ceny w ASO suzuki - nawet dosc zabawne

Data: 2009-12-03 23:25:43
Autor: megrims
ceny w ASO suzuki - nawet dosc zabawne
Kroket (powraca) pisze:

Cena przegladu - ktos zgadnie ? - 900 PLN (wymiana plynow, filtrow i niczego

A same tarcze do C63 na przód kosztują w ASO 9000. PLN.

I nie ma żadnych zamienników - inni mają gorzej.

pozdrawiam
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
oklejone C63  2009 14kkm GDA****
oklejone 535d 2007 44kkm PO*****

Data: 2009-12-03 23:57:13
Autor: bratPit
[...]

ile kosztuje C63? 400kzł? tarcze 9kzł?
Swift 40kzł, przegląd 900zł?
proporcje wydają mi się podobne, a że nie ma zamienników? był kiedyś taki kawał z puentą ".. to po coś se takie drogie auto kupił"...
brat

Data: 2009-12-09 22:04:28
Autor: Kroket \(powraca\)
Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:hf9foc$6gc$1inews.gazeta.pl...

ile kosztuje C63? 400kzł? tarcze 9kzł?
Swift 40kzł, przegląd 900zł?
proporcje wydają mi się podobne, a że nie ma zamienników? był kiedyś taki kawał z puentą ".. to po coś se takie drogie auto kupił"...

Zabawnie to bedzie dopiero, jak za kilka lat ktos kupi uzywanego C63 za 90 000 PLN (moze przesadzilem z utrata wartosci) i bedzie musial te tarcze zmienic...

Pozdr. Filip

Data: 2009-12-04 11:03:26
Autor: Karol Y
ceny w ASO suzuki - nawet dosc zabawne

Data: 2009-12-04 14:54:18
Autor: bratPit[pr]
ceny w ASO suzuki - nawet dosc zabawne

A same tarcze do C63 na przód kosztują w ASO 9000. PLN.

Ile?! Ja rozumiem, że jak kupuje nietuzinkowe, drogie auto to i utrzymanie nie będzie tanie, ale bez przesady. To z czego te tarcze, złota i tytanu? Ale w takim razie zakładam, że w większości przypadków, te pierwsze z fabryki starczają już do końca życia (auta)?

to pewnie takie ceramiczne tarcze które przykręca się do piasty/jej oprawy - nie umiem tego opisać, trzeba to obejrzeć, myślę o czymś co można zobaczyć np w SL AMG,
brat

Data: 2009-12-05 11:35:14
Autor: megrims
bratPit[pr] pisze:

> to pewnie takie ceramiczne tarcze które przykręca się do piasty/jej
> oprawy - nie umiem tego opisać, trzeba to obejrzeć, myślę o czymś co
> można zobaczyć np w SL AMG,

"Zwykłe" stalowe tarcze, zaciski 6-cio tłoczkowe. A hamulec na prawdę
jest dobry. Zresztą.. wszystko to i tak robi Brembo. IMO nie powinno
to tyle kosztować.

poza tematem PMS: Cenę zawsze ustala "rynek" - czyli każdy
towar i usługa kosztuje tyle, ile są klienci gotowi za to zapłacić.

Jest wiele drogich leków których technologia wykonania nie jest droga.
Nawet biorąc pod uwagę koszt opracowania leku i jego testów nie powinien
on tyle kosztować. Jednak leki te zawsze znajdą nabywców począwszy od
W1@gry, lekach stosowanych w kardiologii i onkologii. A tomografy
komputerowe? Ceny od 3mln Euro w gorę. A tam jest dużo stali, dużo
mechaniki precyzyjnej, dużo szybkich komputerów i dość skomplikowane
oprogramowanie. I dlaczego to tyle kosztuje? Inna sprawa, ze rynek
aparatury medycznej jest od dawna podzielony i producenci stosują zmowę
cenową i nikogo nowego nie wpuszczą. Po prostu - każdy chce mieć dobre
życie. Ludzie z Simensa, GE Medical (Ci sami od GE Money Bank), HP i
Toshiba i wielu wielu innych.

Przy okazji: c63 w wersji golas (czyli obrotomierz i zapalniczka :D ) kosztuje poniżej 300kpln i nawet jak się go ubierze we wszystkie możliwe
dodatki to nie przekroczy 400kpln.

pozdrawiam
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
oklejone C63  2009 14kkm GDA****
oklejone 535d 2007 44kkm PO*****

Data: 2009-12-05 23:55:16
Autor: Pab_lo

Użytkownik "megrims" <megrims-NOSPAM@NOSPAM.interia.pl> napisał w wiadomości news:hfdbhq$2ec$1news.interia.pl...

"Zwykłe" stalowe tarcze, zaciski 6-cio tłoczkowe. A hamulec na prawdę
jest dobry. Zresztą.. wszystko to i tak robi Brembo. IMO nie powinno
to tyle kosztować.

Uzasadnij !

poza tematem PMS: Cenę zawsze ustala "rynek" - czyli każdy
towar i usługa kosztuje tyle, ile są klienci gotowi za to zapłacić.

No to powiedz to ASO i zaplac im 500 zl za te tarcze...

Picasso

Data: 2009-12-05 23:13:21
Autor: masti
ceny w ASO suzuki - nawet dosc zabawne
Dnia pięknego Sat, 05 Dec 2009 23:55:16 +0100, osobnik zwany Pab_lo
wystukał:

poza tematem PMS: CenĂŞ zawsze ustala "rynek" - czyli kaÂżdy towar i
usÂługa kosztuje tyle, ile sÂą klienci gotowi za to zapÂłaciĂŚ.

No to powiedz to ASO i zaplac im 500 zl za te tarcze...

ależ oni sprzedają za tyle ile klienci chcą zapłacić. Tych paru, których nie stać olewają. To prosty rachunek zysków i strat. opłaca im się stracić iluś "klientów" bo i tak wychodzą na swoje

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-12-06 01:03:14
Autor: Pab_lo

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:c3812ece7812f63625783fe194eea24ff650.pl.eu.org...

ależ oni sprzedają za tyle ile klienci chcą zapłacić. Tych paru, których
nie stać olewają. To prosty rachunek zysków i strat. opłaca im się
stracić iluś "klientów" bo i tak wychodzą na swoje

Pomijajac, ze sam sobie przeczy ...

W tym przypadku produkt _ma byc_ drogi w zakupie i utrzymaniu. Wiekszosc duzych chlopcow takie kupuje bo inni duzi chlopcy nie moga sobie na niego pozwolic - i to jest jedna z najwazniejszych cech takiej bryczki. Oczywiscie zaraz zaczna sie jakies bzdety o trakcji i innych takich, ale wedlug mnie to jest najwazniejsze - jej unikatowosc na ulicy!

Wracajac do tego co napisales - tak masz racje - ja natomiast nie widze sensu placenia w ASO 3 x tyle za roboczogodzine co w innym "niezenkowym" warsztacie.
Najglupszym uzasadnieniem dla mnie jest "bo bedzie lepiej wygladalo przy sprzedazy"...

Picasso

Data: 2009-12-06 00:55:30
Autor: masti
ceny w ASO suzuki - nawet dosc zabawne
Dnia pięknego Sun, 06 Dec 2009 01:03:14 +0100, osobnik zwany Pab_lo
wystukał:

Wracajac do tego co napisales - tak masz racje - ja natomiast nie widze
sensu placenia w ASO 3 x tyle za roboczogodzine co w innym "niezenkowym"
warsztacie.

aleĹź wcale nie mĂłwimy o sensie :)

--
mst <at> gazeta <.> pl