cenne dane a zawiesil sie - prosze o pomoc z SE K550i

Data: 2009-11-12 14:21:53
Autor: Konrad N.S.
cenne dane a zawiesil sie - prosze o pomoc z SE K550i
Sony Ericsson K550i  z simlockiem na ERA z kartą abonamentową

1. objaw: telefon zastałem z czarnym ekranem z napisem sony ericsson - brak reakcji na klawisze

2. moja próba reanimacji: wyjęcie baterii.

3. po próbie reanimacji /wyjęciu baterii/: właczam nomralnie klawiszem na górze. zapala się ekran na biało, cały jednolity, przez pół sekundy zawibruje.
biały ekran gaśnie i pojawia się znowu czarny z napsiem sony ericsson jak w punkcie 1.
telefon nadal martwy

4. co mogę z nim zrobić? jak go przywrócić do pracy? czy są jakieś kombinacje klawiaturowe/klawiszowe?
zmieniałem karty: oryginalnie z SE sparowana ERA abo, później TT, PLUS abo (wiem o simlocku, ale włozyłem) - żadnej różnicy, wciąż jak w punktach 1 i 3.
karta ERA z którą telefon się popsuł działa w innych modelach

5. moje przypuszczenie - może zły trop, ale telefon jest bez karty pamięci, a jego wewnętrzna pamięć jest całkowicie "zapchana" ilością smsów i zdjęć - czy to może mieć wpływ, i jak uratować dane przed utratą?
w punkcie 4 piszę ze karta ERA dziala w innym telefonie, w SAMSUNGu - ale jest dziwny objaw, bo wpisy są przeinaczone, np. zamiast na normalną literę zaczynają się od $, @ albo "znaczku funta" i podobnych

bardoz proszę o pomoc i porady, za co z góry dziekuję

Data: 2009-11-12 14:35:20
Autor: mz
cenne dane a zawiesil sie - prosze o pomoc z SE K550i

Telefon kupiony w salonie czy okazyjnie ?
Bo jak okazyjnie to moze kradziony był i koś go zblokował ?

Data: 2009-11-12 14:44:48
Autor: K
mz pisze:
Telefon kupiony w salonie czy okazyjnie ?
Bo jak okazyjnie to moze kradziony był i koś go zblokował ?

mozg ci ktos zblokowal.

Data: 2009-11-12 14:49:58
Autor: Konrad N.S.
Użytkownik "K" <a@b.c> napisał w wiadomości news:hdh3is$t97$1mx1.internetia.pl...

Telefon kupiony w salonie czy okazyjnie ?
Bo jak okazyjnie to moze kradziony był i koś go zblokował ?

mozg ci ktos zblokowal.

hehehe.

no telefon z salonu, rachunek, abonament, umowa. nie kradziony, nie kupowany pokątnie.

może poza ilością danych w telefonie znaczenie ma jego wiek? aparat ma już dwa lata.

czy K550i psują się w podany przeze mnie sposób?
ma ktoś z tym doświadczenie i może mi pomóc, BARDZO proszę.

Data: 2009-11-12 14:47:50
Autor: Dominik & Co
Konrad N.S. napisał(a):

ale jest dziwny objaw, bo wpisy są przeinaczone, np. zamiast na normalną literę zaczynają się od $, @ albo "znaczku funta" i podobnych

To wcale nie musi być objaw uszkodzenia- telefon może sobie tak zapisywać
informacje o grupie, do jakiej należy dany kontakt.

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2009-11-12 16:10:27
Autor: J.F.
Użytkownik "Konrad N.S." <najswiezy@op.pl> napisał w wiadomości news:hdh24f$2hm9$1opal.icpnet.pl...
[...]

A sprobuj podlaczyc kabel USB, moze nawet kabel bez baterii, albo baterie wsadzic na wlozonym kablu.

Do USB ten telefon ma specjalny tryb pracy - moze zadziala.

[...]

Cos mi chodzi po glowie ze cos moga tak zaznaczac dodatkowego ..

J.

Data: 2009-11-12 16:13:49
Autor: qwerty
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hdh8gu$8di$1@news.onet.pl...
Do USB ten telefon ma specjalny tryb pracy - moze zadziala.

Trzeba przytrzymać klawisz "C" i dopiero podłączać pod USB.

Data: 2009-11-12 16:23:35
Autor: Konrad N.S.
Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hdh8nd$7ig$1achot.icm.edu.pl...

Do USB ten telefon ma specjalny tryb pracy - moze zadziala.

Trzeba przytrzymać klawisz "C" i dopiero podłączać pod USB.

upewnię się najpierw:

1. kabel usb ma tkwić w kompie
2. w telefonie trzymać przycisk C wduszony
3. dopiero teraz podłączać usb do telefonu

dobra kolejność?
a podczas podłączania tego kabla usb ma telefon być wyłaczony/wygaszony (of)?
czy zostawić włączony (on) w stanie opisywanego "zawieszenia"?

i co z baterią?
ma być w tym czasie w telefonie, czy ją usunąć?

Data: 2009-11-12 20:30:49
Autor: qwerty
Użytkownik "Konrad N.S." <najswiezy@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hdh975$2r2s$1@opal.icpnet.pl...
1. kabel usb ma tkwić w kompie
2. w telefonie trzymać przycisk C wduszony
3. dopiero teraz podłączać usb do telefonu

dobra kolejność?

dobra.

a podczas podłączania tego kabla usb ma telefon być wyłaczony/wygaszony (of)?

Wyłączony.

i co z baterią?
ma być w tym czasie w telefonie, czy ją usunąć?

Włożona.

Data: 2009-11-12 19:08:13
Autor: Maciek
cenne dane a zawiesil sie - prosze o pomoc z SE K550i
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał

Cos mi chodzi po glowie ze cos moga tak zaznaczac dodatkowego ..

Na karcie? Kontakty w telefonie to rozumiem ale na karcie sim? Może i tak, ale jeżeli po przełożeniu karty do innego aparatu wychodzą jakieś krzaki, to w tym momencie idea samej karty sim ulega - że tak powiem - zakłóceniu.

BTW Nokia E52 nie potrafi zrobić poprawnego backupu (do PC Suite) głupiego kalendarza ;)

Maciek.

Data: 2009-11-12 22:05:07
Autor: [ piotr sut ]
Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:hdhiug$lop$1inews.gazeta.pl...

BTW Nokia E52 nie potrafi zrobić poprawnego backupu (do PC Suite) głupiego kalendarza ;)

Potrafi.

->piotr

Data: 2009-11-13 02:19:10
Autor: Maciek
cenne dane a zawiesil sie - prosze o pomoc z SE K550i
Użytkownik "[ piotr sut ]"

BTW Nokia E52 nie potrafi zrobić poprawnego backupu (do PC Suite) głupiego kalendarza ;)

Potrafi.

A u mnie wywala krzaki na końcu pliku i opcja przywracania danych nie wie co ma ze sobą zrobić. Ot, co egzemplarz to inaczej.

Maciek.

Data: 2009-11-12 23:24:31
Autor: Marek
cenne dane a zawiesil sie - prosze o pomoc z SE K550i
Dnia Thu, 12 Nov 2009 14:21:53 +0100, Konrad N.S. napisał(a):
miałem k550 na abo. zdechł=pewnego dnia się już nie włączył.
 Koleżanka miała k550, po kilku naprawach (orange)wmienili jej go na nowy.
Odkupiłem dla kuzynki, ma go od maja i psuje się wyświetlacz. Zdjęty
simlock, więc gwarancji niet. Pozostaje ci chyba serwis.

cenne dane a zawiesil sie - prosze o pomoc z SE K550i