centrowanie po zimie

Data: 2010-07-16 19:10:51
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
centrowanie po zimie
Tak się złozyło, ze dopiero dzi¶ zebrałem się za centrowanie kół po zimie. Jak się jednak okazało nyple s± zapieczone. Psiknięcie Wd-40 nie pomaga. Gdy kręcę nyplem (w jedn± b±dĽ drug±) szprycha skręca się w osi, dopiero po kilku ruchach trzask i puszcza, ale nadal po trza¶nięciu jakby była zapieczona. Ma kto¶ pomysł jak w miarę sprawnie zrobić, by swobodnie pokręcać nyplami? Koło wycentrowałem, ale trwało to godzinę ;/

--
amico amicus sum inimico inimicus.pl

Data: 2010-07-16 21:01:05
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
centrowanie po zimie
Kuba "inimicus" Stasiak pisze:
Tak się złozyło, ze dopiero dzi¶ zebrałem się za centrowanie kół po zimie. Jak się jednak okazało nyple s± zapieczone. Psiknięcie Wd-40 nie pomaga.

Aby wd-40 pomogło, musisz popsikać kilka dni.  Wtedy ma szanse spenetrować, a ruszaj nyplami także na wilgotno.

Seco

centrowanie po zimie