cenzura wraca ?

Data: 2010-01-04 09:03:03
Autor: zeglen
cenzura wraca ?
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Radny-oszukiwal-na-automatach-- -grozi-mu-osiem-lat,wid,11822531,wiadomosc_prasa.html

znowu nie podaja jaka partia polityczna ...

Data: 2010-01-04 09:39:23
Autor: Jadrys
cenzura wraca ?
W dniu 2010-01-04 09:03, zeglen pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Radny-oszukiwal-na-automatach-- -grozi-mu-osiem-lat,wid,11822531,wiadomosc_prasa.html

znowu nie podaja jaka partia polityczna ...

A co to ma za znaczenie? Złodziej jest złodziejem bez względu na to w jakiej jest partii. A co, - pewnie ci się marzy odpowiedzialność grupowa?

Data: 2010-01-04 18:21:38
Autor: marek czaplicki
cenzura wraca ?
zeglen pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Radny-oszukiwal-na-automatach-- -grozi-mu-osiem-lat,wid,11822531,wiadomosc_prasa.html

znowu nie podaja jaka partia polityczna ...
nie. ten facet jest przedni. po mojemu idealny kandydat na prezydenta :-) .

cenzura wraca ?