ceny samochodów

Data: 2017-07-11 17:38:22
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČóŹ!/Ä
ceny samochodów
to Ci powiem, że miałem kolegę (niestety z platformy obywatelskiej) który dla zabawy kupował samochody - sporo letnie, ale w dobrym stanie - trochę się znał - po czym jak mu się znudził to sprzedawał... za cenę zakupu...

np. opel kadet w automacie, jaki¶ merc, co¶ tam jeszcze...

Data: 2017-07-11 15:59:23
Autor: Pszemol
ceny samochodów
onny 'POPIS/EU <NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote:
[...]

To akurat mnie nie dziwi - zwłaszcza gdy się znał na samochodach i umiał
poprawić stan auta przed sprzedaż± w stosunku do stanu auta przed jego
kupnem - w pewnym wieku (powiedzmy >12 lat) cena auta bardziej wynika z
jego aktualnego stanu technicznego niż rocznika czy przebiegu.

Sytuacja jest inna w autach 3-7 letnich, gdzie warto¶ć jeszcze szybko wci±ż
spada wraz z upływem lat i nabijaniem kilometrow.

Nie tak szybko jak w autach 0-3 lat ale wci±ż szybko.

Ja niedawno w USA kupiłem 2004 VW Passat V6 z przebiegiem <150 ty¶ mil za
$500 - auto było w bardzo złym stanie, kosmetycznym i technicznym. Nie było
nawet na chodzie. Gdyby to samo auto z takim samym przebiegiem było
wystawione na sprzedaż w stanie idealnym to jego cena byłaby rzędu
$3300-3600. Więc jestem prawie pewny, że sprzedam go za dużo więcej niż za
niego dałem - może nie za $3000 (bo nie chce mi się bawić z tym gratem aż
tyle aby go do stanu idealnego doprowadzić) ale s±dzę że między $1500-2000
powinienem dostać.

Data: 2017-07-11 19:24:54
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČóŹ!/Ä
ceny samochodów
nie, on kupował auta w dobrym stanie których nie trzeba było robić (ten opel miał wosk na silniku) jeĽdził aż co¶ się zaczynało psuć (automat) po czym zawsze znalazł debila który kupił od niego po cenie zakupu...

Data: 2017-07-11 19:41:37
Autor: t-1
ceny samochodów
W dniu 2017-07-11 o 17:38, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU pisze:
[...]

To każdy handlarz potrafi, a nawet więcej bo zarobi.

ceny samochodów