certyfikat zgodnosci CE

Data: 2009-09-23 12:11:26
Autor: PrzemeK
certyfikat zgodnosci CE
Witam serdecznie...

Przepraszam ze wyslalem na dwie grupy tego samego posta ale nie mam pojecia jak zrobic crossposta... ale do rzeczy...

Mam pewien produkt podpadajacy pod unijna klasyfikacje jako MASZYNA. Chcialbym go produkowac seryjnie i sprzedawac na terenie naszego kraju. Z tego co sie orientuje to abym mogl to robic musze uzyskac certyfikt na to ze produkt (maszyna) jest bezpieczna. Znalazlem w necie wykaz jednostek notyfikowanych ktore moga wystawiac taki certyfikat, ale niestety z tego co sie zorientowalem to zadna z nich akurat nie prowadzi certyfikacji urzadzen okreslanych jako MASZYNA. Czy ktos sie moze orientuje gdzie w Polsce mozna uzyskac certyfikat CE na MASZYNE?

Pozdrawiam i bede wielce wdzieczny za pomoc.
-- --
PrzemeK

Data: 2009-09-23 13:19:56
Autor: Adam KĹ‚obukowski