ceny tesli 3s

Data: 2019-03-07 11:11:29
Autor: Myjk
ceny tesli 3s
Fri, 1 Mar 2019 01:57:23 -0800 (PST), Bolko
czyli za 350 km zasięgu trzeba zapłacić 133x1,23=166 tys

Swoją drogą mósk ogłosił że Tesla Model 3 osiągnie niebawem na nowych
Superchargerach V3 250+ kW mocy ładowania, czyli ponad 3C (3x pojemność
baterii). To oznacza 270km zasięgu ładowane w 10 minut -- realizowane
kablami chłodzonymi cieczą. heheh Jak nic będą teraz płonąć czardżery i
ToMasz będzie miał kolejne pole do popisu. :P

Jeszcze jedno, ogniwa Panasa 2170 produkowane dla Tesli mają kosztować w
produkcji 111 USD. Czyli coraz bliżej magicznej granicy która pozwoli
zrównać cenę EV z ICE.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2019-03-07 12:01:11
Autor: J.F.
ceny tesli 3s
Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ujub5dpekxx8.dlg@myjk.org...
[...]

Ale jak - za sztuke, za baterie, za 100 szt, za 1kWh ?

Bo za szt to za duzo, za baterie za malo ..

J.

Data: 2019-03-07 12:10:44
Autor: Myjk
ceny tesli 3s
Thu, 7 Mar 2019 12:01:11 +0100, J.F.
Ale jak - za sztuke, za baterie, za 100 szt, za 1kWh ?

No tak, mój faul, ale myślałem że to oczywiste że za kWh. :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2019-03-08 19:15:11
Autor: Myjk
ceny tesli 3s
Thu, 7 Mar 2019 12:10:44 +0100, Myjk
Thu, 7 Mar 2019 12:01:11 +0100, J.F.
Ale jak - za sztuke, za baterie, za 100 szt, za 1kWh ?

No tak, mój faul, ale myślałem że to oczywiste że za kWh. :P

Tu jeszcze ciekawa audycja o bateriach i co odkryli inżynierzy gdy zaczęli rozkminiać W KOŃCU problem baterii:
https://www.youtube.com/watch?v=DE_PZQ13YTY

--
Pozdor
Myjk