ceny w ASO suzuki - nawet dosc zabawne

Data: 2010-03-25 21:40:43
Autor: vpw
ceny w ASO suzuki - nawet dosc zabawne
Użytkownik "Kroket (powraca)" <kroket@bez_mielonki.op.pl> napisał w wiadomości news:hf97ut$tio$1news.onet.pl...
Ale okazja jest wyjatkowa: otoz oddalem dzisiaj do ASO auto zony - trzyletniego suzuki swift, kupionego przed rokiem, do najblizszej niedzieli jeszcze na gwarancji :). Suzuki zostalo wybrane jako tansza alternatywa dla yarisa. Przynajmniej tak mi sie wydawalo do dzisiaj.
Cena przegladu - ktos zgadnie ? - 900 PLN (wymiana plynow, filtrow i niczego wiecej)! Przy cenie samochodu, ktory kiedy jest nowy kosztuje 40 000 PLN taki koszt serwisu wyglada jak splata raty kredytowej! Nie wiem jaki model

Ja tam jakoś zdziwiony nie jestem. Pierwszy przegląd Paska w autoryzowanym serwisie 2380. Drogo, bo się skończyły klocki (po 25000). Jak podsumowałem to samo co zrobili w Norauto, wyszło 1/4 ceny. Ale na szczęście samochód od pracodawcy, więc się tylko zdziwiłem. I jeżdzę do innego ASO, które umie czasami zrobić coś nawet w ramach gwarancji. Wajdemajera mam pod domem, ale omijam go dużym łukiem. Są serwisy i Serwisy.

--
vpw

ceny w ASO suzuki - nawet dosc zabawne