cennik na stronie

Data: 2009-12-04 22:45:02
Autor: Marcin Wasilewski
cennik na stronie
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-D2AC0A.21130604122009news.onet.pl...

Nie mialem tych 25zl, a karta nie moglem placic bo to zakup firmowy byl.
Obnizyc o te 25zl nie chcial, 'bo przeciez nie bedzie z wlasnej kieszeni
dokladal'.

    Często działa prośba, żeby pomimo płatności kartą na fakturze stało "gotówka".

Data: 2009-12-04 22:53:32
Autor: Liwiusz
cennik na stronie
Marcin Wasilewski pisze:
[...]

   A jakie ma znaczenie forma płatności na fakturze? Nie jest to obowiązkowy element faktury i takiej informacji nie musi być, a jak jest, to nie musi być prawdziwa.

--
Liwiusz

Data: 2009-12-04 23:14:10
Autor: Marcin Wasilewski
cennik na stronie
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfc0cu$dci$1news.onet.pl...

  A jakie ma znaczenie forma płatności na fakturze? Nie jest to obowiązkowy element faktury i takiej informacji nie musi być, a jak jest, to nie musi być prawdziwa.

    Wg mnie żadnego, ale czasami głównej księgowej ciężko pewne rzeczy wytłumaczyć, szczególnie w budżetówce, gdzie co 2-3 lata jest kontrola, a kontrolujący też ma swoje odbicia i cięzko się z nim dyskutuje. Więc w pewnym sensie GK rozumię i staram się jej życia nie utrudniać.

Data: 2009-12-05 08:41:20
Autor: Olgierd
cennik na stronie
Dnia Fri, 04 Dec 2009 22:53:32 +0100, Liwiusz napisał(a):

    Często działa prośba, Ĺźeby pomimo płatności kartą na fakturze stało
"gotĂłwka".

   A jakie ma znaczenie forma płatności na fakturze? Nie jest to
obowiązkowy element faktury i takiej informacji nie musi być, a jak
jest, to nie musi być prawdziwa.

Może być problem w przypadku chęci skorzystania z obciążenia zwrotnego. Tak myślę.

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-12-04 22:58:26
Autor: Titus Atomicus
cennik na stronie
In article <hfbvso$7a2$1@news.task.gda.pl>,
 "Marcin Wasilewski" <jakis@adres.pewnie.je.st> wrote:

> [...]

> dokladal'.

    Często działa prośba, żeby pomimo płatności kartą na fakturze stało "gotówka".

No chyba nie tutaj.
Kolejne moje prosby sprzedwca kwitowal 'ja nie moge podjac takiej decyzji'.

TA

cennik na stronie