certyfikat utracił ważność...

Data: 2017-02-12 19:32:08
Autor: w systemie siła 'PO/EU
certyfikat utracił ważność...
cze

zainstalowałem windows 7 na kompie po wymianie baterii...

dopiero po zainstalowaniu ustawiłem datę i czas...

efekt jest taki, że na każdej stronie https dostaję błąd certyfikatu,
da się to jakoś naprawić bez reinstalacji wszystkiego?

Data: 2017-02-12 19:36:36
Autor: w systemie siła 'PO/EU
certyfikat utracił ważność...
komunikat to "połączenie nie jest bezpieczne!"

Data: 2017-02-12 21:57:45
Autor: w systemie siła 'PO/EU
certyfikat utracił ważność...
kurcze Nikt nie pomoże?
przeinstalowałem od nowa system i dalej to samo!

czy Ktoś wie skąd te problemy z certyfikatami?

Data: 2017-02-13 00:08:14
Autor: sczygiel
W dniu niedziela, 12 lutego 2017 21:57:52 UTC+1 użytkownik w systemie siła 'PO/EU napisał:
kurcze Nikt nie pomoże?
przeinstalowałem od nowa system i dalej to samo!

czy Ktoś wie skąd te problemy z certyfikatami?

Sprawdz czy twoj antywirus nie wystawia tego certyfikatu, mozliwe ze miales zla date jak go instalowales i wystawil sie na rok 1977 i dzis juz jest nieaktualny.

Poszperaj w przeglądarce co to za certyfikat (tam bedzie jego nazwa) i jak jakis avast czy kasperski tam będzie widoczny to trzeba go utworzyć ponownie w antywirusie.

Data: 2017-02-16 18:21:01
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
certyfikat utracił ważność...
przepraszam nic nie rozumiem,
po wyłączeniu szyfrowania w kasperskim https-y działają...

oczwywiście wolałbym żeby jednak skanował...

pomożesz koledze?

Data: 2017-02-16 19:32:25
Autor: Tasiorsa
W dniu 2017-02-16 o 18:21, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
po wyłączeniu szyfrowania w kasperskim https-y działają...
oczwywiście wolałbym żeby jednak skanował...
pomożesz koledze?
Usuń przez kaspersky remover i sprobuj zainstalowac KIS z bieżąćą dobrą datą

Krzysiek aka Tasiorsa

certyfikat utracił ważność...