinek

http://www.hotmoney.pl/artykul/prasa-polska-tak-rosjanie-codziennie-doja-miliony-polakow-18460

Data: 2011-02-26 22:51:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:ikbnkl$ecf$1mx1.internetia.pl...

[...]

A co ty myślisz, że Ruscy to organizacja charytatywna?
Przecież znają naszą sytuację i wiedzą, że na razie nie mamy żadnych innych źródeł pozyskania gazu. I nie tylko my płacimy więcej za gaz. Grecja płaci od nas więcej i chyba 3 inne kraje też. A cena gazu dla Brytyjczyków jest jakąś średnią, czyli nie wiemy ile rzeczywiście płacą. Więc nie rwij szat.

Data: 2011-02-26 22:56:57
Autor: obserwator
cena gazu w umowie z zsrr jest zalezna
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
A co ty myślisz, że Ruscy to organizacja charytatywna?

..a co,  Polska jest dla nich organizacja charytatywna i ma im placic
wygorowane ceny? Dlaczego nie zaplacili za tranzyt, bo Pawlak (od Nocnej
Zmiany) ruskim to jakos zalatwil?

[...]

... a dlaczego jest taka sytuacja? kto do niej doprowadzil celowo?

Podaj, fakty na temat cen gazu w innych panstwach, oraz jak sie to ma w
relacji do srednich zarobkow w tych panstwach, kacapski adwokacie?

Noz qurka, co za bezczelnosc.

Data: 2011-02-27 01:15:34
Autor: Polok_Prawdziwy
obserwator  wrote:

[...]

Nopseca Poloki niemusom kupować - cego mordem wydziros...!?

- powidz to, ale ludziskom CIMNOMASO...

[...]

Jesce roz godom
- gdyby PSYKRUTKI psyżondzie był, to Kacapy jesce bynom dopłacały, zebymy ino troseckem gazu brać łodnich chciały...

Podaj, fakty na temat cen gazu w innych panstwach, oraz jak sie to ma w
relacji do srednich zarobkow w tych panstwach, kacapski adwokacie?

JAKSEM POśCIELIS, TAKSIEM WYśPIS...

Data: 2011-02-27 00:22:30
Autor: obserwator
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
JAKSEM POśCIELIS, TAKSIEM WYśPIS...

pisz po polsku, bo to polska grupa, kacapie.

Data: 2011-02-27 12:07:23
Autor: Polok_Prawdziwy
obserwator  wrote:

Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):

JAKSEM POśCIELIS, TAKSIEM WYśPIS...

pisz po polsku, bo to polska grupa, kacapie.

Totysiem popolcku CYTAć nauc KACYŁODCHODZIE...!

Data: 2011-02-27 13:52:29
Autor: the_foe
cena gazu w umowie z zsrr jest zalezna
A cena gazu dla Brytyjczyków jest jakąś średnią, czyli nie wiemy ile
rzeczywiście płacą. Więc nie rwij szat.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Gazoci%C4%85g_Langeled

duza czescia ceny za gaz jest jego transport. W naszej cenie jest takze tranzyt przez Bialorus czy Ukraine. Jesli jestes w stanie odebrac gaz prosto od producenta to te ceny beda zblizone do brytyjskiej. Tyle ze wyjdzie to drozej niz placimy teraz.
Jesli WLK Brytania kupuje tak =tanio gaz to czemu koncowy odbuirca kupuje go tak drogo?
w 2008 roku klient placil ok. 5 zl 36 gr za m^3 gazu. To ponad 2x drozej niz u nas.

http://www.mojawyspa.co.uk/forum/36/23522/gaz-i-prad,10

--
the_foe

Data: 2011-02-27 17:53:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ikdheb$aku$1news.dialog.net.pl...
[...]

Reasumując. Brak pojęcia o gazie, ale przecież Tuskowi trzeba nasrać bez względu na to, czy się ma rację, czy też nie!

Data: 2011-02-27 17:07:57
Autor: obserwator
> [...]

Reasumując. Brak pojęcia o gazie, ale przecież Tuskowi trzeba nasrać bez względu na to, czy się ma rację, czy też nie!

reasumujac ten watek: * the _foe tak sie zna na temacie umowy gazowej z Rosja, jak na podstawach
ekonomii oraz na umiejetnosci prowadzenia rzetelnej dyskusji w sieci (maly,
nieudolny klamczuszek i pozyteczny idiota), ktory za pare srebnikow oklamuje piszacych na grupach ludzi.

* poparcie ktore uzyskales w tym watku od takich anonimowych adwokatow, jak
The-foe, jakis kacap bezposrednio z rosji oraz polok-prawdziwy ktory nadaje z
przez serwis niemiecki, wskazuje na to kim jestescie, po prostu platnymi
dezinformatorami.

A taka jest prawda o ktorej pisal juz w roku 2010 na swoim blogu Aleksander Scios:

*W wezwaniu KE podkreśla się wielokrotnie, że rozwiązania zawarte w
polsko-rosyjskiej umowie gazowej zagrażają bezpieczeństwu dostaw gazu do
Polski i są sprzeczne z naszymi interesami. W nieoficjalnych przekazach urzędnicy unijni mówią wprost, że &#8222;Polska stanie
się zakładnikiem strony rosyjskiej&#8221; jeśli dopuści do podpisania umowy w
obecnym kształcie. Unijny komisarz ds. energii Günther Oettinger, stwierdził przed kilkoma
dniami, że Unia Europejska powinna negocjować większość kontraktów gazowych z
Rosją, ponieważ niektóre z jej krajów członkowskich nie potrafią zawrzeć
dobrego kontraktu &#8211; nawiązując ewidentnie do polskich negocjacji.

Żadna inna sytuacja nie wskazuje tak wyraziście, że grupa rządząca Polską
dążąc do realizacji niekorzystnej umowy gazowej, przedkłada interes Rosji
ponad nasze narodowe interesy. Ta prawda wynika z poszczególnych decyzji podejmowanych przez obecny rząd,
przebiegu negocjacji związanych z kontraktem gazowym, oraz z reakcji
decydentów na wezwanie KE.*

http://cogito.salon24.pl/227381,umowa-gazowa-ostateczna-normalizacja

Po katastrofie pod Smolenskiem, ten rzekomo polski rzad tusko-pawlaka, ta
bardzo niekorzystna dla polskich intersesow, a korzystna dla rosji umowe,
podpisali !

Data: 2011-02-27 17:14:31
Autor: obserwator
Konkluzja.

Idzikowski i reszta prosowieckiego towarzystwa produkujaca sie w tym watku, to klasyczny przyklad klinicznego klamstwa w wydaniu sbuckich, kacapskich
mlotow, ktore dorwaly sie do rzadow w Polsce.

Data: 2011-02-28 16:31:00
Autor: cirrus
Konkluzja.
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ike0pn$8gh$1inews.gazeta.pl...
Idzikowski i reszta prosowieckiego towarzystwa produkujaca sie w tym
watku,  to klasyczny przyklad klinicznego klamstwa w wydaniu sbuckich,
kacapskich mlotow, ktore dorwaly sie do rzadow w Polsce.

A ty kliniczny przykład wrodzonego idiotyzmu.

--
stevep

Data: 2011-02-28 16:03:55
Autor: obserwator
Konkluzja.
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
> [...]
> kacapskich mlotow, ktore dorwaly sie do rzadow w Polsce.

A ty kliniczny przykład wrodzonego idiotyzmu.

podalem argumenty merytoryczne i kazdy normalny czlowiek ktory przesledzi
wypowiedzi w tym watku, moze wyciagnac wnioski kto jest przykladem wrodzonego
idiotyzmu.

Ponadto tego typu argumentami, ktorymi sie tylko na tej grupie poslugujesz, bo
na inne cie nie stac, swiadcza o tym, ze metody systemu, ktorego podobno
jestes takim przeciwnikiem, chetnie nadal stosujesz, jak typowy komunista.

Data: 2011-03-01 15:59:33
Autor: cirrus
Konkluzja.
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikgh1b$knq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Komunistą nie jestem, ale wolałbym być niż takim powtarzajacym debilizmy kretynem jak ty.

--
stevep

Data: 2011-03-01 15:38:42
Autor: obserwator
Konkluzja.
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
Komunistą nie jestem, ale wolałbym być niż takim powtarzajacym debilizmy kretynem jak ty.

skoro glupio kwestionujesz fakty i ublizasz osobom ktore te fakty naglasniaja,
uczestniczysz w szkalowaniu jedynej powaznej partii opozycyjnej, to kim
jestes? demokrata?  --

Data: 2011-02-28 16:35:11
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-27 18:07,  obserwator pisze:
[...]

nie za pare, za porzadna kase z walbrzyskiego PO.

--
the_foe

Data: 2011-02-28 16:06:22
Autor: obserwator
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
> [...]
> piszacych na grupach ludzi.

nie za pare, za porzadna kase z walbrzyskiego PO.

jesli piszesz za kase, to ja to moge jakos zrozumiec, ale jesli piszesz za
darmo, to jestem w szoku.

Data: 2011-02-26 22:45:44
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Jasne. Pawlak mógł zaproponować zależność cen gazu od ilości ptasich gniazd w puszczy białowieskiej. Pytanie tylko, czy ruskie by się zgodzili.

Data: 2011-02-26 22:58:37
Autor: obserwator
> [...]

Jasne. Pawlak mógł zaproponować zależność cen gazu od ilości ptasich gniazd w puszczy białowieskiej. Pytanie tylko, czy ruskie by się zgodzili.

Pawlaka powinny sprawdzic dokladnie sluzby!! --

Data: 2011-02-27 06:59:49
Autor: Jingiel
cena gazu w umowie z zsrr jest zalezna

Pawlaka powinny sprawdzic dokladnie sluzby!!

A ty się naucz wielki polaku (pisownia celowa) pisać po polsku. Poziom językowy prosto z przedszkola.

Jingiel

Data: 2011-02-27 11:44:18
Autor: obserwator
cena gazu w umowie z zsrr jest zalezna
Jingiel <xxxQ@xxx.xxx> napisał(a): (-- -)

zamknij smierdzaca  morde polgowku sbucki.

Data: 2011-02-27 11:57:16
Autor: obserwator
Jingiel kolejny kacap prosto z rosji

Jingiel <xxxQ@xxx.xxx> napisał(a): http://ip-reports.org/194.8.68.0/

Data: 2011-02-27 12:12:36
Autor: obserwator
Jingiel kolejny kacap prosto z rosji
 a tu zdjecia satelitarne skad kacapska swolocz, kumpel Idzikowskiego, pisze na
polskie grupy:

http://tinyurl.com/49v4rpx

Data: 2011-02-27 14:16:49
Autor: Polok_Prawdziwy
 obserwator wrote:

 a tu zdjecia satelitarne skad kacapska swolocz, kumpel Idzikowskiego,
pisze na polskie grupy:

http://tinyurl.com/49v4rpx

Aco kogo łobchodzi skond, albo nacym wtosik pise...!?

- TREść jest istotno ty KACYŁODCHODZIE...!

cena gazu w umowie z zsrr jest zalezna