Data: 2010-02-12 15:24:06 | |
Autor: jarekch | |
ceny za telefon przy przedłużeniu umowy w Orange d la firm | |
Witam,
Poprzednio w Orange cena za telefon przy przedłużeniu umowy była związana ze średnimi rachunkami z czego korzystałem posiadając najniższą taryfę dla firm i całkiem niemałe rachunki (chłodna kalkulacja - różnica w cenach minut nie była duża aby warto było kupować ich dużo więcej w wyższym abonamencie a w razie problemów finansowych abonament był niski, cena za telefon odpowiadała przeważnie cenie dla nowego klienta w trzeciej taryfie). Obecnie wychodzi na to, że cena telefonu jest związana z nową taryfą i miesięcznym abonamentem (zobowiązaniem). Podpytywałem się różnych konsultantów i ogólnie twierdzili, że najwięcej można spróbować wynegocjować na *600 jednakże nie sprawdziło się to jak na razie w moim przypadku. Ogólnie podobno są 3 poziomy negocjacji i jeżeli dochodzi do 3-iego, to konsultant/firma raczej nie zarabia na przedłużeniu. Cena za telefony, które mnie interesują była na ogół wyższa lub równa cenie tych telefonów na stronie orange.pl przy wybraniu odpowiedniego abonamentu i nie uwzględniała średniej moich rachunków (ponad 30zł więcej niż aktualny drugi abonament w ciętych stawkach). Konsultanci mówili jedynie, że dają dodatkowe rabaty na telefon co powodowało, że cena zbliżała się do ceny z orange.pl. Cena za telefon przy pozostaniu przy obecnej taryfie (Nowy Orange dla Firm 40) była jeszcze wyższa. Dzisiaj byłem w salonie firmowym i dla jednego z interesujących mnie telefonów (HD2, OMNIA II) przy umowie na 30m-cy cena była niższa niż w sklepie internetowym. Pytania: - Czy konsultanci wykorzystali wszystkie poziomy negocjacji? - Co zrobić aby wynegocjować jeszcze lepszą cenę za telefon? - Czy złożenie rezygnacji/przejścia może otworzyć dodatkową furtkę? Dzięki, Jarek |
|