cena zabudowy kuchni

Data: 2011-01-10 20:05:21
Autor: -
cena zabudowy kuchni
dostałem różne wyceny od stolarzy, ale jestem ciekaw ile w Waszych miastach kosztowała zabudowa średniej kuchni?

Data: 2011-01-10 21:18:52
Autor: Jarek P.
cena zabudowy kuchni

Użytkownik "-" <dos4fl@WYTNIJ.o2.pl> napisał w wiadomości news:igfldb$2poi$1news.mm.pl...
dostałem różne wyceny od stolarzy, ale jestem ciekaw ile w Waszych miastach kosztowała zabudowa średniej kuchni?

A ile w twoim mieście kosztuje średni samochód?

J.

Data: 2011-01-10 23:04:20
Autor: Kapsel
cena zabudowy kuchni
Mon, 10 Jan 2011 21:18:52 +0100, Jarek P. napisał(a):

dostałem różne wyceny od stolarzy, ale jestem ciekaw ile w Waszych miastach kosztowała zabudowa średniej kuchni?

A ile w twoim mieście kosztuje średni samochód?
 Obstawiam, że tak średnio ;)

A tak serio - autorowi wątku zalecałbym jednak sprecyzować powierzchnię
kuchni, i może jeszcze miasto podać chociaż, bo tak to nic konstruktywnego
się nie dowie.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2011-01-11 00:23:28
Autor: Jarek P.
cena zabudowy kuchni

Użytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:wf78nlg9ijim$.dlgkapselek.net...

A tak serio - autorowi wątku zalecałbym jednak sprecyzować powierzchnię
kuchni, i może jeszcze miasto podać chociaż, bo tak to nic konstruktywnego
się nie dowie.

Sugerowałbym zacząć od tego, jaka kuchnia go interesuje, czy taka "zwyczajna", czy z bajerami.

J.

Data: 2011-01-11 17:33:27
Autor: -
cena zabudowy kuchni
A tak serio - autorowi wątku zalecałbym jednak sprecyzować powierzchnię
kuchni, i może jeszcze miasto podać chociaż, bo tak to nic konstruktywnego
się nie dowie.

ok. 5m ściany (jedna strona do zabudowania), do zabudowy lodówka, mikrofalówka, płyta i zlew.
blat z płyty, szafki mdf (bez drewna, bez marmuru;))

Data: 2011-01-11 08:09:48
Autor: Przesmiewca
cena zabudowy kuchni
"-" <dos4fl@WYTNIJ.o2.pl> napisał(a):

dostałem różne wyceny od stolarzy, ale jestem ciekaw ile w Waszych miastach kosztowała zabudowa średniej kuchni?

u mnie rok temu kosztowala 3.5tysiaca,
a u mojej siostry, ktora robila ja miesiac temu - ponad 9*

i jak?

*ceny prawdziwe

Data: 2011-01-11 11:04:53
Autor: KJ Siła Słów
cena zabudowy kuchni
W dniu 2011-01-10 20:05, - pisze:
dostałem różne wyceny od stolarzy, ale jestem ciekaw ile w Waszych
miastach kosztowała zabudowa średniej kuchni?

Kuchnia otwarta - 3 na 3 z jednym oknem, płyta wykończona fornirem machoniowym, blat drewnopochodny (nie marmur), wysokie szafki po jednej stronie, jedno wysokie cargo wysuwane, komfortowe okucia (samodomykanie, ciche zamykanie), trochę nietypowych zamknięć - roleta, niektóre drzwi szafek szklane, miedzy kuchnia a salonem szafka-wyspa z mocno nieregularnym blatem, wmontowanym małym zlewem i kranem oraz deską nad tym blatem w ktorym jest oświetlenie. Do szafki-wsypy dorobiono specjalny chowany do niej taboret (który jest potrzebny zeby siegac do tych półek na  ścianie zabudowanych po sam sufit). Dodatkowa skrzynka nad okapem (rura w suficie wychodzila obok wyjścia okapu - trzeba to było zabudować).
Koszt 22-25 tys (dokladnie nie pamiętam) z montażem całego AGD, ale bez montażu oświetlenia i bez narożnych szafek cargo.

KJ

Data: 2011-01-11 11:22:29
Autor: Przesmiewca
cena zabudowy kuchni
KJ Siła Słów <KJ@noway.com> napisał(a):

W dniu 2011-01-10 20:05, - pisze:
[...]

z czego wynika ta cena? mahonia czy drogich okuc?

Data: 2011-01-11 18:38:39
Autor: KJ Siła Słów
cena zabudowy kuchni
W dniu 2011-01-11 11:22, Przesmiewca pisze:

z czego wynika ta cena? mahonia czy drogich okuc?

ze stolicy chyba glownie ;-)

Owszem fornir machoniowy tez pewnie nie jest tani, zabudowa jednej ze scian jest naprawde duza, okucia.

  No i patenty:

- wyspa w ksztalcie splaszczonej osemki z okraglym zlewem posrodku i takiego samego ksztaltu deska pod sufitem z oswietleniem w ksztalcie gwiazdozbioru Oriona (osiwetlenie juz sam robilem - 20 zarowek roznej mocy, czesc na 230 V czesc na 12 V, dwa transformatory, podwieszenie na bloczkach - na razie jest w wersji nieopuszczanej ale mozna regulowac kat nachylenia na salon lub na kuchnie),
- blat ciety z duzo szerszej plyty zeby w pewnej czesci byl od razu parapetem,
- blat z kuchnia obnizony zeby zonie bylo wygodniej,
- stoleczek pod wymiar zeby sie miescil w szafce pod tym blatem

W dupie sie poprzewracalo to mnie podliczyli na koniec :-)

KJ

Data: 2011-01-11 22:07:45
Autor: Adam 'Rolek' Rolbiecki
cena zabudowy kuchni
Użytkownik "Przesmiewca" <baran-ky@o2.pl> napisał w wiadomości

Kuchnia otwarta - 3 na 3 z jednym oknem, płyta wykończona fornirem
machoniowym, blat drewnopochodny (nie marmur), wysokie szafki po jednej

z czego wynika ta cena? mahonia czy drogich okuc?

    No wiesz, chciał maCHoń, to go wycenili.

r.

Data: 2011-01-11 15:58:29
Autor: Borys Pogoreło
cena zabudowy kuchni
Dnia Mon, 10 Jan 2011 20:05:21 +0100, - napisał(a):

dostałem różne wyceny od stolarzy, ale jestem ciekaw ile w Waszych miastach kosztowała zabudowa średniej kuchni?

 Znajomy zapłacił ~50k (i to chyba bez sprzętu). To był jeden z tańszych
projektów z katalogu, kuchnia otwarta, wszystko ukryte w szafach i wyspie.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-12 17:33:47
Autor: robercik-us
cena zabudowy kuchni
Użytkownik Borys Pogoreło napisał:

  Znajomy zapłacił ~50k (i to chyba bez sprzętu). To był jeden z tańszych
projektów z katalogu, kuchnia otwarta, wszystko ukryte w szafach i wyspie.

Ja pier... :-)
U mnie wycenił gość na 5,5 tys i coś drogo mi się wydaje :-) - zabudowa 4,6 m bez sprzętu.

pozdr
robercik-us

Data: 2011-01-13 22:27:44
Autor: 666
cena zabudowy kuchni
Daj mi jakiś namiar na priv.
THX

-- -- -

Data: 2011-01-12 22:07:49
Autor: wolim
cena zabudowy kuchni
W dniu 2011-01-10 20:05, - pisze:
dostałem różne wyceny od stolarzy, ale jestem ciekaw ile w Waszych
miastach kosztowała zabudowa średniej kuchni?

Wrocław.
Ok. 7mb zabudowy.
Kuchnia razem ze sprzętem AGD ok. 23 000, z czego sprzęt ok. 9 000

Pzdry,
MW

Data: 2011-01-12 22:10:41
Autor: Ikselka
cena zabudowy kuchni
Dnia Wed, 12 Jan 2011 22:07:49 +0100, wolim napisał(a):

W dniu 2011-01-10 20:05, - pisze:
[...]

14000 za 7 m wytłaczanek drzwiowych i szafek z płyty?
:-]

cena zabudowy kuchni