[krk] centrowanie kol reynolds

Data: 2009-08-02 21:13:33
Autor: Łukasz Goran
[krk] centrowanie kol reynolds
Witam
    Koła REYNOLDS SOLITUDE Nyple chowane są w obręczy i mają kształg
graniastosłupa sześciokątnego. Urwała mi się szprycha właśnie przy samym
nyplu więc będzie ciężko ją w ogóle wykręcić- trzeba by to nacinać...
Szprychy cieniowane TYŁ: (radialne, 2x Drive) DT Aerolite i DT Competition
Pękła zaplatana radialnie.
I teraz pytanie czy na Wileńskiej mi t zrobią? Nie jestem z Krakowa ale jutro będę z dizeciakiem u lekarza więc będize okazja;) Jeśli nie na Wileńskiej to gdzie mógłbym szukać- chodzi o dostępność części i odpowiednich narzędzi.
Łukasz Goran Gądzik
151731

Data: 2009-08-02 21:35:15
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

O której będziesz?

Posłałem pytanie.
A jak otrzymam odpowiedź to napiszę.

zyga

Data: 2009-08-02 22:30:49
Autor: Łukasz Goran
[krk] centrowanie kol reynolds
Witam
    Będę około 14, mam nadzieję. Na 15 muszę córeczkę podstawić;) A później mogę odebrać przed zamknięciem, więc dużego pośpiechu nie będzie. Dzięki
Łukasz Goran Gądzik
151731

Data: 2009-08-03 22:52:01
Autor: Łukasz Goran
[krk] centrowanie kol reynolds
Hej
    Jednak nie zrobili...;( Nie mieli klucza odpowiedniego szprych też... Generalnie czarno to widzę, chyba będzie trzeba koło wysyłać, bo jeszcze jest na gwarancji ale koszty wysyłki będą pewnie wyższe niż zrobienie tego w serwsie nie wspominając o czasie bez koła...;(
Łukasz Goran Gądzik
151731

[krk] centrowanie kol reynolds