ceny na allegro, otomoto itp

Data: 2010-03-20 22:33:25
Autor: KP
ceny na allegro, otomoto itp
W dniu 2010-03-20 21:53, mo pisze:
co właściwie można kupić za 20 tys zł?
chodzi mi o jakiś samochód rodzinny 2+2, nie za duży aby w mieście nie
był czolgiem i nie jakieś maleństwo, bez wodotrysków podstawowe
wyposażenie.

z tego co znajduję n forach internetowych nieraz okazuje się, że z to
można kupić coś lepszego niż w tej cenie pokazują np allegro i otomoto.
Czytałem gdzieś, że ceny na tych internetowych platformach
ogłoszeniowych są zawyżone średnio o około 2 tys, czy to prawda?

Witam zobacz mercedes W202 polecam
ceny na allegro otomoto itd sa duzo nizsze niz np. na gieldach samochodowych
tak napewno jest w trojmiescie

ceny na allegro, otomoto itp