cenzura i inwigilacja ruszy?a!!!

Data: 2011-02-06 12:45:09
Autor: Papo Smurfso
cenzura i inwigilacja ruszy?a!!!
niedawno ku mojemu zdziwieniu zauważyłem że operatorzy poblokowali dostęp do
serwerów proxy z kraju i zagranicy, nawet tepsa zablokowała dostęp so
sfojego proksy w3cache.tpnet.pl, następnie zauważyłęm że zniknęła z serwera
krajowego strona Tor'a (można go pobrać jedynie z zagranicy i dokumentacją
angielską) oraz że zaczoł on podejrzanie działać, dla nieftajemniczonych
dodam że są blokowane programy utrudniające inwigilację i ułatwioajace
anominowość w sieci!:O(

akcja idzie pełną parą i jest zakrojona na szeroką skalę (muszą łądować w to
masę kasy w centrum kryzysu) więc bonććie ostrożnie, pozmieniajcie meile i
zabezpieczenia bo rudy żyt z wermachtu atakuje, pewnei będą namierzać
fszystkich niepszychylnych jedynej słusznej partii a następnie wywuska na
sybir!!!
dowuctwo wojskowe i polityczne w kraju jusz zlikfidowane więc droga wolna:O(

Data: 2011-02-06 14:52:47
Autor: u2
W dniu 2011-02-06 12:45, Papo Smurfso pisze:
[...]

Coś w tym jest, ale mogą mi podskoczyć. Nigdy się specjalnie nie kryłem.

Data: 2011-02-07 16:21:31
Autor: Papo Smurfso
Órzytkownik "u2" napisał:
[...]

ale to nie o to chodzi,
po prostu rzont POpaprańcuf nie ma pieniędzy na szpitale, nie ma na szkoły,
nie ma na wojsko, nie ma na dzieci i biedakuf, ale pieniądze na cenzurę i
inwigilację zakrojoną na krajową skalę ma, na to im nie brakuje!!!:O(
podatki podwyszszają bo nie mają pieniędzy, ale na to żeby zagraniczne
koszerne koncerny w POlsce nie płaciły podatkuf to na to pieniądze są, na
niepłacenie podatkuf pszez fszystkie zagraniczne wielkie markety to są
pieniądze, ale polak musi placić złodziejskie podatki bo nie ma
pieniędzy!!!:O(

takiej inwigilacji i wywalania pieniedzy w błoto to nawet za PRLu nie było a
w tusklandzie inwigilują cały ibternet, zakłądają podsłuchy na telefony i
czytają pocztę na skalę kraju i na to pieniądze są!!!:O(

Data: 2011-02-07 18:37:19
Autor: u2
W dniu 2011-02-07 16:21, Papo Smurfso pisze:
[...]

Zgodnie ze znaną reklamą : I tak to właśnie działa ! :)

Mamy wrażą agenturę na szczytach władzy. Dopóki się jej nie obali to nie
może być dobrze.

Data: 2011-02-06 14:58:09
Autor: jadrys
[...]

A niech te q**wy pozagryzają się wzajemnie, ale niech nas i internet zostawią w spokoju. Czy to tak wiele?

Data: 2011-02-07 00:50:36
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
jadrys wrote:

[...]

Nie byłoby problemu, gdyby już dawno pozamykali tych wszystkich peredast..., pedras..., pedestałów, a może pedofili... Albo jednych i drugich! ;)
--
Pit

Data: 2011-02-07 16:59:55
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-07 00:50, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

Nie byłoby problemu, gdyby już dawno pozamykali tych wszystkich peredast...,
pedras..., pedestałów, a może pedofili... Albo jednych i drugich! ;)

E tam, pedofila jest stara jak świat.I na pewno cenzura netu nie jest lekarstwem na nią.

cenzura i inwigilacja ruszy?a!!!