ceny w ASO suzuki - nawet dosc zabawne

Data: 2009-12-03 22:46:23
Autor: AL
ceny w ASO suzuki - nawet dosc zabawne
Kroket (powraca) pisze:
Witam,

No prosze, po ponad pol roku milczenia, poczulem potrzebe napisania czegos od siebie.

Ale okazja jest wyjatkowa: otoz oddalem dzisiaj do ASO auto zony - trzyletniego suzuki swift, kupionego przed rokiem, do najblizszej niedzieli jeszcze na gwarancji :). Suzuki zostalo wybrane jako tansza alternatywa dla yarisa. Przynajmniej tak mi sie wydawalo do dzisiaj.
Cena przegladu - ktos zgadnie ? - 900 PLN (wymiana plynow, filtrow i niczego wiecej)! Przy cenie samochodu, ktory kiedy jest nowy kosztuje 40 000 PLN taki koszt serwisu wyglada jak splata raty kredytowej! Nie wiem jaki model wlasciciela swifta jest przyjety przez specow od marketingu suzuki ale na pewno jest BLEDNY. A przynajmniej ja do niego nie pasuje. Dodam tylko, ze zawsze dotad serwisowalem samochody w ASO i nie jestem lobbysta "panow Zdzisiow". Ale chyba jeszcze sie zastanowie...

Pozdr. Filip
w citroenie dla X.Picasso cena przegladu to 250pln - robocizna.
Olej filtry kupuje sam - na tym da sie duuzo zaoszczedzic - i to nie dlatego, ze kupuje olej/filtry najtansze - bo tak nie jest, po prostu ASO ma duze narzuty (kupuje wszystkie filtry purfluxa, kabiny z weglem aktywnym, olej Total Q9000 - dokladnie taki jak leja w ASO).
Tak wiec mieszcze sie w 500-550 pln za caly przeglad.
(jest to ok. 250-300pln taniej niz gdybym wszystko kupowal w ASO - mam drugie sluzbowe C4 - silnik dokladnie ten sam, wiec wszystkie koszty filtrow/oleju te same - to i mam porownanie)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-12-04 06:56:34