ceny w ASO suzuki - nawet dosc zabawne

Data: 2009-12-04 18:50:46
Autor: J.F.
ceny w ASO suzuki - nawet dosc zabawne
Użytkownik "Kroket (powraca)" <kroket@bez_mielonki.op.pl>
Cena przegladu - ktos zgadnie ? - 900 PLN (wymiana plynow, filtrow i niczego wiecej)! Przy cenie samochodu, ktory kiedy jest nowy kosztuje 40 000 PLN taki koszt serwisu wyglada jak splata raty kredytowej! Nie wiem jaki model wlasciciela swifta jest przyjety przez specow od marketingu suzuki ale na pewno jest BLEDNY. A przynajmniej ja do niego nie pasuje. Dodam tylko, ze zawsze dotad serwisowalem samochody w ASO i nie jestem lobbysta "panow Zdzisiow". Ale chyba jeszcze sie zastanowie...

Dobry model jest przyjety - Ty do nich nie przyjdziesz, ale oni juz za dwa przeglady zainkasowali :-)

Tylko czegos nie rozumiem - zona tak malo jezdzi ze to byl pierwszy przeglad po 3 latach ?
Czy po raz pierwszy taki drogi .. moze jednak zrobili cos wiecej niz ci sie wydaje ?

J.

Data: 2009-12-09 22:00:18
Autor: Kroket \(powraca\)
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfbi5h$1do$1news.onet.pl...

Tylko czegos nie rozumiem - zona tak malo jezdzi ze to byl pierwszy przeglad po 3 latach ?

Auto zostalo zakupione jako dwuletnie. Stad pierwszy dla nas przeglad jest po trzech latach.

Czy po raz pierwszy taki drogi .. moze jednak zrobili cos wiecej niz ci sie wydaje ?

Jednak nie. Ale okazalo sie, ze cene zle skalkulowali (punkt za przyznanie sie do pomylki) i ostatecznie wszystko kosztowalo 830 PLN. Nadal duzo ale 'upust' cieszy.
A bardziej szczegolowo: robocizna 238 PLN, reszta to oleje, plyny i filtry.

Pozdr. Filip

ceny w ASO suzuki - nawet dosc zabawne