cesja prepaida play problemy

Data: 2011-02-22 12:43:35
Autor: bartek
cesja prepaida play problemy
Sprzedałem kartę prepaidową firmie z drugiej części Polski. Karta jak zaznaczam bez zobowiązań - prepaid. Sieć P4 czyli play. Robią problem z cesją - rzekomo należy być jednocześnie (!) w tym samym salonie by jej dokonać. Tyle że ja mieszkam w Warszawie a kupujący w Szczecinie. Czy operator ma prawo odmówić cesji??? Co na to mówi prawo?

Data: 2011-02-22 21:43:07
Autor: Wojtek
cesja prepaida play problemy
 bartek wystukał, co następuje:

[...]

uhm... chyba logiczne, ze obie strony powinny byc obecne - co nie? :P
 W orange przy cesji/przepisaniu numeru tez tak jest... ale tam oferuja jeszcze opcje 'przerejestrowania' jak nie ma poprzedniego wlasciciela (z jakichkolwiek przyczyn) - wystarczy podac troche szczegolow dot. konta i juz...

Data: 2011-02-23 10:34:03
Autor: NieJorgnijSie
cesja prepaida play problemy
Tyle że tu Bartkowi nie chodzi o abonament gdzie sa jakieś zobowiązania względem opa :) Mnie ciekawi inna sprawa - co z osoba która jest np na wózku inwalidzkim. Myślę że procedury playa tego nie przewidują ... a szkoda.

Data: 2011-02-23 10:42:02
Autor: Wojtek
cesja prepaida play problemy
NieJorgnijSie wystukał, co następuje:

[...]

Ale ja też nie - w orangutanie chodziło (już) o prepaid który był na mojego ojca uprzednio...
Tak czy siak: masz numer zarejestrowany na siebie - jak sobie wyobrażasz przerejestrowanie go na kogoś innego bez Twojej zgody? Mniemam, że wątkotwórca nie posiada notarialnego potwierdzenia takowej od poprzedniego właściciela? (;

Data: 2011-02-23 11:59:14
Autor: Johnson
Wojtek pisze:

Mniemam, że wątkotwórca nie posiada notarialnego potwierdzenia takowej od poprzedniego właściciela? (;

Ale czemu miałby być wymagana forma notarialna?

--
@2011 Johnson
http://db.tt/JzsPUMU

Data: 2011-02-23 15:27:06
Autor: Wojtek
cesja prepaida play problemy
Johnson wystukał, co następuje:

Mniemam, że wątkotwórca nie posiada notarialnego potwierdzenia takowej
od poprzedniego właściciela? (;

Ale czemu miałby być wymagana forma notarialna?

A czemu nie? ;> To operator ustala jakie dokumeny i procedury uznaje...

Data: 2011-02-23 16:35:44
Autor: Johnson
Wojtek pisze:

Ale czemu miałby być wymagana forma notarialna?

A czemu nie? ;> To operator ustala jakie dokumeny i procedury uznaje...

Nie. Jeśli już to musiałby być umowa czy co najmniej regulamin. Jeśli tam tak jest to OK. Ale wątpię czy tak jest.

--
@2011 Johnson
http://db.tt/JzsPUMU

Data: 2011-02-24 01:38:40
Autor: J.F.
On Wed, 23 Feb 2011 16:35:44 +0100,  Johnson wrote:
Wojtek pisze:
[...]

Powiedzmy sobie ze notarialne poswiadczenie jest domyslna forma
prawna, wiec to raczej inne powinny byc wymienione w umowach,
regulaminach itp.

J.

Data: 2011-02-24 05:47:53
Autor: Johnson
J.F. pisze:

Powiedzmy sobie ze notarialne poswiadczenie jest domyslna forma
prawna,

Akurat.

--
@2011 Johnson
http://db.tt/JzsPUMU

Data: 2011-02-23 13:43:15
Autor: WAM
On Wed, 23 Feb 2011 10:42:02 +0000 (UTC), Wojtek <cos@za.cos> wrote:

Tak czy siak: masz numer zarejestrowany na siebie - jak sobie wyobrażasz przerejestrowanie go na kogoś innego bez Twojej zgody?
Samochod sie da bez obecnosci poprzedniego wlasciciela :) a karty sim
nie :)

WAM

Data: 2011-02-23 15:32:07
Autor: Wojtek
cesja prepaida play problemy
WAM wystukał, co następuje:

[...]

W sumie tak, ale w tym przypadku masz dokument potwierdzający zanabycie tegoż samochodu i procedura jest względnie popularna i nawet, hmm... normalna?

A przerejestrowanie karty dwóch niezwiązanych i niespokrewionych osób to jednak jest trochę mniej popularne, ergo - procedury też pewnie inne.

Data: 2011-02-24 10:11:34
Autor: tl

Użytkownik "WAM" <nospam@nowam.nopl.pl> napisał w wiadomości news:060am6pu74r3c5sn5lvb4j677k5svcd4m64ax.com...
[...]

Jak Ci samochód ukradną to zgłaszasz to na policji. Numer trochę inaczej się kupuje. Mogliby wprowadzić opcję
potwierdzenia takiej dyspozycji na odległość tylko ile już było zawierania fikcyjnych umów abo ? Nie chciałbym obudzić się
bez mojego numeru ;-)

Data: 2011-02-24 10:14:56
Autor: WAM
cesja prepaida play problemy
On Thu, 24 Feb 2011 10:11:34 +0100, "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl>
wrote:

Jak Ci samochód ukradną to zgłaszasz to na policji. Numer trochę inaczej się kupuje.
I nie mozna zglosic ze ukradli? :)

Nie chciałbym obudzić się
bez mojego numeru ;-)
Bardziej niż bez samochodu?
("sprawdzić czy nie ksiądz")

WAM

Data: 2011-02-24 10:38:44
Autor: mvoicem
(24.02.2011 10:11), tl wrote:

[...]

I do tego trzeba obecności obu stron w jednym punkcie czasoprzestrzeni?
Nie wystarczyłoby żeby jedna strona i druga osobno, w salonie operatora
się wylegitymowała i podpisała co trzeba?

p. m.

Data: 2011-02-24 22:47:03
Autor: Łukasz F. Tomczyk
Dnia 22-02-2011 o 13:43:35  bartek <bartek8241.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

  A nie dałoby rady w ten sposób, że ty podpisujesz pismo o zrzeknięciu się  numeru w salonie Playa u siebie, pracownik punktu potwierdza je podpisem i  pieczątką, a potem wysyłasz pisemko nowemu właścicielowi, i on udaje się z  nim u siebie do Playa? Wiem, że np. w Erze da radę zrobić w ten sposób  cesję...

pozdr
Ł.

cesja prepaida play problemy