centra kreowania opinii spolecznej :)

Data: 2011-08-26 12:52:51
Autor: u2
centra kreowania opinii spolecznej :)
W dniu 2011-08-26 10:51, savage pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Zaskakujace-wyniki-sondazu-to-moze-byc-manipulacja,wid,13720660,komentarz.html

Nie od dzisiaj wiadomo, ze merdia opanowali esbecy i to oni trzymaja na
tym byznesie swoje brudne lapska.

Data: 2011-08-26 04:02:51
Autor: Leszczur
On 26 Sie, 12:52, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

>http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Zaskakujace-wyniki-sondazu-to-...

Nie od dzisiaj wiadomo, ze merdia opanowali esbecy i to oni trzymaja na

Naturalnie. A do grupy esbekow zaliczasz wszystkich, ktorzy nie sa
toba. Wygodnie.

Data: 2011-08-26 13:14:01
Autor: u2
W dniu 2011-08-26 13:02, Leszczur pisze:
Nie od dzisiaj wiadomo, ze merdia opanowali esbecy i to oni trzymaja na
tym byznesie swoje brudne lapska.
Naturalnie. A do grupy esbekow zaliczasz wszystkich, ktorzy nie sa
toba. Wygodnie.

Sciemniasz, pewnie masz takie wytyczne :) Znam kilku gosci, ktorzy
ukonczyli Akademie SB w Legionowie. Tak wiec nie wszyscy sa przeciwko
mnie :)

Data: 2011-08-26 04:20:28
Autor: Leszczur
On 26 Sie, 13:14, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Naturalnie. A do grupy esbekow zaliczasz wszystkich, ktorzy nie sa
> toba. Wygodnie.

Sciemniasz, pewnie masz takie wytyczne :)

Oj tam - mowie co widzę. A skoro nie jest ci to w smak, to musi
oznaczac, ze jestem esbekiem. Mowie, ze to wygodne podejscie.

Znam kilku gosci, ktorzy ukonczyli Akademie SB w Legionowie.
Tak wiec nie wszyscy sa przeciwko mnie :)

No wlasnie! Nie ma znaczenie za czy przeciwko tobie - grunt, ze sa
esbekami.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-26 13:29:11
Autor: u2
W dniu 2011-08-26 13:20, Leszczur pisze:
Znam kilku gosci, ktorzy ukonczyli Akademie SB w Legionowie.
> Tak wiec nie wszyscy sa przeciwko mnie :)
No wlasnie! Nie ma znaczenie za czy przeciwko tobie - grunt, ze sa
esbekami.

Sciemniasz. Wykazalem, ze mylisz sie. Nie wszyscy moi przeciwnicy to
esbecy, jest kilku znajomych :) Ci esbecy co sa nadal aktywni we wrazej
razwietce to oczywiscie przeciwnicy nas wszystkich, ktorzy uwazaja sie
za Polakow, ale oni sa gleboko zakonspirowani. Polecam artykul p.
Jachowicza w sierpniowym Uwazam Rze, tam p. Jachowicz podaje losy
wysokich czynownikow SB, ktorzy sporo namieszali w III RP, n.p.
wykonczyli gen. Papale.

Data: 2011-08-26 05:06:35
Autor: Leszczur
On 26 Sie, 13:29, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> No wlasnie! Nie ma znaczenie za czy przeciwko tobie - grunt, ze sa
> esbekami.

Sciemniasz. Wykazalem, ze mylisz sie.

Nie! Wykazałeś (a raczej zadeklarowałeś) znajomość z esbekami. I nic
poza tym.

Nie wszyscy moi przeciwnicy to esbecy, jest kilku znajomych :)

Ale teza byla, ze za esbekow masz wszystkich poza soba.

Ci esbecy co sa nadal aktywni we wrazej razwietce to oczywiscie przeciwnicy nas wszystkich,
ktorzy uwazaja sie za Polakow,

Uwazaja sie nie jest jednoznacznie z tym, ze Polakami są. To bardzo
cenna informacja.

ale oni sa gleboko zakonspirowani.

Jak gleboko? Bo moze ja jestem tak bardzo gleboko zakonspirowanym
esbekiem, ze az sam o tym nie wiem i na kiedys na czyjes haslo obudze
sie i zaczne dzialac?

Polecam artykul p. Jachowicza w sierpniowym Uwazam Rze, tam p. Jachowicz podaje losy
wysokich czynownikow SB, ktorzy sporo namieszali w III RP, n.p.
wykonczyli gen. Papale.

To nijak nie zmienia faktu, ze za esbekow masz praktycznie wszystkich
poza soba.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-26 14:47:19
Autor: u2
W dniu 2011-08-26 14:06, Leszczur pisze:
To nijak nie zmienia faktu, ze za esbekow masz praktycznie wszystkich
poza soba.

Chcialbys swiat widziec w czarnobialych barwach :)

Data: 2011-08-26 06:21:34
Autor: Leszczur
On 26 Sie, 14:47, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-08-26 14:06, Leszczur pisze:

> To nijak nie zmienia faktu, ze za esbekow masz praktycznie wszystkich
> poza soba.

Chcialbys swiat widziec w czarnobialych barwach :)

Nie chcialbym, bo byłbym wtedy tobą :-)

Data: 2011-08-26 17:09:03
Autor: u2
W dniu 2011-08-26 15:21, Leszczur pisze:
On 26 Sie, 14:47, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Chcialbys czytac w myslach, ale nie potrafisz :)

Data: 2011-08-27 09:32:01
Autor: Leszczur
On 26 Sie, 17:09, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Nie chcialbym, bo byłbym wtedy tobą :-)

Chcialbys czytac w myslach, ale nie potrafisz :)

A co jak kurde - Kaszpirowski?

Data: 2011-08-26 15:46:54
Autor: stevep
Dnia 26-08-2011 o 14:47:19 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-08-26 14:06, Leszczur pisze:
To nijak nie zmienia faktu, ze za esbekow masz praktycznie wszystkich
poza soba.

Chcialbys swiat widziec w czarnobialych barwach :)
Bez czarnych barw widać, że jesteś kretynem.

--
stevep

Data: 2011-08-26 15:46:02
Autor: stevep
Dnia 26-08-2011 o 13:29:11 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

Jachowicza w sierpniowym Uwazam Rze, tam p. Jachowicz podaje losy
wysokich czynownikow SB, ktorzy sporo namieszali w III RP, n.p.
Inni szatani są nadal czynni?

--
stevep

Data: 2011-08-26 13:24:56
Autor: u2
W dniu 2011-08-26 13:14, u2 pisze:
[...]

Polecam oczywiscie artykul p. Jachowicza w sierpniowym Uwazam Rze. tam
jest opisany los SB w III RP. A nie wszyscy to byli swinie pracujace w
sekcji D, ktora wykanczala przewaznie ksiezy :)

Data: 2011-08-26 15:45:22
Autor: stevep
Dnia 26-08-2011 o 13:14:01 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A skąd masz takie znajomości, byłeś za glupi, żeby skończyć?

--
stevep

Data: 2011-08-27 07:25:56
Autor: =HeÂŽSk=
centra kreowania opinii spolecznej :)
On Fri, 26 Aug 2011 04:02:51 -0700 (PDT), Leszczur
<leszczur@acn.waw.pl> wrote:

On 26 Sie, 12:52, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Nie od dzisiaj wiadomo, ze merdia opanowali esbecy i to oni trzymaja na
> tym byznesie swoje brudne lapska.

Naturalnie. A do grupy esbekow zaliczasz wszystkich, ktorzy nie sa
toba. Wygodnie.

 ten u2 to byly kurator oswiatowy. za czasow PRL pracowal w Bstoku.
 jako wyjatkowo ambitny i zloscliwy komuch nie zostal zweryfikowany
 i wrocil w swoje rodzinne suwalskie strony. teraz nawrocil sie  i udaje poboznego. wyjatkowa kanalia.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-26 15:44:25
Autor: stevep

[...]