ceska kopacka

Data: 2011-11-08 11:04:17
Autor: apr...
ceska kopacka
zapewne wiele lemingów się cieszy, że marszałkiem zostanie ...

Data: 2011-11-08 03:14:33
Autor: matador
ceska kopacka
 apr... napisał(a):
zapewne wiele leming�w si� cieszy, �e marsza�kiem zostanie ...

Po czesku koparka to "rypadlo".

matador.

Data: 2011-11-08 03:59:29
Autor: matador
ceska kopacka
On 8 Lis, 12:41, Bambaryła <bambar...@zascianek.eu> wrote:
Użytkownik "matador" <matadorpika...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:6a91b979-ed5f-4141-8d87-a90e060c07ffm19g2000yqh.googlegroups.com...
apr... napisał(a):

> zapewne wiele leming�w si� cieszy, �e marsza�kiem zostanie ...

Po czesku koparka to "rypadlo".

matador.

No to zobacz tu:http://www.slowka.info/czeski,kopacz.html

A ty zobacz tu:

http://pl.wiktionary.org/wiki/rypadlo

matador.

Data: 2011-11-08 04:17:26
Autor: matador
ceska kopacka
On 8 Lis, 13:03, Bambaryła <bambar...@zascianek.eu> wrote:
Użytkownik "matador" <matadorpika...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:c3ed1ac6-87af-49cd-b744-a4cd56b1e32fv5g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

> Użytkownik "matador" <matadorpika...@gmail.com> napisał w
> wiadomościnews:6a91b979-ed5f-4141-8d87-a90e060c07ffm19g2000yqh.googlegroups.com...

Kopacz to nie koparka.

Ale taki sam "żelazny" charakter, buehehehe !

matador.

Data: 2011-11-08 16:52:17
Autor: stevep
ceska kopacka
Dnia 08-11-2011 o 12:14:33 matador <matadorpikador@gmail.com> napisał(a):

 apr... napisał(a):
zapewne wiele leming�w si� cieszy, �e marsza�kiem zostanie ...

Po czesku koparka to "rypadlo".

matador.

A Kaczyński to brambor?

--
stevep

Data: 2011-11-08 11:29:39
Autor: apr...
ceska kopacka
Bambaryła <bambaryla@zascianek.eu> napisał(a):

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9b2bh$1jr$1inews.gazeta.pl...
> zapewne wiele lemingów się cieszy, że marszałkiem zostanie ...

Na pewno nie ucieszy płazów i gady. Tak was nazywa prezes PiS. Dusza moja wielbi pana Jarosław-Zbaw-Polskę! Hihihihihihihihihihihiiii!

BBR
dzidziusiu trafiłeś kulą w płot jak prezesik z PISdolecika, tak się składa, że nie byłem w tej ciemnej masie głosujących na wybranków szefów partii, koło d..y mnie lata to wszystko, tylko jest mały problem, że uczciwi ludzie POwinni piastować najważniejsze funkcje w państwie, a tych nie widzę wogle.

Data: 2011-11-08 12:07:32
Autor: apr...
ceska kopacka

Użytkownik "apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9b3r3$61r$1inews.gazeta.pl...

> [...]
> POwinni piastować najważniejsze funkcje w państwie, a tych nie widzę > wogle.

Dobry człowieku, dlaczego mój komentarz wziąłeś do siebie? Jeszcze trochę,
wszyscy wyprzecie się Jarosława-Zbaw-Polskę.  Kur zapiał już szósty raz.

BB
nie kadź sobie człowieku, moje poglądy nie zmieniły się od 30 lat, komuna rządziła i rządzi a ty ją legitymizujesz, a ja nie.

Data: 2011-11-08 13:18:33
Autor: apr...
ceska kopacka

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9b624$ct6$1inews.gazeta.pl...

> nie kadź sobie człowieku, moje poglądy nie zmieniły się od 30 lat, komuna
> rządziła i rządzi a ty ją legitymizujesz, a ja nie.

Nie jestem narcyzem, nie bardzo wiem gdzie widzisz "samokadzenie". Sądząc
po
tych 30 latach niezmiennych poglądów twoje dorosłe życie przypadło na czasy tak uwielbianej przez ciebie komuny. Muszę cię zmartwić, wiek na szczęście oszczędził mi doświadczeń związanych z uwielbianym przez ciebie okresem. Dodam, że za komunistę uważam tak wielbionego przez ciebie Jarosław-Zbaw-Polskę.

BBR
słuchaj kolego, z koniem to ja się nie będę kopał,
PISdolecik to nie moja bajka,
uwielbiam to ja swoją żonę od 30 lat,
niestety / cóż rodzice tak "wybrali" / młode lata spędziłem w tzw. komunie, ja jej nic nie dałem i ona mnie też,
kolego zapamiętaj sobie raz na zawsze,
do tej pory żadna formacja tzw. polityczna mną nie zawładnęła,
abym ją ideologicznie i namiętnie popierał,
zawsze miałem uraz do fanatyków idealizujących swoich "bohaterów",
sądzę, że i tobie te moje spostrzeżenia są bliskie.

Data: 2011-11-08 16:50:53
Autor: stevep
ceska kopacka
Dnia 08-11-2011 o 12:04:17  apr... <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

zapewne wiele lemingów się cieszy, że marszałkiem zostanie ...

No zdecydowanie bardziej niż, gdyby został taki dachowy obsrywacz jak ty.

--
stevep

ceska kopacka