ceny carbonu

Data: 2012-05-16 15:24:26
Autor: Jan Srzednicki
ceny carbonu
On 2012-05-16,  kk wrote:
mam pytanie o r贸偶nic臋 cen

jak si臋 chce utargowa膰 nawet symboliczn膮 darmow膮 wysy艂k臋 w sklepach allegro to
zawsze p艂acz膮,偶e dzia艂aj膮 na granicy op艂acalno艣ci i nie ma z czego
tym bardziej zadziwiaj膮 r贸偶nice w cenach tego samego towaru
np w sklepie superlogic za 800 z艂
http://allegro.pl/sztyca-ritchey-superlogic-31-6-300mm-153-wcs-i2334943292.html

i ten sam towar z prywatnego importu za 360 z艂
http://allegro.pl/sztyca-ritchey-superlogic-carbon-ud-27-2-31-6-350-i2323274061.html

360z艂 to szczerze m贸wi膮c podejrzanie drogo, chyba, 偶e kole艣 jako艣 omija
c艂o (i VAT?) 艣ci膮gaj膮c bezpo艣rednio z USA. Dla mnie ca艂kiem dobr膮
wytyczn膮 tego, jak nisko mo偶na zej艣膰 z cen膮 by by艂a op艂acalna jest sklep
bike-components.de - i tam maj膮 toto za 133 euro.

Data: 2012-05-16 15:24:48
Autor: Jan Srzednicki
ceny carbonu
On 2012-05-16,  kk wrote:

[...]