ceramizery - co to

Data: 2011-05-13 00:51:53
Autor: cbnet
ceramizery - co to
Pewien mój znajomy jest wielkim fanem "punciaków".

Twierdzi on, że gdy silnik w punto zaczyna brać olej, to należy
sprawdzić i wymienić uszczelniacze zaworów.
Podobno to załatwia problem w ok. 90% przypadków.

Koszt dość banalny w porównaniu z wymianą silnika.

--
CB

Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:iqhmgh$4m5$1portraits.wsisiz.edu.pl...

gapiac sie na alledrogo za zageszczaczem do oleju napadla mnie cala fura aukcji z ceramizerami.
czy to taka sama mitologia jak magnetyzery czy wtyczki do gniazd zapalniczki poprawiajace osiagi? :))))))))))
pisza tam oczywiscie w samych superlatywach itd.
mnie chodzi konkretnie czy to moze porpawic stan starego silnika?
mam juz wylatany silnik w puntolocie i zaczal zrec olej - jakis litr na 1kkm moze nawet troche wiecej. musze pomierzyc ale ostatnio jezdze z olejem w bagazniku a to juz mi sie nie podoba.

moge wymienic silnik za 600pln :) ale jestem ciut leniwy i szukam czegos prostszego tym bartdziej ze nie planuje dluzszej ekploatacji niz 3-4 lata (to i tak raczej jako auto aawaryjne na wypadek naprawy innych).
zageszczacz czy ceramizer?:)

Data: 2011-05-13 10:16:28
Autor: Michał Gut
ceramizery - co to
Twierdzi on, że gdy silnik w punto zaczyna brać olej, to należy
sprawdzić i wymienić uszczelniacze zaworów.
Podobno to załatwia problem w ok. 90% przypadków.

Koszt dość banalny w porównaniu z wymianą silnika.

uszczelniacze nie byly wymieniane od hoho i jeszcze troche -  w sumie to przyjechaly z glowica (zmienialem) z rok temu(a jej przeszlosc tez nieznana poza tym ze musialem ja planowac strasznie).

nie powinno byc wtedy tak ze mam chmurke ale przy odpalaniu?
bo prawde mowiac nie widze zeby specjalnie cos mi dymilo. jak zrobie mu stojąc but w podloge to za samochodem bedzie troche niebiesko - ale tez bez szalenstw. widzialem gorsze przypadki:)

w sumie moze sprobowac i to ale sciaganie znowu glowicy...lol:) juz chyba silnik caly - niewiele wiecej roboty:)

ceramizery - co to