ceny zywnosci w PL najwyzsze od 20 lat

Data: 2011-02-23 01:29:57
Autor: zinek
ceny zywnosci w PL najwyzsze od 20 lat
wlasnie mowili w szczekaczce...

Data: 2011-02-22 16:57:08
Autor: Hans Kloss
ceny zywnosci w PL najwyzsze od 20 lat
On 23 Lut, 01:29, "zinek" <unkn...@op.pl> wrote:
wlasnie mowili w szczekaczce...

To bardzo dziwne, przecież po podwyżce watu powinny raptownie spaść,
tak w każdym razie mówił tuskodonek albo któryś z jego przydupasów.
Ponieważ niemożliwym jest aby tuskodonek swe usta skalał kłamstwem
wobec tego jedynym sensownym wytłumaczeniem jest ze zwyżka cen
żywności to dzieło KUŁAKÓW I SPEKULANTÓW, podkopujących podstawy
ekonomiczne czeciejpełoskiej z poduszczenia wrażych pisowców i
odwetowców z eneref.
J-23

Data: 2011-02-22 20:00:42
Autor: Bruner
ceny zywnosci w PL najwyzsze od 20 lat
Hans przestan brac te prochy bo znowu bredzisz

moze w tej spelunie gdzie sie zywisz musisz placic wat ale watu na zywnosc w sklepach nie ma

Data: 2011-02-22 17:05:07
Autor: Hans Kloss
On 23 Lut, 02:00, "Bruner" <bru...@bruner.bruner> wrote:
Hans przestan brac te prochy bo znowu bredzisz

moze w tej spelunie gdzie sie zywisz musisz placic wat ale watu na zywnosc w
sklepach nie ma

Ty durniu, na benzynę do aut rozwożących tę żywność też "watu nie ma"?
A na pasze dla zwierzat hodowlanych tez "watu nie ma"?
Wypierdalaj takie brednie opowiadać swojej kozie, a nie tu na grupie
platfonski matole
J-23

Data: 2011-02-23 07:55:44
Autor: cytryna
> [...]

A na pasze dla zwierzat hodowlanych tez "watu nie ma"?
Wypierdalaj takie brednie opowiadać swojej kozie, a nie tu na grupie

**********************

Bruner kłamiesz nie gorzej jak wasz przegrany idol:
 "Jeśli NBP szacuje wzrost o 0,3 proc., to znaczy że przyjmuje, że przedsiębiorcy zaabsorbują połowę tego wzrostu stawki podatkowej przez obniżenie marży. My szacujemy, że wzrost będzie minimalnie wyższy - 0,4 proc., przy czym ceny żywności nawet odrobinę spadną, o 0,1 proc. , wskutek tego, że prawie połowa żywności, która jest dziś objęta 7 proc. stawką, będzie miała niższą, 5 proc. stawkę" - dodał.(Kotecki)

Data: 2011-02-22 17:17:57
Autor: Hans Kloss
[...]

A tu masz platfonskie pierdolenie o tym jak to po podwyżce watu ceny
żywności spadną, LOL
Jak zobaczyłem ten debilizm to przez chwilę zdawało mi się że to
władziu gumulka zmartwychwstał i został doradca ekonomicznym ryżego
gnoja:
http://podatki.onet.pl/zmiany-w-stawkach-vat-przyczynia-sie-do-spadku-cen,19925,3537348,1,agencyjne-detal
Dla niezorientowanych i młodocianych: Władziu gumułka swego czasu
takie same brednie opowiadał, co w rezultacie kosztowało go stołek
kacyka a nas kilkudziesięciu zamordowanych i ponad tysiąc rannych
stoczniowców;.
J-23

Data: 2011-02-23 14:32:41
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-23 01:57, Hans Kloss pisze:
To bardzo dziwne, przecież po podwyżce watu powinny raptownie spaść,
tak w każdym razie mówił tuskodonek albo któryś z jego przydupasów.

to zalezy jaka definicje ceny bierzesz.
Cena w ekonomii to wartosc za jaka sprzedawca jest gotow zbyc rzecz. Czyli jest to cena netto.
Cena w prawie jest to cena za jaka klient moze nabyc dana rzecz, czyli jest to cena brutto (i taka widzimy na polkach).
VAT na zywnosc nieslodzona spadl z 7% do 5%.
Cena w ujeciu ekonomicznym sie nie zmienila, a w ujeciu prawnym powinna spasc o 1,9%
Ale czy na pewno?
pomijajac inne czynniki (jak swiatowy spadek podazy) w wyniku obnizki podatku VAT cena ekonomiczna powina wzrosnac! Gdyby Polacy kupowali tylko chleb. I kazdy mial po 100 zl na miesiac. System piekarstwa wytwarzal jedynie 50 chlebow na leb to proste za kazdy chleb braliby po 2zl. Wprowadzajac VAT 7% musieliby obnizyuc cene do poziomu 1,87, tak zeby z VAT bylo to caly czas 2 zl. Gdy VAT zostanie obnizony do 5% cena (ekonomiczna) chleba wzrosnie do 1,9 zl.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 06:08:18
Autor: Hans Kloss
On 23 Lut, 14:32, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
W dniu 2011-02-23 01:57, Hans Kloss pisze:

> To bardzo dziwne, przecie po podwy ce watu powinny raptownie spa ,
> tak w ka dym razie m wi tuskodonek albo kt ry z jego przydupas w.

to zalezy jaka definicje ceny bierzesz.
 Nazywa się to fachowo "pierdolenie o szopenie" albo "nawijanie
makaronu na uszy".
Ja też potrafię ci udowodnić czarno na białym że twój poziom życia
wzrośnie jak oddasz mi połowę swoich dochodów.
J-23

Data: 2011-02-23 15:09:57
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-23 15:08, Hans Kloss pisze:
Ja też potrafię ci udowodnić czarno na białym że twój poziom życia
wzrośnie jak oddasz mi połowę swoich dochodów.

no to slucham.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 07:25:49
Autor: Hans Kloss
On 23 Lut, 15:09, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
W dniu 2011-02-23 15:08, Hans Kloss pisze:

> Ja te potrafi ci udowodni czarno na bia ym e tw j poziom ycia
> wzro nie jak oddasz mi po ow swoich dochod w.

no to slucham.

--
the_foe

Otóż zależy to od tego co rozumiesz przez określenie "poziom" oraz jak
zdefiniujemy pojęcie "życia". Zatem jeżeli za oznaki "życia"
przyjmiemy zewnętrzne jego przejawy a szczególnie zdolność do
przemieszczania się człowieka  w czasie i przestrzeni a za "poziom"
natężenie owych przejawów to całkiem jasnym jest że po odebraniu ci
połowy dochodów zamiast gnuśnieć w błogiej bezczynności zmuszony
zostaniesz przez zewnętrzne okoliczności do podejmowania dodatkowych
wysiłków w celu uzupełnienia owych braków. W ten sposób być może
znajdziesz jakiś całkiem nowy sposób uzyskiwania dochodów, znacznie
efektywniejszy od poprzedniego, przez co wzrośnie także twój poziom
życia rozumiany jako stopień zaspokojenia twoich życiowych potrzeb i
oczekiwań.
Będziesz wtedy autentycznie wdzięczny człowiekowi, który pozbawiając
cię kasy zmusił cie do dodatkowego wysiłku.
Ok, dość wygłupów, bredni o obniżce cen przez podwyższanie podatków po
prostu nie kupuję i już, obojętnie jak "logicznie" byłaby przez
jednego z drugim platfonsa uzasadniana.
J-23

Data: 2011-02-23 07:59:15
Autor: zbig
On 23 Lut, 16:25, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

> [...]

Ok, dość wygłupów, bredni o obniżce cen przez podwyższanie podatków po
prostu nie kupuję i już, obojętnie jak "logicznie" byłaby przez

ROTFL
Sam to wymyśliłeś?

Data: 2011-02-23 16:52:55
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-23 16:25, Hans Kloss pisze:
Będziesz wtedy autentycznie wdzięczny człowiekowi, który pozbawiając
cię kasy zmusił cie do dodatkowego wysiłku.

nie bede, przegrales.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 14:53:13
Autor: Polok Prawdziwy
Am Wed, 23 Feb 2011 14:32:41 +0100 schrieb the_foe:

[...]

Nietłumac CIMNIOKOWI, boitak niezrozumi...!

- cheba nowet łodrużnić CENY łod WARTOśCI towaru łodrużnić niepotrafi...

"BANKIER" siem znolozł...

Data: 2011-02-22 19:54:10
Autor: Bruner
ceny zywnosci w PL najwyzsze od 20 lat
nie panikuj bo nie tylko w Polsce, ceny swiatowe

Data: 2011-02-22 16:57:54
Autor: Hans Kloss
On 23 Lut, 01:54, "Bruner" <bru...@bruner.bruner> wrote:
nie panikuj bo nie tylko w Polsce, ceny swiatowe

Nie z nami te numery Brunner.....
J-23

Data: 2011-02-23 11:29:34
Autor: boukun
ceny zywnosci w PL najwyzsze od 20 lat

Uzytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisal w wiadomosci news:bc20ff66-430e-43be-afa3-57c34f4b0222u12g2000vbf.googlegroups.com...
On 23 Lut, 01:54, "Bruner" <bru...@bruner.bruner> wrote:
nie panikuj bo nie tylko w Polsce, ceny swiatowe

Nie z nami te numery Brunner.....
J-23

Jeszcze troche i zaczniesz i ty wolny PRL lat 80-81 chwalic...

boukun

Data: 2011-02-23 04:51:29
Autor: Hans Kloss
On 23 Lut, 11:29, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Jeszcze troche i zaczniesz i ty wolny PRL lat 80-81 chwalic...

Sp.. mi ze swoim prylem-srylem. Ile razy jem kanapkę z dzikim łososiem
alaskańskim tyle razy żałuję że nie mam pod ręka jakiegoś edziogierka,
urbacha  albo innego jaruzela a w ręce porządnetgo golfowego drajwera.
J-23

Data: 2011-02-23 14:17:23
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-23 13:51, Hans Kloss pisze:
Ile razy jem kanapkę z dzikim łososiem
alaskańskim
J-23

.... Prosto z norweskiej hodowli..

Data: 2011-02-23 14:45:14
Autor: Polok Prawdziwy
Am Wed, 23 Feb 2011 04:51:29 -0800 (PST) schrieb Hans Kloss:

[...]

Niebońdź taki DEGUSTAC...!!!

- a kawior dlo ubogich degustowołeś jus śmierdzoncy HITLEROWCU...!?

Jeślinie, to niepsejmuj siem - niedługo łokazjem mieć bedzies...

Narazieś modzik i gupielok i myślis, ze jako bankowy uzendnicyna dokońca
zycio ciepluśkom fuchem mieć bedzies.

Ale pocekej ino porem lotek, gdy coroz winkse wymagania mieć pocnies...

NAZBITOMMORDEM ztego LUKASA ciem wyciepnom, bo takich jakty setki
natomiejsce bedzie...!!!

- MŁODYCH, GUPICH I MAŁOPŁATNYCH...!!!

Data: 2011-02-23 06:06:20
Autor: Hans Kloss
ceny zywnosci w PL najwyzsze od 20 lat
On 23 Lut, 14:45, Polok Prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pl> wrote:

Narazie modzik i gupielok i my lis, ze jako bankowy uzendnicyna

LOL głupi gnoju, ani przez minute  swojego życia nie byłem nigdy
"bankowym urzędniczyną" ani żadnym urzędniczyną. I nie bedę,
smierdzielu ;)
J-23

Data: 2011-02-22 17:00:39
Autor: Hans Kloss
ceny zywnosci w PL najwyzsze od 20 lat
On 23 Lut, 01:54, "Bruner" <bru...@bruner.bruner> wrote:
nie panikuj bo nie tylko w Polsce, ceny swiatowe

Nie z nami te numery brunner....
J-23

Data: 2011-02-23 05:03:24
Autor: Bóg
On 23 Lut, 00:29, "zinek" <unkn...@op.pl> wrote:
wlasnie mowili w szczekaczce...

A Ty we wszystko wierzysz i nawet nie pomyślisz nad tym co usłyszałeś.
Dopóki jest inflacja ceny zawsze rosną, a inflacja zawsze jest większa
od 0%. Tylko w niektórych przypadkach jak w Japonii, ale to już wynika
z ich problemów gospodarczych i sami Japończycy próbują walczyć z tą
ujemną inflacją.

ceny zywnosci w PL najwyzsze od 20 lat