certyfikat na program do ksiegowości ?

Data: 2011-03-02 18:05:13
Autor: marek firma
certyfikat na program do ksiegowości ?
Napisałem kiedyś program magazynowy i płace. To było dość dawno temu, chyba jeszcze nie było nowej ustawy o rachunkowości i jej wymogów. Czy aby taki program jakaś firma  mogła bezpiecznie używać konieczny jest jakiś /pytanie dyrektora /certyfikat ? Chodzi oto,żeby jakaś kontrola nie zarzuciła szefostwu, ze używa programu bez certyfikatu.

Czy wystarczy: opis algorytmów+opis struktury bazy danych + instrukcja? A może inaczej ?

Data: 2011-03-04 22:51:33
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 2 Mar 2011, marek_firma@onet.pl wrote:

[...]

  Mi o tym nic nie wiadomo.
  Ale jest pytanie inne - czy toto ma być używane do postaci "tylko
elektronicznej", czy *oprócz* dokumentacji papierowej?
  Bo do "tylko elektronicznej" są wymogi dotyczące nieingerencji
w dane czy jakoś tak (pomijając technologiczny absurd tego
wymogu).
  No i jest problem drobny - co z przypadkami których "program
nie przewiduje"?
  :D
(mogły dotąd nie wystąpić).

pzdr, Gotfryd