"ch** ci w d***"

Data: 2018-04-03 00:26:53
Autor: stevep
"ch** ci w d***"
# To było ostatnie posiedzenie rady miasta w Bolesławcu przed Wielkanocą.  Na koniec obrad, przewodniczący złożył radnym życzenia. Jeden z nich  odpowiedział bardzo wulgarnie. Swoich słów jednak się nie wypiera i żałuje  tylko, że nagrała je kamera.
Mikrofon wychwycił, jak radny odpowiada przewodniczącemu "ch** ci w d***"  - pisze portal bolec.info i załącza do tego nagranie z oficjalnych kamer  Urzędu Miasta, które nagrywają każde posiedzenie rady.

  To są moje szczere życzenia dla przewodniczącego rady, Jarosława  Kowalskiego - tłumaczy portalowi radny Dariusz Mucha. Przykro mi, że moje  słowa się nagrały, nie wiedziałem, że mikrofon jest włączony. Nie chciałem  nikogo urazić, jeśli tak się stało, to przepraszam - dodaje. #
Ze strony:
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/571834,wulgarne-zyczenia-radnego-z-boleslawca.html

Aż strach pomyśleć co mówią w pisowskiej "Sowie i przyjaciele".

--
stevep

"ch** ci w d***"