ceny ON

Data: 2014-06-14 16:07:14
Autor: Sebastian Biały
ceny ON
On 2014-06-14 09:51, J.F. wrote:
ceny ON opadaja i opadaja, i juz sporo tanszy od benzyny.

Ważne że przy tym trendzie gaz za chwile spadnie poniżej 2zł :D Kto by się tam olejem przejmował :D

Data: 2014-06-14 18:14:20
Autor: WOJO
ceny ON
Ważne że przy tym trendzie gaz za chwile spadnie poniżej 2zł :D Kto by się tam olejem przejmował :D
Jest tylko jeden problem - jedynie taki maleńki 72 litrowy zbiornik...
Do dziś sobie nie mogę podarować, jak ja mogłem ponad 150 tyś zrobić na Pb, "bo plastikowy kolektor"...
Jak sobie przypomnę te wizyty na stacji za 250-300zł jednorazowo...
A obecnie +/- 130-150zł
:)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-06-14 18:21:07
Autor: Sebastian Biały
ceny ON
On 2014-06-14 18:14, WOJO wrote:
Do dziś sobie nie mogę podarować, jak ja mogłem ponad 150 tyś zrobić na
Pb, "bo plastikowy kolektor"...

Bo trzeba było bać pancerny samochód jak Lanos gdzie gaz w kolektor często wybuchał i co najwyzej przechnie padali/uciekali a silnik nic. Solidna koreańska technologia a nie współczesny plastik.

ceny ON