centra kreowania opinii spolecznej :)

Data: 2011-08-26 02:16:24
Autor: muto2100
centra kreowania opinii spolecznej :)
On 26 Sie, 10:51, savage <severi...@o2.pl> wrote:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Zaskakujace-wyniki-sondazu-to-...

wiesz  co   uprzedziles  mnie  o  minute!   ale  starczy   sprawdzic
to  o  czym  pisalem    ze  sa  to  sondaze    manipulowane!    inny
sposob   to:   znasz   z  ostatnich  wyborow    okregi    jak   i
gdzie   ludzie  glosowali    i  tak   GFK  Polonia    zapewne
jedzie  zawsze    w  okreg   gdzie    jest   duze  poparcie    PO
i   to  utrzymuje    sie    od  dluzszego   czasu   -   wiec   i  ta
firma    GFK    jest  kryta    bo  zeczywiscie   tam   poparcie
zawsze  bedzie   w  granicach  50 %
tak   samo   mozna   manipulowac   sondazem    na  telefon-   gdy
firmie  takiej  jak  GFK    ktos    wreczy    numery  telefonow
czlonkow   np  PO       juz    wiec  masz    50  %   poparcia!   i
to  cala  tajemnica  manipulacji!

Data: 2011-08-26 03:07:57
Autor: Leszczur
On 26 Sie, 11:16, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
> [...]

firmie  takiej  jak  GFK    ktos    wreczy    numery  telefonow
czlonkow   np  PO       juz    wiec  masz    50  %   poparcia!   i

A teraz jeszcze powiedz mi czemu PO miałoby zależeć na demotywacji
swojego elektoratu do pójścia na wybory i motywacji elektoratu PiS?
Nie mówie, że tego nie robią, ale da się znaleźć argumenty za tym,
żeby to PiS manipulował i zawyżał poparcie dla Platformy.
A pewnie prawda jest taka, ze sondaże są robione byle jak.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-26 12:38:25
Autor: raff

"Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:97fb896a-5154-43f7-b706-8c707d9131addl2g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

żeby to PiS manipulował i zawyżał poparcie dla Platformy.
A pewnie prawda jest taka, ze sondaże są robione byle jak.

Nie, no zaraz, zaraz, mowiac, ze mamy tyle ze prawie mozemy rzadzic sami, rowniez motywujemy. Czyz nie ?

R.

Data: 2011-08-26 03:47:44
Autor: Leszczur
On 26 Sie, 12:38, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
[...]

Pewnie, ze tak - tych zdecydowanych, żeby jednak poszli.
Ale w tym wątku przecież bardziej chodziło o bardzo duże różnice
między sondażami i o to z czego wynikają.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-26 13:00:35
Autor: raff

"Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:98794bb2-edc3-431e-ac18-5d9a57ece488l7g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

Z niezdecydowania Tuska, czy motywowac w ten czy tamten sposob ;)

R.

Data: 2011-08-26 04:02:07
Autor: Leszczur
On 26 Sie, 13:00, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote in messagenews:98794bb2-edc3-431e-ac18-5d9a57ece488l7g2000vbz.googlegroups.com...

> [...]

między sondażami i o to z czego wynikają.

Z niezdecydowania Tuska, czy motywowac w ten czy tamten sposob ;)

Albo z niezdecydowania Kaczora.

Data: 2011-08-26 11:48:44
Autor: rAzor

Użytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisał w wiadomości news:581a890b-c844-467c-9472-cc5fb888525cl4g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

Zobacz tu: http://funnylogo.info/engines/CocoCola/Cubes/PiS%20zwyci%C4%99%C5%BCy!.aspx

Słowo "Utopia" program dodał we własnym zakresie!

--
rAzor

centra kreowania opinii spolecznej :)