cena zabudowy kuchni

Data: 2011-01-10 21:18:52
Autor: Jarek P.
cena zabudowy kuchni

Użytkownik "-" <dos4fl@WYTNIJ.o2.pl> napisał w wiadomości news:igfldb$2poi$1news.mm.pl...
dostałem różne wyceny od stolarzy, ale jestem ciekaw ile w Waszych miastach kosztowała zabudowa średniej kuchni?

A ile w twoim mieście kosztuje średni samochód?

J.

Data: 2011-01-10 23:04:20
Autor: Kapsel
cena zabudowy kuchni
Mon, 10 Jan 2011 21:18:52 +0100, Jarek P. napisał(a):

dostałem różne wyceny od stolarzy, ale jestem ciekaw ile w Waszych miastach kosztowała zabudowa średniej kuchni?

A ile w twoim mieście kosztuje średni samochód?
 Obstawiam, że tak średnio ;)

A tak serio - autorowi wątku zalecałbym jednak sprecyzować powierzchnię
kuchni, i może jeszcze miasto podać chociaż, bo tak to nic konstruktywnego
się nie dowie.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2011-01-11 00:23:28
Autor: Jarek P.
cena zabudowy kuchni

Użytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:wf78nlg9ijim$.dlgkapselek.net...

A tak serio - autorowi wątku zalecałbym jednak sprecyzować powierzchnię
kuchni, i może jeszcze miasto podać chociaż, bo tak to nic konstruktywnego
się nie dowie.

Sugerowałbym zacząć od tego, jaka kuchnia go interesuje, czy taka "zwyczajna", czy z bajerami.

J.

Data: 2011-01-11 17:33:27
Autor: -
cena zabudowy kuchni
A tak serio - autorowi wątku zalecałbym jednak sprecyzować powierzchnię
kuchni, i może jeszcze miasto podać chociaż, bo tak to nic konstruktywnego
się nie dowie.

ok. 5m ściany (jedna strona do zabudowania), do zabudowy lodówka, mikrofalówka, płyta i zlew.
blat z płyty, szafki mdf (bez drewna, bez marmuru;))

cena zabudowy kuchni