ceny ON

Data: 2014-06-14 09:51:21
Autor: J.F.
ceny ON

ceny ON opadaja i opadaja, i juz sporo tanszy od benzyny.

Co sie stalo ze sie kilkuletni trend odwrocil ? Wyjatkowo ciepla zima byla i zapasy OO stoja, czy od paru lat na
zachodzie przestali diesle kupowac ? Czy amerykanska gospodarka ruszyla ?

J.

Data: 2014-06-14 10:11:45
Autor: WOJO
ceny ON
Wyjatkowo ciepla zima byla i zapasy OO stoja, czy od paru lat na
zachodzie przestali diesle kupowac ?
Czy amerykanska gospodarka ruszyla ?

Amerykańska gospodarka jeździ głównie na benzynie.
A jakiś wyborów po drodze nie było?
Nie bój - na wakacje znowu skoczy do góry, wszak trzeba odrobić straty.
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-06-14 10:20:57
Autor: Czeslaw Wisniak
ceny ON
[...]

Bez przesady, caly czas >5zl i zaraz pojdzie do gory, ale jak bedzie po 4 to daj znac :)

Data: 2014-06-14 11:11:20
Autor: J.F.
ceny ON
Dnia Sat, 14 Jun 2014 10:20:57 +0200, Czeslaw Wisniak napisał(a):
[...]

Pod Zgorzelcem juz po 4.99, we wrocku wczoraj 5.01.

Ale mi bardziej chodzi o odwrocenie proporcji - przez ostatnie lata ON
mial cene benzyny lub nawet wyzsza, a teraz nizsza - co sie stalo ?

J.

Data: 2014-06-14 06:08:31
Autor: kogutek444
ceny ON
W dniu sobota, 14 czerwca 2014 11:11:20 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Dnia Sat, 14 Jun 2014 10:20:57 +0200, Czeslaw Wisniak napisaďż˝(a):

> [...]

Ale mi bardziej chodzi o odwrocenie proporcji - przez ostatnie lata ON

mial cene benzyny lub nawet wyzsza, a teraz nizsza - co sie stalo ?

Za komuny tłumaczyli że na olej napędowy nie ma kartek bo z ropy można zrobić albo ileśtam benzyny albo z tej samej ilości ropy dwa razy więcej napędu niż benzyny. Jak widać po dzisiejszych cenach komuna kłamała i dotowała olej napędowy.

Data: 2014-06-14 15:27:48
Autor: Dariusz K. Ładziak
ceny ON
Użytkownik kogutek444@gmail.com napisał:
[...]

Nie, Kogutku - tym razem nie kłamała tylko ty znów nie rozumiesz tematu...

Z tony ropy można zrobić pewną ilość benzyny destylowanej i znacznie więcej destylowanego oleju napędowego - w technologii prostej i taniej, lub tez część frakcji ciężkich (tak właśnie z zakresu ON) poddać krakingowi i uzyskać z nich benzynę - ale to niestety dodatkowe procesy i dodatkowe koszty... A jak brakowało wszystkiego to starano się jak najlepiej wykorzystać to co było - i rezygnacja z krakingu była jak najbardziej uzasadniona.

--
Darek

Data: 2014-06-14 07:01:41
Autor: kogutek444
ceny ON
W dniu sobota, 14 czerwca 2014 15:27:48 UTC+2 użytkownik Dariusz K. Ładziak napisał:

> [...]

Z tony ropy można zrobić pewną ilość benzyny destylowanej i znacznie więcej destylowanego oleju napędowego - w technologii prostej i taniej, lub tez część frakcji ciężkich (tak właśnie z zakresu ON) poddać krakingowi i uzyskać z nich benzynę - ale to niestety dodatkowe procesy i dodatkowe koszty... A jak brakowało wszystkiego to starano się jak najlepiej wykorzystać to co było - i rezygnacja z krakingu była jak najbardziej uzasadniona.

I dizel jak pojedzie na oleju rzepakowym to nie pojedzie na oleju napędowym zrobionym w technologii prostej?

Data: 2014-06-14 15:23:34
Autor: Dariusz K. Ładziak
ceny ON
Użytkownik J.F. napisał:
Pod Zgorzelcem juz po 4.99, we wrocku wczoraj 5.01.

Takim to dobrze... A najgorzej maja ci z Płocka, Gdańska, Jasła...

--
Darek

Data: 2014-06-14 19:50:20
Autor: Cavallino
ceny ON

Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <dariusz.ladziak@neostrada.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:539c4cd6$0$2165$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik J.F. napisał:
Pod Zgorzelcem juz po 4.99, we wrocku wczoraj 5.01.

Takim to dobrze... A najgorzej maja ci z Płocka, Gdańska, Jasła...

Wczoraj pod Kamieniem Pomorskim tankowałem benzynę za 5,51

Data: 2014-06-14 15:26:25
Autor: Slavekk
ceny ON
W dniu 2014-06-14 11:11, J.F. pisze:
[...]

Nic się nie stało
Po prostu nie masz racji - ON ostatnimi laty był droższy od benzyny w zimie (w sezonie grzewczym dokładniej - patrz zużycie oleju opałowego) i tańszy poza nim.
A teraz jest początek lata i... jest jak zwykle.

Sławek

Data: 2014-06-14 16:17:10
Autor: zhbick
ceny ON
Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ra1e1km46462$.1xzwvl031fvy2$.dlg@40tude.net...

Ale mi bardziej chodzi o odwrocenie proporcji - przez ostatnie lata ON
mial cene benzyny lub nawet wyzsza, a teraz nizsza - co sie stalo ?

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,16154980,_Wprost___Mamy_tasmy_kompromitujace_rzad_Tuska__Sienkiewicz.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=10199882

Rotszyldowi jaja urwali i teraz trzeba jakoś lud udobruchać. Najłatwiej obniżkami.

Data: 2014-06-15 21:42:43
Autor: jerzu
ceny ON
On Sat, 14 Jun 2014 11:11:20 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Pod Zgorzelcem juz po 4.99, we wrocku wczoraj 5.01.

Pod Świeckiem 5,79 (!), Star (czyli Orlen) w Berlinie - 1,29 EUR.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-06-15 21:49:55
Autor: WOJO
ceny ON
Pod Świeckiem 5,79 (!), Star (czyli Orlen) w Berlinie - 1,29 EUR.

A gaz po ile - +/- 0,69 E?
I oczywiście nie należy zapominać, że tam zarabiamy w euro, tak jak w Polsce - też 2000...
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-06-15 21:53:17
Autor: jerzu
ceny ON
On Sun, 15 Jun 2014 21:49:55 +0200, "WOJO"
<sorry@address.unknown.hehe> wrote:

A gaz po ile - +/- 0,69 E?

Nie zwróciłem uwagi.

I oczywiście nie należy zapominać, że tam zarabiamy w euro, tak jak w Polsce - też 2000...

Ano.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-06-15 22:41:01
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
ceny ON
W dniu 2014-06-15 21:49, WOJO pisze:
I oczywiście nie należy zapominać, że tam zarabiamy w euro, tak jak w
Polsce - też 2000...

Wg tego, tankowanie od rezerwy do pełna, powinno nam zjadać z portfela jakieś 60-80zł. A niestety, tak to tylko gaziarze mają. I to ci z nie za dużymi butlami.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2014-06-14 11:37:23
Autor: masti
ceny ON
Dnia pięknego Sat, 14 Jun 2014 10:20:57 +0200 osobnik zwany Czeslaw
Wisniak napisał:

[...]

przecież Prezes mówił, że bedzie po 6 :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-14 20:39:39
Autor: Myjk
ceny ON
Sat, 14 Jun 2014 11:37:23 +0000 (UTC), masti
przecież Prezes mówił, że bedzie po 6 :)

Ło, byli tu i tacy, co wietrzyli po 10. --
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-14 14:46:15
Autor: Artur Miller
ceny ON
W dniu 2014-06-14 09:51, J.F. pisze:

[...]

w Iraku znów się leją, więc po 6 zaraz może być

@

Data: 2014-06-14 16:42:25
Autor: J.F.
ceny ON
Dnia Sat, 14 Jun 2014 14:46:15 +0200, Artur Miller napisał(a):
[...]

Ale zamieszki w Iraku wplywaja na ceny obu paliw tak samo.

J.

Data: 2014-06-14 16:07:14
Autor: Sebastian Biały
ceny ON
On 2014-06-14 09:51, J.F. wrote:
ceny ON opadaja i opadaja, i juz sporo tanszy od benzyny.

Ważne że przy tym trendzie gaz za chwile spadnie poniżej 2zł :D Kto by się tam olejem przejmował :D

Data: 2014-06-14 18:14:20
Autor: WOJO
ceny ON
Ważne że przy tym trendzie gaz za chwile spadnie poniżej 2zł :D Kto by się tam olejem przejmował :D
Jest tylko jeden problem - jedynie taki maleńki 72 litrowy zbiornik...
Do dziś sobie nie mogę podarować, jak ja mogłem ponad 150 tyś zrobić na Pb, "bo plastikowy kolektor"...
Jak sobie przypomnę te wizyty na stacji za 250-300zł jednorazowo...
A obecnie +/- 130-150zł
:)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-06-14 18:21:07
Autor: Sebastian Biały
ceny ON
On 2014-06-14 18:14, WOJO wrote:
Do dziś sobie nie mogę podarować, jak ja mogłem ponad 150 tyś zrobić na
Pb, "bo plastikowy kolektor"...

Bo trzeba było bać pancerny samochód jak Lanos gdzie gaz w kolektor często wybuchał i co najwyzej przechnie padali/uciekali a silnik nic. Solidna koreańska technologia a nie współczesny plastik.

Data: 2014-06-17 08:24:03
Autor: Latawiec
ceny ON
Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:1cxsvt8759znz.16tdewrmh4ghn.dlg40tude.net...

ceny ON opadaja i opadaja, i juz sporo tanszy od benzyny.

Co sie stalo ze sie kilkuletni trend odwrocil ?

Sondaze rzadowi spadaja...

ceny ON