ceny dysków twardych

Data: 2011-12-14 16:04:11
Autor: T.F.
ceny dysków twardych
Użytkownik "identifikator: 20110701" ...
jak my¶licie, ceny dysków twardych spadn± trochę, czy raczej odwrotnie wzrosn±?

Spadna.
Na wiosne 2012.

PS:
Cos takiego dostalem z WD:
"
Obecnie znaczna czę¶ć Bangkoku i terenów na północ od niego - gdzie znajduj± się fabryki WD - nadal pozostaje zalana ale poziom wody zaczyna opadać. Sytuacja jest na tyle stabilna, że również w innych fabrykach rozpoczęło się osuszanie.
Pierwszego grudnia ogłosili¶my znaczny postęp w naszych zmaganiach ze skutkami powodzi:
W zeszłym tygodniu wznowili¶my produkcję dysków twardych w jednym z budynków kompleksu Bang Pa-in, o tydzień wcze¶niej niż przewidywał plan. Jeszcze 15 paĽdziernika w zakładzie było ponad dwa metry wody., a już 17 listopada cała nieruchomo¶ć została wysuszona. Pr±d wł±czono 27 listopada, a 30-go ponownie ruszyła produkcja;
Z zakładów w Bang Pa-in usunęli¶my cało¶ć zalanego sprzętu do produkcji ¶lizgaczy do głowic i obecnie trwa jego odkażanie i renowacja;
Spodziewamy się wznowić produkcję ¶lizgaczy do głowic w Bang Pa-in w marcowym kwartale 2012 (Q3 FY'2012).W tym samym czasie zostanie również otwarty nowy zakład produkuj±cy głowice w Penang, w Malezji;
W pozostałych zakładach produkcji dysków twardych WD na terenie Tajlandii, w Navanakorn wci±ż stoi ok. 0,6 metra wody. Według obecnych planów, zakłady fabryczne zostan± osuszone w ci±gu dziesięciu dni, co umożliwi rozpoczęcie procesu odkażania i prac remontowych.
"
--
T.F.

Data: 2011-12-14 22:15:02
Autor:
ceny dysków twardych
T.F. <tom_fed@usunto.wp.pl> napisał(a):
Użytkownik "identifikator: 20110701" ...
> jak my¶licie, ceny dysków twardych spadn± trochę, czy raczej odwrotnie > wzrosn±?

Spadna.
Na wiosne 2012.

Z tego wynika cos innego. WD będzie musiał sobie odbić za straty które
poniósł. Przecież za naprawę zniszczonych urz±dzeń i hal nie zapłaci ¦więty
Mikołaj tylko klient.
Wobec wysokich cen HDD teraz nie widze poqwodu aby producent musiał je
gwałtownie obniżać.
Być moze ceny spadna za rok o 50% ale prawdopodobnie juz nigdy nie będzie tak
tanio jak pół roku temu.

Data: 2011-12-15 11:16:11
Autor: kamil
ceny dysków twardych
On 14/12/2011 22:15, gilboamountains@NOSPAM.gazeta.pl wrote:
[...]

A za zalane mieszkanie płacisz ty, czy ubezpieczalnia?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-15 11:53:45
Autor: januszek
ceny dyskĂłw twardych
kamil napisa?(a):

Z tego wynika cos innego. WD będzie musiał sobie odbić za straty które
poniósł. Przecież za naprawę zniszczonych urządzeń i hal nie zapłaci Święty
Mikołaj tylko klient.

A za zalane mieszkanie płacisz ty, czy ubezpieczalnia?

To zalezy od szczegolowych ustalen z ubezpieczycielem. j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-12-15 13:52:07
Autor: asad10
ceny dyskĂłw twardych
UĹĽytkownik "januszek"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:slrnjejnu9.29of.januszek@gimli.mierzwiak.com...

kamil napisa?(a):

[...]

Jakie by te ustalenia były, ubezpieczyciel płaci z pieniędzy, które wcześniej wpłaciłeś (Ty lub inni ubezpieczeni).
Za wszystko w końcu płaci klient/konsument.
Pozdrawaim, Andrzej Sadowski

Data: 2011-12-15 14:14:44
Autor: januszek
ceny dyskĂłw twardych
asad10 napisa?(a):

Jakie by te ustalenia były, ubezpieczyciel płaci z pieniędzy, które wcześniej wpłaciłeś (Ty lub inni ubezpieczeni).

Jakkolwiek na to nie patrzysz to ja nie produkuje dyskow twardych ;P

j.

Data: 2011-12-15 12:07:29
Autor: Q
ceny dysków twardych
kamil <kamil@spam.com> napisał(a):
A za zalane mieszkanie płacisz ty, czy ubezpieczalnia?

Mało kto sie ubezpiecza od klęsk żywiołowych. Mieszkanie masz ubezpieczone od
powodzi? Auto od powodzi albo choćby od gradu? Ale to tak na marginesie. Nie martfię się za WD. Złoty słabnie. Stary poziom
cen nie wróci. --

Data: 2011-12-15 13:00:58
Autor: kamil
ceny dysków twardych
On 15/12/2011 12:07,  Q wrote:
[...]

Widzę, że kolega z tych osób, którym ubezpieczenie mieszkania od powodzi jest zbędne, a po niej jęki i stękania bo rz±d nie chce nowego wybudować. :-)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-15 11:38:02
Autor: Mateusz
ceny dysków twardych
Użytkownik gilboamountains@NOSPAM.gazeta.pl napisał:

Wobec wysokich cen HDD teraz nie widze poqwodu aby producent musiał je
gwałtownie obniżać.

A ja widze. Bo teraz sprzedaje sie znacznie mniej dysków niz jak byly tanie. Kupuje kto musi. A kto nie musi - nie kupuje.

I teraz pytanie - sprzedawcy oplaca sie sprzedac A dysków po 200% ceny czy 100A po 100% ceny (gdzie 100% to cena sprzed zalania fabryk).

Gdyby to pierwsze bylo prawd±, to producent nie bydowałby nowch fabryk w tanich rejonach, tylko produkowal dyski drogo w np. w stanach.

Data: 2011-12-15 11:09:53
Autor: januszek
ceny dyskĂłw twardych
Mateusz napisa?(a):

A ja widze. Bo teraz sprzedaje sie znacznie mniej dyskĂłw niz jak byly tanie. Kupuje kto musi. A kto nie musi - nie kupuje.

SkÄ…d masz takie dane?

j.

Data: 2011-12-16 16:07:34
Autor: boxfish
ceny dysków twardych
W dniu 2011-12-15 11:38, Mateusz pisze:

A ja widze. Bo teraz sprzedaje sie znacznie mniej dysków niz jak byly
tanie. Kupuje kto musi. A kto nie musi - nie kupuje.

No tak, do tej pory kupowali ci nie musieli ... LOL

Data: 2011-12-16 18:02:44
Autor: Irokez
ceny dysków twardych
Użytkownik "boxfish" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jcfmrh$fd5$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-12-15 11:38, Mateusz pisze:
A ja widze. Bo teraz sprzedaje sie znacznie mniej dysków niz jak byly
tanie. Kupuje kto musi. A kto nie musi - nie kupuje.
No tak, do tej pory kupowali ci nie musieli ... LOL

Ma rację.

Mam dysk zewnętrzny 3.5 na backupy, a tak sobie dla wygody do noszenia danych do kumpla dokupiłem 2,5 cala.
W pewnym momencie postanowiłem, że nie chce mi się nosić za pomoc± pendrive filmków do TV to sobie je sklonuję na następny 2.5 cala a jak wpadłem do mm i w promocji były Toshiby 750GB 2.5" za stoco¶tam, to sobie kupiłem aby z kolei osobno obrazy DVD/CD mieć...
Jak się boom zacz±ł zd±żyłem kupić w markecie ostatni 1TB Seagate do PC'ta, a żeby sobie jeden z dwóch 250GB wymienić na 1TB

Na dzień dzisiejszy miałbym duży 3.5" na stałe wpięty do backapów i jaki¶ nieduży 2,5" do noszenia, i dalej 2x 250GB w PC'cie.

Pozdro

--
Irokez

Data: 2011-12-16 22:52:04
Autor: Mateusz
ceny dysków twardych
Użytkownik boxfish napisał:
W dniu 2011-12-15 11:38, Mateusz pisze:

A ja widze. Bo teraz sprzedaje sie znacznie mniej dysków niz jak byly
tanie. Kupuje kto musi. A kto nie musi - nie kupuje.

No tak, do tej pory kupowali ci nie musieli ... LOL

LOL prawda. Ja np. kupowalem bo nie musialem, Tylko bo chcialem

Dzieki temu mam teraz kilka TB w zapasie i smieje sie z niebotycznycvh cen dyskow. Teraz wiec nie musze,

Poczekam az ceny znormalnieja i podwoje pojemnosc. Przed kolejna powodzia,

ceny dysków twardych