ceny zywnosci w PL najwyzsze od 20 lat

Data: 2011-02-22 16:57:08
Autor: Hans Kloss
ceny zywnosci w PL najwyzsze od 20 lat
On 23 Lut, 01:29, "zinek" <unkn...@op.pl> wrote:
wlasnie mowili w szczekaczce...

To bardzo dziwne, przecież po podwyżce watu powinny raptownie spaść,
tak w każdym razie mówił tuskodonek albo któryś z jego przydupasów.
Ponieważ niemożliwym jest aby tuskodonek swe usta skalał kłamstwem
wobec tego jedynym sensownym wytłumaczeniem jest ze zwyżka cen
żywności to dzieło KUŁAKÓW I SPEKULANTÓW, podkopujących podstawy
ekonomiczne czeciejpełoskiej z poduszczenia wrażych pisowców i
odwetowców z eneref.
J-23

Data: 2011-02-22 20:00:42
Autor: Bruner
ceny zywnosci w PL najwyzsze od 20 lat
Hans przestan brac te prochy bo znowu bredzisz

moze w tej spelunie gdzie sie zywisz musisz placic wat ale watu na zywnosc w sklepach nie ma

Data: 2011-02-22 17:05:07
Autor: Hans Kloss
On 23 Lut, 02:00, "Bruner" <bru...@bruner.bruner> wrote:
Hans przestan brac te prochy bo znowu bredzisz

moze w tej spelunie gdzie sie zywisz musisz placic wat ale watu na zywnosc w
sklepach nie ma

Ty durniu, na benzynę do aut rozwożących tę żywność też "watu nie ma"?
A na pasze dla zwierzat hodowlanych tez "watu nie ma"?
Wypierdalaj takie brednie opowiadać swojej kozie, a nie tu na grupie
platfonski matole
J-23

Data: 2011-02-23 07:55:44
Autor: cytryna
> [...]

A na pasze dla zwierzat hodowlanych tez "watu nie ma"?
Wypierdalaj takie brednie opowiadać swojej kozie, a nie tu na grupie

**********************

Bruner kłamiesz nie gorzej jak wasz przegrany idol:
 "Jeśli NBP szacuje wzrost o 0,3 proc., to znaczy że przyjmuje, że przedsiębiorcy zaabsorbują połowę tego wzrostu stawki podatkowej przez obniżenie marży. My szacujemy, że wzrost będzie minimalnie wyższy - 0,4 proc., przy czym ceny żywności nawet odrobinę spadną, o 0,1 proc. , wskutek tego, że prawie połowa żywności, która jest dziś objęta 7 proc. stawką, będzie miała niższą, 5 proc. stawkę" - dodał.(Kotecki)

Data: 2011-02-22 17:17:57
Autor: Hans Kloss
[...]

A tu masz platfonskie pierdolenie o tym jak to po podwyżce watu ceny
żywności spadną, LOL
Jak zobaczyłem ten debilizm to przez chwilę zdawało mi się że to
władziu gumulka zmartwychwstał i został doradca ekonomicznym ryżego
gnoja:
http://podatki.onet.pl/zmiany-w-stawkach-vat-przyczynia-sie-do-spadku-cen,19925,3537348,1,agencyjne-detal
Dla niezorientowanych i młodocianych: Władziu gumułka swego czasu
takie same brednie opowiadał, co w rezultacie kosztowało go stołek
kacyka a nas kilkudziesięciu zamordowanych i ponad tysiąc rannych
stoczniowców;.
J-23

Data: 2011-02-23 14:32:41
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-23 01:57, Hans Kloss pisze:
To bardzo dziwne, przecież po podwyżce watu powinny raptownie spaść,
tak w każdym razie mówił tuskodonek albo któryś z jego przydupasów.

to zalezy jaka definicje ceny bierzesz.
Cena w ekonomii to wartosc za jaka sprzedawca jest gotow zbyc rzecz. Czyli jest to cena netto.
Cena w prawie jest to cena za jaka klient moze nabyc dana rzecz, czyli jest to cena brutto (i taka widzimy na polkach).
VAT na zywnosc nieslodzona spadl z 7% do 5%.
Cena w ujeciu ekonomicznym sie nie zmienila, a w ujeciu prawnym powinna spasc o 1,9%
Ale czy na pewno?
pomijajac inne czynniki (jak swiatowy spadek podazy) w wyniku obnizki podatku VAT cena ekonomiczna powina wzrosnac! Gdyby Polacy kupowali tylko chleb. I kazdy mial po 100 zl na miesiac. System piekarstwa wytwarzal jedynie 50 chlebow na leb to proste za kazdy chleb braliby po 2zl. Wprowadzajac VAT 7% musieliby obnizyuc cene do poziomu 1,87, tak zeby z VAT bylo to caly czas 2 zl. Gdy VAT zostanie obnizony do 5% cena (ekonomiczna) chleba wzrosnie do 1,9 zl.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 06:08:18
Autor: Hans Kloss
On 23 Lut, 14:32, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
W dniu 2011-02-23 01:57, Hans Kloss pisze:

> To bardzo dziwne, przecie po podwy ce watu powinny raptownie spa ,
> tak w ka dym razie m wi tuskodonek albo kt ry z jego przydupas w.

to zalezy jaka definicje ceny bierzesz.
 Nazywa się to fachowo "pierdolenie o szopenie" albo "nawijanie
makaronu na uszy".
Ja też potrafię ci udowodnić czarno na białym że twój poziom życia
wzrośnie jak oddasz mi połowę swoich dochodów.
J-23

Data: 2011-02-23 15:09:57
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-23 15:08, Hans Kloss pisze:
Ja też potrafię ci udowodnić czarno na białym że twój poziom życia
wzrośnie jak oddasz mi połowę swoich dochodów.

no to slucham.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 07:25:49
Autor: Hans Kloss
On 23 Lut, 15:09, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
W dniu 2011-02-23 15:08, Hans Kloss pisze:

> Ja te potrafi ci udowodni czarno na bia ym e tw j poziom ycia
> wzro nie jak oddasz mi po ow swoich dochod w.

no to slucham.

--
the_foe

Otóż zależy to od tego co rozumiesz przez określenie "poziom" oraz jak
zdefiniujemy pojęcie "życia". Zatem jeżeli za oznaki "życia"
przyjmiemy zewnętrzne jego przejawy a szczególnie zdolność do
przemieszczania się człowieka  w czasie i przestrzeni a za "poziom"
natężenie owych przejawów to całkiem jasnym jest że po odebraniu ci
połowy dochodów zamiast gnuśnieć w błogiej bezczynności zmuszony
zostaniesz przez zewnętrzne okoliczności do podejmowania dodatkowych
wysiłków w celu uzupełnienia owych braków. W ten sposób być może
znajdziesz jakiś całkiem nowy sposób uzyskiwania dochodów, znacznie
efektywniejszy od poprzedniego, przez co wzrośnie także twój poziom
życia rozumiany jako stopień zaspokojenia twoich życiowych potrzeb i
oczekiwań.
Będziesz wtedy autentycznie wdzięczny człowiekowi, który pozbawiając
cię kasy zmusił cie do dodatkowego wysiłku.
Ok, dość wygłupów, bredni o obniżce cen przez podwyższanie podatków po
prostu nie kupuję i już, obojętnie jak "logicznie" byłaby przez
jednego z drugim platfonsa uzasadniana.
J-23

Data: 2011-02-23 07:59:15
Autor: zbig
On 23 Lut, 16:25, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

> [...]

Ok, dość wygłupów, bredni o obniżce cen przez podwyższanie podatków po
prostu nie kupuję i już, obojętnie jak "logicznie" byłaby przez

ROTFL
Sam to wymyśliłeś?

Data: 2011-02-23 16:52:55
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-23 16:25, Hans Kloss pisze:
Będziesz wtedy autentycznie wdzięczny człowiekowi, który pozbawiając
cię kasy zmusił cie do dodatkowego wysiłku.

nie bede, przegrales.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 14:53:13
Autor: Polok Prawdziwy
Am Wed, 23 Feb 2011 14:32:41 +0100 schrieb the_foe:

[...]

Nietłumac CIMNIOKOWI, boitak niezrozumi...!

- cheba nowet łodrużnić CENY łod WARTOśCI towaru łodrużnić niepotrafi...

"BANKIER" siem znolozł...

ceny zywnosci w PL najwyzsze od 20 lat