cesja w Virgin

Data: 2019-06-15 21:53:14
Autor: Grzexs
cesja w Virgin
Mam 4 numery w grupie (zona, dzieci), chcialbym dodac do grupy jeszcze
swoich rodzic?w kt?rzy tez maja abo w Virgin. Z tego co wiem nale?y zrobi?
cesje, nie ma jednak ?adnego punktu Virgin w moich okolicach, czy mozna
zrobic to przez internet?

Kiedyś chciałem to zrobić, zaprosili mnie do siedziby firmy do Warszawy. Przez net się nie da. Najprościej - przenieść na chwilę do T-Mobile  (u nich w punktach zwykle pusto), dokonać cesji i przenieść z powrotem.

Ale to było 2 lata temu, może coś się zmieniło.
--
Grzexs

cesja w Virgin