centra kreowania opinii spolecznej :)

Data: 2011-08-26 10:51:38
Autor: savage
centra kreowania opinii spolecznej :)
Data: 2011-08-26 02:16:24
Autor: muto2100
centra kreowania opinii spolecznej :)
On 26 Sie, 10:51, savage <severi...@o2.pl> wrote:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Zaskakujace-wyniki-sondazu-to-...

wiesz  co   uprzedziles  mnie  o  minute!   ale  starczy   sprawdzic
to  o  czym  pisalem    ze  sa  to  sondaze    manipulowane!    inny
sposob   to:   znasz   z  ostatnich  wyborow    okregi    jak   i
gdzie   ludzie  glosowali    i  tak   GFK  Polonia    zapewne
jedzie  zawsze    w  okreg   gdzie    jest   duze  poparcie    PO
i   to  utrzymuje    sie    od  dluzszego   czasu   -   wiec   i  ta
firma    GFK    jest  kryta    bo  zeczywiscie   tam   poparcie
zawsze  bedzie   w  granicach  50 %
tak   samo   mozna   manipulowac   sondazem    na  telefon-   gdy
firmie  takiej  jak  GFK    ktos    wreczy    numery  telefonow
czlonkow   np  PO       juz    wiec  masz    50  %   poparcia!   i
to  cala  tajemnica  manipulacji!

Data: 2011-08-26 03:07:57
Autor: Leszczur
On 26 Sie, 11:16, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
> [...]

firmie  takiej  jak  GFK    ktos    wreczy    numery  telefonow
czlonkow   np  PO       juz    wiec  masz    50  %   poparcia!   i

A teraz jeszcze powiedz mi czemu PO miałoby zależeć na demotywacji
swojego elektoratu do pójścia na wybory i motywacji elektoratu PiS?
Nie mówie, że tego nie robią, ale da się znaleźć argumenty za tym,
żeby to PiS manipulował i zawyżał poparcie dla Platformy.
A pewnie prawda jest taka, ze sondaże są robione byle jak.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-26 12:38:25
Autor: raff

"Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:97fb896a-5154-43f7-b706-8c707d9131addl2g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

żeby to PiS manipulował i zawyżał poparcie dla Platformy.
A pewnie prawda jest taka, ze sondaże są robione byle jak.

Nie, no zaraz, zaraz, mowiac, ze mamy tyle ze prawie mozemy rzadzic sami, rowniez motywujemy. Czyz nie ?

R.

Data: 2011-08-26 03:47:44
Autor: Leszczur
On 26 Sie, 12:38, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
[...]

Pewnie, ze tak - tych zdecydowanych, żeby jednak poszli.
Ale w tym wątku przecież bardziej chodziło o bardzo duże różnice
między sondażami i o to z czego wynikają.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-26 13:00:35
Autor: raff

"Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:98794bb2-edc3-431e-ac18-5d9a57ece488l7g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

Z niezdecydowania Tuska, czy motywowac w ten czy tamten sposob ;)

R.

Data: 2011-08-26 04:02:07
Autor: Leszczur
On 26 Sie, 13:00, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote in messagenews:98794bb2-edc3-431e-ac18-5d9a57ece488l7g2000vbz.googlegroups.com...

> [...]

między sondażami i o to z czego wynikają.

Z niezdecydowania Tuska, czy motywowac w ten czy tamten sposob ;)

Albo z niezdecydowania Kaczora.

Data: 2011-08-26 11:48:44
Autor: rAzor

Użytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisał w wiadomości news:581a890b-c844-467c-9472-cc5fb888525cl4g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

Zobacz tu: http://funnylogo.info/engines/CocoCola/Cubes/PiS%20zwyci%C4%99%C5%BCy!.aspx

Słowo "Utopia" program dodał we własnym zakresie!

--
rAzor

Data: 2011-08-26 02:21:08
Autor: Leszczur
centra kreowania opinii spolecznej :)
On 26 Sie, 10:51, savage <severi...@o2.pl> wrote:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Zaskakujace-wyniki-sondazu-to-...

A kto w ogóle przejmuje się jeszcze sondażami? Przecież są cholernie
niemiarodajne.
A dlaczego? Zbyt wiele czynników ma wpływ na wyniki:
1. Wielkość badanej próby. Gdy zadajemy pytanie 100 osobom, to wynik
moze byc krancowo rozny od tego gdy zadamy je 10000 osób,.
2. To czy próba jest reprezentatywna. Tak wiem, ze zawsze podobno
jest. Problem w tym, ze nikt tego nie weryfikuje i polega głównie na
deklaracjach. A wystarczy mieć w badanej grupie zbyt wielu mieszkańców
dużych miast, z wyższym wykształceniem i solidnymi dochodami - żeby
wyniki były zawyżone na korzyść Platformy.  A bedzie to jeszcze
mocniej widać gdy badana próba będzie mała.
3. Szczerość odpowiedzi ankietowanych.
4. Fakt, że ankietowani niekoniecznie muszą się pokrywać z faktycznie
głosującymi. To podpada nieco pod reprezentatywność grupy badanej.
5. I oczywiście na koniec badania na zamówienie polityczne. Powiedzmy,
że będąc PiS chciałbym demotywować wyborców PO i motywować własnych
pokazując bardzo dużą przewagę Platformy. To naturalnie działa
naturalnie w obie strony, bo PO nie waha się motywować swój elektorat
groźbami powrotu Kaczogrodu i zmniejszając własną przewagę.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-26 12:52:51
Autor: u2
centra kreowania opinii spolecznej :)
W dniu 2011-08-26 10:51, savage pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Zaskakujace-wyniki-sondazu-to-moze-byc-manipulacja,wid,13720660,komentarz.html

Nie od dzisiaj wiadomo, ze merdia opanowali esbecy i to oni trzymaja na
tym byznesie swoje brudne lapska.

Data: 2011-08-26 04:02:51
Autor: Leszczur
On 26 Sie, 12:52, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

>http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Zaskakujace-wyniki-sondazu-to-...

Nie od dzisiaj wiadomo, ze merdia opanowali esbecy i to oni trzymaja na

Naturalnie. A do grupy esbekow zaliczasz wszystkich, ktorzy nie sa
toba. Wygodnie.

Data: 2011-08-26 13:14:01
Autor: u2
W dniu 2011-08-26 13:02, Leszczur pisze:
Nie od dzisiaj wiadomo, ze merdia opanowali esbecy i to oni trzymaja na
tym byznesie swoje brudne lapska.
Naturalnie. A do grupy esbekow zaliczasz wszystkich, ktorzy nie sa
toba. Wygodnie.

Sciemniasz, pewnie masz takie wytyczne :) Znam kilku gosci, ktorzy
ukonczyli Akademie SB w Legionowie. Tak wiec nie wszyscy sa przeciwko
mnie :)

Data: 2011-08-26 04:20:28
Autor: Leszczur
On 26 Sie, 13:14, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Naturalnie. A do grupy esbekow zaliczasz wszystkich, ktorzy nie sa
> toba. Wygodnie.

Sciemniasz, pewnie masz takie wytyczne :)

Oj tam - mowie co widzę. A skoro nie jest ci to w smak, to musi
oznaczac, ze jestem esbekiem. Mowie, ze to wygodne podejscie.

Znam kilku gosci, ktorzy ukonczyli Akademie SB w Legionowie.
Tak wiec nie wszyscy sa przeciwko mnie :)

No wlasnie! Nie ma znaczenie za czy przeciwko tobie - grunt, ze sa
esbekami.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-26 13:29:11
Autor: u2
W dniu 2011-08-26 13:20, Leszczur pisze:
Znam kilku gosci, ktorzy ukonczyli Akademie SB w Legionowie.
> Tak wiec nie wszyscy sa przeciwko mnie :)
No wlasnie! Nie ma znaczenie za czy przeciwko tobie - grunt, ze sa
esbekami.

Sciemniasz. Wykazalem, ze mylisz sie. Nie wszyscy moi przeciwnicy to
esbecy, jest kilku znajomych :) Ci esbecy co sa nadal aktywni we wrazej
razwietce to oczywiscie przeciwnicy nas wszystkich, ktorzy uwazaja sie
za Polakow, ale oni sa gleboko zakonspirowani. Polecam artykul p.
Jachowicza w sierpniowym Uwazam Rze, tam p. Jachowicz podaje losy
wysokich czynownikow SB, ktorzy sporo namieszali w III RP, n.p.
wykonczyli gen. Papale.

Data: 2011-08-26 05:06:35
Autor: Leszczur
On 26 Sie, 13:29, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> No wlasnie! Nie ma znaczenie za czy przeciwko tobie - grunt, ze sa
> esbekami.

Sciemniasz. Wykazalem, ze mylisz sie.

Nie! Wykazałeś (a raczej zadeklarowałeś) znajomość z esbekami. I nic
poza tym.

Nie wszyscy moi przeciwnicy to esbecy, jest kilku znajomych :)

Ale teza byla, ze za esbekow masz wszystkich poza soba.

Ci esbecy co sa nadal aktywni we wrazej razwietce to oczywiscie przeciwnicy nas wszystkich,
ktorzy uwazaja sie za Polakow,

Uwazaja sie nie jest jednoznacznie z tym, ze Polakami są. To bardzo
cenna informacja.

ale oni sa gleboko zakonspirowani.

Jak gleboko? Bo moze ja jestem tak bardzo gleboko zakonspirowanym
esbekiem, ze az sam o tym nie wiem i na kiedys na czyjes haslo obudze
sie i zaczne dzialac?

Polecam artykul p. Jachowicza w sierpniowym Uwazam Rze, tam p. Jachowicz podaje losy
wysokich czynownikow SB, ktorzy sporo namieszali w III RP, n.p.
wykonczyli gen. Papale.

To nijak nie zmienia faktu, ze za esbekow masz praktycznie wszystkich
poza soba.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-26 14:47:19
Autor: u2
W dniu 2011-08-26 14:06, Leszczur pisze:
To nijak nie zmienia faktu, ze za esbekow masz praktycznie wszystkich
poza soba.

Chcialbys swiat widziec w czarnobialych barwach :)

Data: 2011-08-26 06:21:34
Autor: Leszczur
On 26 Sie, 14:47, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-08-26 14:06, Leszczur pisze:

> To nijak nie zmienia faktu, ze za esbekow masz praktycznie wszystkich
> poza soba.

Chcialbys swiat widziec w czarnobialych barwach :)

Nie chcialbym, bo byłbym wtedy tobą :-)

Data: 2011-08-26 17:09:03
Autor: u2
W dniu 2011-08-26 15:21, Leszczur pisze:
On 26 Sie, 14:47, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Chcialbys czytac w myslach, ale nie potrafisz :)

Data: 2011-08-27 09:32:01
Autor: Leszczur
On 26 Sie, 17:09, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Nie chcialbym, bo byłbym wtedy tobą :-)

Chcialbys czytac w myslach, ale nie potrafisz :)

A co jak kurde - Kaszpirowski?

Data: 2011-08-26 15:46:54
Autor: stevep
Dnia 26-08-2011 o 14:47:19 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-08-26 14:06, Leszczur pisze:
To nijak nie zmienia faktu, ze za esbekow masz praktycznie wszystkich
poza soba.

Chcialbys swiat widziec w czarnobialych barwach :)
Bez czarnych barw widać, że jesteś kretynem.

--
stevep

Data: 2011-08-26 15:46:02
Autor: stevep
Dnia 26-08-2011 o 13:29:11 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

Jachowicza w sierpniowym Uwazam Rze, tam p. Jachowicz podaje losy
wysokich czynownikow SB, ktorzy sporo namieszali w III RP, n.p.
Inni szatani są nadal czynni?

--
stevep

Data: 2011-08-26 13:24:56
Autor: u2
W dniu 2011-08-26 13:14, u2 pisze:
[...]

Polecam oczywiscie artykul p. Jachowicza w sierpniowym Uwazam Rze. tam
jest opisany los SB w III RP. A nie wszyscy to byli swinie pracujace w
sekcji D, ktora wykanczala przewaznie ksiezy :)

Data: 2011-08-26 15:45:22
Autor: stevep
Dnia 26-08-2011 o 13:14:01 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A skąd masz takie znajomości, byłeś za glupi, żeby skończyć?

--
stevep

Data: 2011-08-27 07:25:56
Autor: =HeÂŽSk=
centra kreowania opinii spolecznej :)
On Fri, 26 Aug 2011 04:02:51 -0700 (PDT), Leszczur
<leszczur@acn.waw.pl> wrote:

On 26 Sie, 12:52, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Nie od dzisiaj wiadomo, ze merdia opanowali esbecy i to oni trzymaja na
> tym byznesie swoje brudne lapska.

Naturalnie. A do grupy esbekow zaliczasz wszystkich, ktorzy nie sa
toba. Wygodnie.

 ten u2 to byly kurator oswiatowy. za czasow PRL pracowal w Bstoku.
 jako wyjatkowo ambitny i zloscliwy komuch nie zostal zweryfikowany
 i wrocil w swoje rodzinne suwalskie strony. teraz nawrocil sie  i udaje poboznego. wyjatkowa kanalia.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-26 15:44:25
Autor: stevep

[...]