[krk] centrowanie kola

Data: 2009-09-20 20:59:32
Autor: Łukasz Goran
[krk] centrowanie kola
Witam
    Mam do wycentrowania koło. Reynolds Solitude 24 szprychy, po stronie napędu na krzyż, po przeciwnej radialnie. Pękła mi szprycha poprzeciwnej stonie niż napęd. Mam szprychę, mam klucz Pytanie gdize zrobią mi to dobrze? Kiedyś korzystałem z usług serwisu na ulicy Wileńskiej i byłem jestem zadowolony. Tyle że to było 2-3 lata temu;) Koło było zwyczajne 36 cio szprychowe. No własnie czy koło o jakim wspomniałem jest trudniejsze w centrowaniu? Nie jestem z Krakowa muszę podjechać 50km i nie będę drugi raz jechał po koło więc muszę to załatwić od ręki- czy w ciągu 2-4 godzin, ale to myślę można wyprosić w każdym seriwsie. W takim razie co polecacie?
Łukasz Goran Gądzik
151731

Data: 2009-09-20 19:06:23
Autor: Tomasz Konik
[krk] centrowanie kola
Łukasz Goran <goran007@op.pl> napisał(a):
[...]

Wileńska, ale wal od razu do Jezusa (Jarek), co w sklepie siedzi. Zadzwoń
najpierw, umów się, może w okolicach zamknięcia sklepu Ci zrobi. Choć IMO: do
wymiany szprychy, to trzeba koło rozprężyć, wpleść brakującą, wycentrować,
odprężyć, dopieścić pierwszy raz, odczekać aż się ułoży, dopieścić drugi raz.
Ale Jarek będzie wiedział, co robić...
Pzdr;-)
Konik

Data: 2009-09-20 21:25:14
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[krk] centrowanie kola

[...]

I powiedz, że cię zyga przysłał.
Hihi
;-)

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-20 21:37:16
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[krk] centrowanie kola
Zygmunt M. Zarzecki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):
Wileńska, ale wal od razu do Jezusa (Jarek),[...]
I powiedz, że cię zyga przysłał.

....to Cię wyrzucą od razu.

Hihi
;-)

:-P

Data: 2009-09-20 21:50:25
Autor: Łukasz Goran
[krk] centrowanie kola
I powiedz, że cię zyga przysłał.
Hihi
;-)

Czy przypadkiem mnie nie wyrzuci?;))
Łukasz Goran Gądzik
151731

Data: 2009-09-20 21:51:44
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[krk] centrowanie kola

I powiedz, że cię zyga przysłał.
Hihi
;-)

Czy przypadkiem mnie nie wyrzuci?;))

Skąd!
Nie słuchaj kuwety.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-21 08:14:58
Autor: Wojtek M.
[krk] centrowanie kola
Wileńska i pytaj o "jezusa" Jarek. Powiedz, że jesteś od Wojtka z białego treka 8500 :)

Data: 2009-09-21 16:49:34
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[krk] centrowanie kola

Wileńska i pytaj o "jezusa" Jarek. Powiedz, że jesteś od Wojtka z białego treka 8500 :)

Nie! od zygi!
:>

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-21 18:55:42
Autor: Wojtek M.
[krk] centrowanie kola

Nie! od zygi!
:>

Cicho! :)

Data: 2009-09-21 19:53:34
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[krk] centrowanie kola
[...]

-Dzińdobry... Bo ja znam zygę i Wojtka od białego Treka 8500, a tak w ogóle
to piszę na Precla, zrobicie mi koło za flaszkę?
;-)

[krk] centrowanie kola