ceny transakcyjne dzialek

Data: 2011-08-17 21:32:43
Autor: adam
ceny transakcyjne dzialek
Witam,
Mam pytanie do doswiadczonych kupujacych dzialki. W najblizszej przyszlosci chce kupic dzialke, ale jeszcze nie wiem dokladnie gdzie.
Lokalizacja w glownej mierze zalezy od ceny jaka bede musial zaplacic. Podejrzewam ze ceny ofertowe nijak sie maja do cen transakcyjnych. Macie jakis sposob na to? Pewnie dobrym sposobem jest obserwacje gratki itd, ale jesli w gre wchodzi kilka lokalizacji to juz jest utrudnione.
Dzieki za wszelkie wskazowki, pozdrawiam
Adam

Data: 2011-08-17 21:38:27
Autor: adam
ceny transakcyjne dzialek
Przepraszam pomylka grupy,
Pozdrawiam
Adam

Data: 2011-08-17 21:41:22
Autor: 'Tom N'
ceny transakcyjne dzialek
adam w <news:j2h50e$14m$1news.onet.pl>:

Mam pytanie do doswiadczonych kupujacych dzialki.

Działki od dealera sprzedającego z samochodu?

Pewnie dobrym sposobem jest obserwacje gratki itd, ale jesli w gre wchodzi kilka lokalizacji to juz jest utrudnione.

Kilka lokalizacji obskoczysz samochodem...

Dzieki za wszelkie wskazowki, pozdrawiam

Nezamaco

--
Tomasz Nycz

ceny transakcyjne dzialek